Een pluim in uw gat?

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

ah, danzou k me u is een toerke moete gaan doen, me heel veel chance kan k dan eindelijk is iemand voor blijven
Gebruikersavatar
tafelpoot
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
Rijdt met: Granville Mahone SL
Contacteer:

Bericht door tafelpoot »

awel gazellinneke, ik denk da we een goe team gaan vormen :lol: anders moete we is afspreken, ik ken nog een paar leuek wandelinskes, nie te lang, nie te veel bergop, veel cafeekes,... het heet kroegentocht ofzoiets, ma het einde vergeet ik altij...
(ma ik denk da tees volledig offtopic is...)
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Zolang de kroegentocht met een blauw lintje (of wapperende string) gepaard gaat blijf je on topic!
Gebruikersavatar
tafelpoot
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
Rijdt met: Granville Mahone SL
Contacteer:

Bericht door tafelpoot »

ok ik zal deraan denken,
trouwes die roze lintjes vond ik ook wel wat
Gast

Bericht door Gast »

tafelpoot schreef:ok ik zal deraan denken,
trouwes die roze lintjes vond ik ook wel wat
Da's dan voor aan het eind van die kroegentocht :lol: :lol: . trouwens tefelpoot en gazzelinneke, ge moet u niet schamen :oops: , ik ben ook af en toe ene taffelaar. Vraag dat maar aan menig ander blauw lintje dat mij regelmatig voorbij flits. Ik fiets van Juni vorig jaar en tijdens mijn eerste TT's werdt ik door bijna iedereen ingehaald. Maar daar komt nu langzaam verandering in, vooral op een technisch parcour. Dus gewoon geduld en op uw eigen tempo doorgaan en uw niks aantrekken van die frusties die koste wat kost iedereen voorbij willen. En nogmaals een schoon poepeke is altijd beter om achter te hangen als tegen ene boom of tegen de grond. :lol: :lol:

PS. Ik wil ook wel mee, :bounce: :bounce: :drunk:
Gebruikersavatar
tafelpoot
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
Rijdt met: Granville Mahone SL
Contacteer:

Bericht door tafelpoot »

ik rij pas sinds september en door mijn studies (en gebrek aan een mederijder) heb ik nog geen 300km op mijn teller staan(!!!)#-o
dus ik denk da die blauwe schijn op mijn lintje heel licht zal zijn,
voor diene kroegenrocht zullen we een nieuw topic openen
:lol: :bounce:
Gast

Bericht door Gast »

tafelpoot schreef:ik rij pas sinds september en door mijn studies (en gebrek aan een mederijder) heb ik nog geen 300km op mijn teller staan(!!!)#-o
dus ik denk da die blauwe schijn op mijn lintje heel licht zal zijn,
voor diene kroegenrocht zullen we een nieuw topic openen
:lol: :bounce:
OK :lol: :lol: . Gewoon een blauw lintje en geen onderscheid, ik heb nog een reserve liggen 8)
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

ik heb de mijne van juni vorig jaar, en der staan iets meer dan 1200 km op. ben samen begonne me mijne vriend, ma dieje ging al is alleen rijden en op den duur kon k em nimmer bijhouden.
nu is da mijn grootste streefdoel, hem kunne bijhouden op termijn. en indd, die school speelt ook voor een stuk mee.
Anyway, zal mij int kort is een blauw lintje gaan zoeken.
(btw tafelpoot, da wandelen doe ik ook genoeg zelle, want als k een bergske tegenkom moet ik 9 op de 10 toch afstappe om boven te grake :oops: )
Gast

Bericht door Gast »

Gewoon iedere week ene TT rijden en uw blauw lintje dragen, dan hebt ge zo wel een paar mensen om mee te gaan trainen. Ik heb vanaf Juni nu ongeveer 1800 Km op de teller en ga dit jaar voor de 5000.
@ Gazellinneke.. Regelmatig trainen en zeker ook af en toe op de weg gaan rijden voor uw snelheid en duutraining en ge kunt die kerel van u binnekort in het wiel rijden. 8) bergop klein verzet en doortrappen en dan raakt ge wel boven, ik steek er met mijn 108kg nog veel voorbij op de korte steile klimmekes, kwestie van kracht trainen. Loop maar eens een paar keer uw trap op en neer.
Gebruikersavatar
Bikeman
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: do 17 okt 2002 18:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M2 '97 / S-WORKS 2006
Contacteer:

Bericht door Bikeman »

Mijn blauw lintje hangt er dan eindelijk ook aan...
Nu hopen da ik wa volk tegenkom hé :wink:
Plaats reactie