Een pluim in uw gat?

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

black knight schreef:telt dat nu nog steeds van dat blauwe lintje?
zo,ja ik ga er 1 aan hangen
Yep yep... 8)
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

jep is altijd een goedkoop alternatief, in plaats van een tenu te kopen.
Spijtig genoeg is het wel niet opvallend genoeg en ga je in het begin maar weinig reacties krijgen. Ik let er tegenwoordig wel sterk op, zo spreek ik ook wel vaak iemand met blauwe bandana aan, die nooit van 't forum gehoord heeft, maar je bent dan toch weer aan de klap geraakt, en zo leer je telkens nieuwe bikers kennen.
zo'n tenu is altijd wel duidelijker. Maar ik ben niet zo voor al dat blauw.
klainblat
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 14 feb 2005 08:31
Rijdt met: Decatlon Rockrider Pro 8xc
Contacteer:

Bericht door klainblat »

Ik koop dus die fiets bij den Decatlon en der zit een formulier bij om een 'decal' aan te vragen. Je vult dus je naam in en je kiest een vlag (van Vlaanderen, Belgie, Nederland, Frankrijk,Oekraine....). En je stuurt dit op naar dat 'decal-fabriekske'. Enige tijd later valt er een brief in mijn bus met daarin 3 stickertjes met mijn naam (je kan die naam dus vrij kiezen) en de vlag van m'n keuze. Helemaal precies gelijk zoals de Fille Meirhaeghe ook op zijn veloke heeft hangen. En plakken maar op die kader. Hierdoor denk ik nu ook aan 't volgende.

Dat zou dus ook bvb. een Mountainbike.be logo en je auteurs-naam kunnen worden. Een langwerpig stickertje dus. Als ge dat op uw helmke, veloke plakt en/of dan nog een blauw lintje... Man,man, man...precies nen echte...nu die conditie nog opvijzelen...en uitkijken dat je niet negatief in de kijker loopt want iedereen kan nu zien wie de mens is achter dat geleuter op 't forum :P . Jaja, goe bezig.. =D>
Gebruikersavatar
black knight
Kerstman
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 06 feb 2005 15:27
Rijdt met: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Bericht door black knight »

piefkie schreef:jep is altijd een goedkoop alternatief, in plaats van een tenu te kopen.
Spijtig genoeg is het wel niet opvallend genoeg en ga je in het begin maar weinig reacties krijgen. Ik let er tegenwoordig wel sterk op, zo spreek ik ook wel vaak iemand met blauwe bandana aan, die nooit van 't forum gehoord heeft, maar je bent dan toch weer aan de klap geraakt, en zo leer je telkens nieuwe bikers kennen.
zo'n tenu is altijd wel duidelijker. Maar ik ben niet zo voor al dat blauw.
zijn er ergens foto's en prijzen beschikbaar van zo'n tenue want ik heb nog geen tenue en wil er wel éénen.
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

black knight schreef: zijn er ergens foto's en prijzen beschikbaar van zo'n tenue want ik heb nog geen tenue en wil er wel éénen.

http://www.mountainbike.be/algemeen/shop.php


Goe materiaal zelle. Ik heb zulk nieuw tenuke. =D>
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

foto's van de achterkant

Bericht door Streets »

ik bol toch al 2 jaar rond in het tt landschap en pik er elke week een tt'ken uit. het probleem om mensen van het forum te herkennen stelt zich wel.
Ik heb nog nooit een blauw lintje zien passeren, ik let er meestal wel op.
tenzij jullie mijn niet passeren, maar da zou ik wel verwonderlijk vinden.

Is het niet handiger dat we van iedereen zijn achterkant, met het tenu'ken waarmee je meestal rijd een aantal foto's te nemen, zodat we daarmee elkaar herkennen?

De mijnen kan je herkennen aan de helium sjoepap

Streets
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

Van de 16 TT'en die ik tot nu toe gedaan heb, ben ik ook nog nooit iemand tegengekomen met een blauw lintje. Ik let er ook niet speciaal op moet ik zeggen. Toch zeker niet als ge in de bossen op de weg moet letten. :wink:

Zelfs een mountainbike.be tenu ben ik nog niet tegengekomen. :roll:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Point7 schreef:Van de 16 TT'en die ik tot nu toe gedaan heb, ben ik ook nog nooit iemand tegengekomen met een blauw lintje. Ik let er ook niet speciaal op moet ik zeggen. Toch zeker niet als ge in de bossen op de weg moet letten. :wink:

Zelfs een mountainbike.be tenu ben ik nog niet tegengekomen. :roll:
Op veel TT's kom je toch meerdere .be tenues tegen zelle. :)
Gebruikersavatar
black knight
Kerstman
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 06 feb 2005 15:27
Rijdt met: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Bericht door black knight »

Point7 schreef:
black knight schreef: zijn er ergens foto's en prijzen beschikbaar van zo'n tenue want ik heb nog geen tenue en wil er wel éénen.

http://www.mountainbike.be/algemeen/shop.php


Goe materiaal zelle. Ik heb zulk nieuw tenuke. =D>
met wat kun je de maten wat vergelijken en hoelang is zo'n tenue onderweg na bestelling ?
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

black knight schreef:
Point7 schreef:
black knight schreef: zijn er ergens foto's en prijzen beschikbaar van zo'n tenue want ik heb nog geen tenue en wil er wel éénen.

http://www.mountainbike.be/algemeen/shop.php


Goe materiaal zelle. Ik heb zulk nieuw tenuke. =D>
met wat kun je de maten wat vergelijken en hoelang is zo'n tenue onderweg na bestelling ?
Lees deze topic eens door, hier kan je al wat maten vergelijken.

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=10726

En volgens het laatste bericht van Ka.dee zijn alle maten terug in voorraad dus na bestelling en betaling heb je je tenue binnen de week. (bij mij toch)
Plaats reactie