Een pluim in uw gat?

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Een pluim in uw gat?

Bericht door Black Phantom »

Inleiding: Dankzij den bodywarmer zullen we hopelijk op één of andere aprés-bike wel eens een forummer kunnen ontwaren, maar wat tijdens de rit? Wie weet komt er ooit nog een Mountainbike.be zomertenue maar gezien de moeilijke afwikkelingen om tot een bodywarmer te komen zal dat nog niet voor morgen zijn vrees ik. En dan zijn er ook nog de mensen met club-tenues die niks anders mogen dragen.
Vraag: (is gerezen is onder de topic "Vossem" (bij toertochten)).
Er zijn schijnbaar mensen (waaronder ik) te vinden voor het dragen van één of ander opvallend herkenningspunt. En toegegeven ..... met een pluim in uw gat zult ge zeker gezien worden, maar is van iets mindere praktische aard. Daarom mss eens van gedachten wisselen over de mogelijkheden. Een lintje van een bepaalde kleur hangen of dragen is al een goed voorbeeld van "De rode lintjes". Maar gaan we de mannen zomaar naäpen? En zij die "rood lintje" zijn en tegelijkertijd ook nog forummer, gaan al twee lintjes moeten hangen .....
Het woord is aan u.
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Ja, idd, en op den duur rijden die gasten rond me een heel draperie rond hunne nek ! :grin:
Het wordt moeilijk om daar iets NIET hinderlijk in te vinden om te dragen peins ik, en 1 been bloot en het andere niet, nen integrale helm, een kriek of een pluim in uw gat, etc. interessant maar in de praktijk ????? Laat de creatievelingen hun gang hier maar is gaan hé. :wink:
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

Klein stickertje op achterkant zadelpen??? Maar op heel slijkerig parcours ga je daar weer niet veel van zien vrees ik...
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

allemaal dezelfde fiets kopen :D ik stel voor ne specialized stumpjumper M4 :lol: :lol: :lol:
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Geen zadel op je bike ?
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

zadel? :o
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

'k denk dat de oplossing van Gobelijn nog het beste is:
Kleine stickertjes die je kan plakken waar je wil: Helm, zadelpen, ...
of misschien op die pluim die in uw gat steekt (alleen voor de liefhebbers hé Black Phantom :wink: :lol: )
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Gobelijn schreef:Klein stickertje op achterkant zadelpen??? Maar op heel slijkerig parcours ga je daar weer niet veel van zien vrees ik...
Dat wil ik gerust wel doen, k'had al gedacht om daar zo'n mini Belgisch vlagsken te hangen... Probleem is wel dat die bijna altijd onder den drek gaat zitten.
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

Epic schreef:[Probleem is wel dat die bijna altijd onder den drek gaat zitten.
Epic, voor nen drek rijd ik toch wel opzij zenne, slijk deert me niet maar nen koeiendrek of aanverwanten daar pas ik voor.... :roll:
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Der bestaan zo van die kleine koebelletjes... misschien een goe gedacht?
Dan horen we elkaar rondrijden.
Plaats reactie