Een pluim in uw gat?

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Misschien een kleine tip voor de locatie van het blauwe lintje. Je hangt die volgens mij best redelijk hoog op je helm, want er zijn er velen die rijden met een blauwe bandana en om dan nog het verschil te zien.
Gebruikersavatar
Navanax
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: do 26 aug 2004 12:20
Rijdt met: Rock Rider 5.2

Bericht door Navanax »

en toen werd het stil op dit forum

Ik heb reeds een 15 TT's gedaan sinds Juli maar een blauw lintje heb ik nog niet gezien,

allee ik ga er zelf ook eentje hangen vanaf nu

tot een van deez dagen he :P
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

BTD schreef: Ik heb reeds een 15 TT's gedaan sinds Juli maar een blauw lintje heb ik nog niet gezien,
En gij zijt van Heppen?
Het krioelt van de blauw lintjes in de buurt Mol - Balen - Olmen. #-o
Dan doet gij toch de verkeerde TT's :drunk:
Gebruikersavatar
Navanax
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: do 26 aug 2004 12:20
Rijdt met: Rock Rider 5.2

Bericht door Navanax »

Bestaan die dan ?

Misschien schieten die mij allemaal voorbij tegen 32 km/h in de bossen
:^o
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

BTD schreef: Misschien schieten die mij allemaal voorbij tegen 32 km/h in de bossen
:^o
Toch niet!
Alle, ikke toch niet :wink:
Gebruikersavatar
Navanax
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: do 26 aug 2004 12:20
Rijdt met: Rock Rider 5.2

Bericht door Navanax »

Toon schreef:
BTD schreef: Misschien schieten die mij allemaal voorbij tegen 32 km/h in de bossen
:^o
Toch niet!
Alle, ikke toch niet :wink:

Ik zeker niet want ik ben nog maar begonnen sinds Maart :oops:

Dus moet mijn lintje dan niet lichtblauw zijn ???
Gebruikersavatar
madness
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:26
Rijdt met: Trek Superfly 9.8 XT 2016

Bericht door madness »

@BTD: We zijn hier inderdaad goed vertegen woordigd hoor. Volg het forum maar. In de winterperiode spreken we geregeld af aan de inschrijving. Als je gewoon op het forum laat weten dat je komt wachten we wel op je. Normaal vertrekken we rond 8.30u en wachten we(indien niet iedereen er is) tot 8.45u. In de winterperiode kan het aantal blauwe lintjes wel eens oplopen tot een kleine 10 man. Er zitten snelle gasten en tragere gasten bij. Maar den après doen we allemaal op het zelfde tempo :lol: . Ik denk dat er een grote hoop lintjes zal afkomen naar Ham (je buurgemeente) op 12/12. Misschien tot dan?

En om on-topoic te blijven: Zolang je lintje maar lang genoeg is en het een blauwe schijn heeft. (ik heb lang met een paars lintje gereden, niet aan te raden want ze lachen je daarmee uit :( )Maak het inderdaad hoog op je helm vast. Anders lijkt het op een bandana. Zo heb ik reeds meerdere keren iemand gevraagd naar zijn nick terwijl hij het forum niet kent.
Gast

Bericht door Gast »

madness schreef:@BTD: We zijn hier inderdaad goed vertegen woordigd hoor. Volg het forum maar. In de winterperiode spreken we geregeld af aan de inschrijving. Als je gewoon op het forum laat weten dat je komt wachten we wel op je. Normaal vertrekken we rond 8.30u en wachten we(indien niet iedereen er is) tot 8.45u. In de winterperiode kan het aantal blauwe lintjes wel eens oplopen tot een kleine 10 man. Er zitten snelle gasten en tragere gasten bij. Maar den après doen we allemaal op het zelfde tempo :lol: . Ik denk dat er een grote hoop lintjes zal afkomen naar Ham (je buurgemeente) op 12/12. Misschien tot dan?

En om on-topoic te blijven: Zolang je lintje maar lang genoeg is en het een blauwe schijn heeft. (ik heb lang met een paars lintje gereden, niet aan te raden want ze lachen je daarmee uit :( )Maak het inderdaad hoog op je helm vast. Anders lijkt het op een bandana. Zo heb ik reeds meerdere keren iemand gevraagd naar zijn nick terwijl hij het forum niet kent.
Niet waar :drunk:

Ook niet waar :drunk: :drunk: :drunk:

Als ge iemand van het forum ziet, gewoon erop afstappen en natuurlijk zullen we in Ham bij de Lucky7 aanwezig zijn.
Gebruikersavatar
madness
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:26
Rijdt met: Trek Superfly 9.8 XT 2016

Bericht door madness »

@Maurice: Ik heb deze keer al een planning op voorhand gedaan. In de namiddag moet ik nergens heen dus ........
Gebruikersavatar
black knight
Kerstman
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 06 feb 2005 15:27
Rijdt met: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Bericht door black knight »

telt dat nu nog steeds van dat blauwe lintje?
zo,ja ik ga er 1 aan hangen
Plaats reactie