Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Tenue wintertenue

wintertenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht do 06 okt 2005 07:57
Sharkie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube reaction gtc sl 29
'k zie het wel niet zitten om van Veurne naar Brussel te rijden om 'n broek te passen. Niemand die min of meer dezelfde maten heeft en die advies kan geven? Ik ben 1,93 m en 85 kg. (lange armen en benen, vrij 'gevulde bovenbenen')

Dank bij voorbaat!

Bericht do 06 okt 2005 08:07
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
Sharkie schreef:
'k zie het wel niet zitten om van Veurne naar Brussel te rijden om 'n broek te passen. Niemand die min of meer dezelfde maten heeft en die advies kan geven? Ik ben 1,93 m en 85 kg. (lange armen en benen, vrij 'gevulde bovenbenen')

Dank bij voorbaat!

Als ik me niet vergis heeft Beny ongeveer jou maten.

Bericht za 08 okt 2005 18:28
JOTI.m Mountainbiker

Mijn bike: stevens
Ik zou me graag een herfst- en wintertenue aanschaffen. Maar weet niet goed welke maat. Ik ben 1m72 groot en weeg 79 kg. Binnen beenlengte van spriet tot enkel is 77 cm, dikte dijen is 53 cm , schouderomtrek is 112 cm, borstomtrek is 97 cm.

mvg,fabrice

Bericht za 08 okt 2005 20:03
Sharkie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube reaction gtc sl 29
@ ka.dee;

Ik vind nergens de maten van Beni. Kan jij ze me doorgeven?

Bericht zo 09 okt 2005 20:48
JOTI.m Mountainbiker

Mijn bike: stevens
fabrice schreef:
Ik zou me graag een herfst- en wintertenue aanschaffen. Maar weet niet goed welke maat. Ik ben 1m72 groot en weeg 79 kg. Binnen beenlengte van spriet tot enkel is 77 cm, dikte dijen is 53 cm , schouderomtrek is 112 cm, borstomtrek is 97 cm.

mvg,fabrice

niemand

Bericht zo 09 okt 2005 21:49
Gast

Ik ben van dilsen stokkem, ge kunt altijd es een afspraak maken om te komen passen. :wink:

Bericht di 11 okt 2005 21:09
Gf biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

fabrice schreef:
fabrice schreef:

mvg,fabrice

niemand

EXL

Bericht wo 12 okt 2005 23:48
HaVoC Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Giant Terrago Aluxx F/S 1 (MPH-3) @ MX Comp ETA

Welke maat voor een trui korte mouw?
1.75m en 66kg
Medium?

Zijn er in die trui eigenlijk zakken achteraan?

Bericht do 13 okt 2005 08:40
Quadrifoglio Avatar gebruiker
Mountainbiker

HaVoC schreef:
Zijn er in die trui eigenlijk zakken achteraan?

3

Bericht ma 24 okt 2005 21:18
Freshmeat Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: -) Orbea Scape Team & Kona Kula Primo

is er eigenlijk korting als ge de ganse set koopt, zowel zomer + wintertenue en wa is hier de beste prijs voor want mijn budget is niet zoveel...

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Tenue