wintertenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
HaVoC
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: do 07 okt 2004 11:34
Rijdt met: Giant Terrago Aluxx F/S 1 (MPH-3) @ MX Comp ETA
Contacteer:

Bericht door HaVoC »

Boutje schreef: Zelf een kleine 62kg en 1m75. Klein en niet breed dus, nergens niet.
Alles bestelde ik in Small, behalve de Windtex in Medium (dat mag wat ruimer zitten van mij). Het past perfect.
Uw trui met korte mouwen (small), spant die niet?
Ik ben ook 1m75 maar weeg een paar kilootjes meer. Ik twijfel tussen small en medium.


PS: Is die Windtex waterafstotend? edit: ik zie juist in een ander topic dat ze 2 uur regen kan weren, ok dus :bounce:
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

Ik ben van plan mij een wintertenue aan te schaffen. Alleen weet ik niet goed welke maat en ik heb geen goesting tijd of de mogelijkheid om in Zottegem te geraken.
Ik ben nu 1.80, weeg 70kg wrs ga ik nog wel ma groeien, maar wanner weet ik niet :-) ; Dus ik dacht een volledige XL tenue te bestellen.
Goede keuze?
A ja nog een vraagje, die lange broek, zit daar ook nog een zeem in?
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

XL voor beide zal ongveer wel kloppen.
Er zit idd nog een zeemvel in.
Gebruikersavatar
Boutje
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 12:44
Rijdt met: Pro Winner Std Handmade Full Deore LX

Bericht door Boutje »

HaVoC schreef: Uw trui met korte mouwen (small), spant die niet?
Ik ben ook 1m75 maar weeg een paar kilootjes meer. Ik twijfel tussen small en medium.
Voor mij zit ze als gegoten. De t-shirt is nauwaansluitend maar enkele kilotjes kunnen er wel bij (al zouden het er zeker niet veel mogen zijn). Maar zoals ik al eerder schreef, ik ben niet breed gebouwd. Misschien dus een medium overwegen. Hetzelfde voor de t-shirt met lange mouwen.

Ik heb er nu al enkele keren mee gereden en geen koud gehad, behalve die ene keer in de sneeuw (en dat was dan nog enkel aan de vingers en tenen)
neok v
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 10 dec 2005 18:20

Bericht door neok v »

ik zou de windtex bestellen...kzou maat medium nemen en ben zelf 1m80 en 63kg, goede keus ?

maar de belangrijkste vraag, wordt er geleverd met de gewone pakjesdienst van de post ? of koerierdienst ?

ik woon alleen en zit overdag op school en m'n brievenbus is echt mini (kunnen alleen brieven in en nog net één krant), hoe word dit dan gedaan ?

mercie,
koen

ps.ergens in omstreken van brugge passen/ophalen is niet mogelijk gok ik ?
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

neok v schreef:ik zou de windtex bestellen...kzou maat medium nemen en ben zelf 1m80 en 63kg, goede keus ?

maar de belangrijkste vraag, wordt er geleverd met de gewone pakjesdienst van de post ? of koerierdienst ?

ik woon alleen en zit overdag op school en m'n brievenbus is echt mini (kunnen alleen brieven in en nog net één krant), hoe word dit dan gedaan ?

mercie,
koen

ps.ergens in omstreken van brugge passen/ophalen is niet mogelijk gok ik ?
Passen is mogelijk bij Decca zelf in Zottegem. Pakket wordt geleverd via de gewone post, ben je niet thuis dan steken die een kaart in je bus waarmee je naar het postkantoor kan.
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

Zeg mannen,

Twee jaar geleden heb ik me een wintertenue gekocht. Héél goed gerief, niets van te klagen, maar - ondanks weinig gebruik - heeft de rits het volledig begeven :( :( . Kan hier terug mee gegaan worden bij Decca (woon er niet zover van) want ze werkt helemaal niet meer (Er zit geen vuil tussen), het zou zonde zijn om deze wintervest zomaar weg te gooien.

Field
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

fieldbiker schreef:Zeg mannen,

Twee jaar geleden heb ik me een wintertenue gekocht. Héél goed gerief, niets van te klagen, maar - ondanks weinig gebruik - heeft de rits het volledig begeven :( :( . Kan hier terug mee gegaan worden bij Decca (woon er niet zover van) want ze werkt helemaal niet meer (Er zit geen vuil tussen), het zou zonde zijn om deze wintervest zomaar weg te gooien.

Field
Is waarschijnlijk geen probleem, ms alleen effe op voorhand bellen?
Ik zal Decca ook al op de hoogte brengen.
jan84
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 12 feb 2006 23:26

Bericht door jan84 »

ik zou graag zo'n trui met lange mouwen hebben maar welke maat?
tot nu toe heb ik zowat alles in maat L van andere fietskledingmerken ..
ben 1m82 groot en weeg 82kg
Gast

Bericht door Gast »

ik heb paskleren thuisliggen en woon in Dilsen-Stokkem. :wink:
Plaats reactie