wintertenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Rikke
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 dec 2003 22:30
Rijdt met: Willier - Escape R6

Bericht door Rikke »

Persoonlijk zou ik ook voor de broek naar XL gaan. Stevige billekes of eerder boonstaken????
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

vandaag voor de eerste keer mijn wintertenueke aangedaan voor een mtb tochtje en ik moet zeggen amai dat is echt ferm spul =D> !!
lekker warm en zeer goed afgewerkt :D !
volgende week nog een promopakketje en ik ben ferm gesteld! :lol:



greetz
Gebruikersavatar
HIM-250
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 20:45
Rijdt met: canyon grand canyon AL SLX 9.9

Bericht door HIM-250 »

trekbiker schreef:vandaag voor de eerste keer mijn wintertenueke aangedaan voor een mtb tochtje en ik moet zeggen amai dat is echt ferm spul =D> !!
lekker warm en zeer goed afgewerkt :D !
volgende week nog een promopakketje en ik ben ferm gesteld! :lol:



greetz
Inderdaad! :D
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Rikke schreef:Persoonlijk zou ik ook voor de broek naar XL gaan. Stevige billekes of eerder boonstaken????
Gespierde billekes :D
Ik heb uw raad opgevolgd en zomertenue in XL besteld. Dadelijk betalen en dan afwachten...
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Vandaag aangekregen! ferm snel =D>

Past perfect en 't is gene prul.
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

Heb ondertussen al wat ervaring met mijn tenuuke. Voorlopig enkel met de winter kledij uit mijn "van alles iet" pakket.

Heb nu de trui met lange mouwen, lange broek en windtex vest getest. Kwaliteit is super ! =D>

Ik vind alleen dat de lange broek nog iets meer de koude wind zou mogen tegenhouden.
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

vandaag ook het promo pakket gekregen en paste weer zeer goed en weer zeer mooie afwerking =D>


nu nog wachten op warm weer he :D 8)




greetz
Gebruikersavatar
VoRtX
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004 17:32
Rijdt met: Gary Fisher Marlin 2005

Bericht door VoRtX »

Ik hoop vandaag op het mijne :-). Donderdagavond betaald... Als ik hier de snelheid van de leveringen hoor... Jawadde!
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey iedereen,

tja bbq moet ook z'n outfit hebben.... Nu lees ik hier verschillende maten maar niemand zoals ikke, tja niet iedereen kan zo knap zijn als ikke, ai ai ai.

Ik ben 1m84 en weeg 78 kg, lange armen.
Ik denk aan xl voor broek en xl voor vest of zou ik beter l nemen.

dank voor jullie tips, heel lief van jullie, enfin ik ga nu stoppen met te stoefen.

yveske
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey iedereen terug,

zo heb ik het uiteindelijk gedaan. Maandagmorgen gebeld naar Decca en ik mocht deze morgen (woensdag) komen. Mijn vest en collant heb ik gekozen in Large. Voor dit weekend zal het niet meer lukken maar ik hoop voor het weekend erna om rond te rijden in de tenue.

Bij Decca hebben ze nu collants met een rits (voor de mannen). Je kan het niet zien, is goed weggestopt en wist zelfs niet dat dit bestond.

Zo, ik ben dus in blijde verwachting he,........

Yveske
Plaats reactie