wintertenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Yes yes yes yes,

hij is binnen, amaai ik begon al schrik te krijgen dat er iemand anders op de baan ging rijden met mijne tenue. De buurman was precies zot van m'n doos, hihhih geen kwaad woord over m'n buurman hoor, toffe gast.
Amaai zijn dat mooie kleuren en wil ze natuurlijk zo houden. Op welke temperatuur wassen jullie eigenlijk die tenues ?? Wil zeker geen modder en slijk spatten op m'n tenue hebben. Morgen ga ik zeker gaan rijden met m'n nieuw pakje aan en laat ik een foto trekken om op m'n website te zetten.

Thanks
Yvekse
Gebruikersavatar
Iglo
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 20 okt 2002 23:54
Rijdt met: Scott, Specialized, Scott

Bericht door Iglo »

BBQ,

Je wast (afin je machine dan toch) de tenu zoals alle andere fietskledij : op 30°. Laat je het op hogere temperatuur "draaien" ga je met een vreemd tenuke rondrijden...... Het beste wasproduct voor de wintervest is ook een gel. Probeer geen poeders te gebruiken. Die moderne vezels kunnen dat niet zo goed af.

Greetz

PS Als ge in of rond Brugge eens wil "bollen", geef maar een seintje.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey,

awel de reden waarom ik dit vraag is deze. M'n tenue die ik nu gebruik bestaat ook uit gele stukken. Als er veel slijk is krijg ik die op 30° niet proper. Dus de slijkspatten blijven gewoon erop zitten.

Iglo, de vraag is nu. Ben ik niet te zwak voor je ?? Ik zou zeker niet willen hebben dat je zou zeggen,amaai diene BBq zou beter op z'n rooster liggen daar is hij goed voor.

Yveske
Gebruikersavatar
Iglo
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 20 okt 2002 23:54
Rijdt met: Scott, Specialized, Scott

Bericht door Iglo »

barbeque schreef:Hey,

awel de reden waarom ik dit vraag is deze. M'n tenue die ik nu gebruik bestaat ook uit gele stukken. Als er veel slijk is krijg ik die op 30° niet proper. Dus de slijkspatten blijven gewoon erop zitten.
Ik zou mijn spullen toch niet veel warmer wassen zulle. Ik heb hier een paar van die Mario Cippo - zebra broeken en die gaan er - indien niet wit genoeg - nog eens door, maar niet warmer. Met die wintervest moet ge zekers oppassen


barbeque schreef: Iglo, de vraag is nu. Ben ik niet te zwak voor je ?? Ik zou zeker niet willen hebben dat je zou zeggen,amaai diene BBq zou beter op z'n rooster liggen daar is hij goed voor.

Yveske

Miljaar Iveske, ik ben Schwarzenegger nie zulle. Ik ben om te beginnen meer dan 5 jaar ouder - ja nen tram hoger - en ik heb het de laatste maanden wat kalmer gedaan. Ik rij nu nog (min of meer) in basis, dus.
MTB-en is voor mij vooral een middel om mij te amuseren, de rest te vergeten en daarbij nog gezond aan sport te doen.
Dus - kom maar af - :bounce: oftewel - I ' ll be back ..... :wink:



Greetz
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Ben 1.89m en weeg 79 kg.Storting van bedrag voor superpromo op 24/02 gedaan en heb vandaag reeds postpakket aangekregen. =D>
Alles in XL besteld en past goed.Lange broek sluit goed aan en is lang genoeg.Windtex had ik liever 5 cm langer gehad zodat hij wat meer over de heupen zou komen,maar zal deze dagen toch zeer goed van pas komen...
Alles prima in orde.
Gebruikersavatar
Spyder
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 02 mei 2005 10:02

Bericht door Spyder »

zou het van mij ook eens willen weten

ben 1.79 en weeg 67kg

ook voor zomerkleding
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Ben 1m83 en weeg 97kg. Welke maat van Trui met Lange mouwen raden jullie mij aan???
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

scelter schreef:Ben 1m83 en weeg 97kg. Welke maat van Trui met Lange mouwen raden jullie mij aan???

EXL :wink:
Gebruikersavatar
Sharkie
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: za 06 aug 2005 10:25
Rijdt met: Orbea Alma M15

Bericht door Sharkie »

Ik ben 1,93 m en weeg 85 kg. Wat moet ik nemen voor mijn lange armen en benen?
Komt er misschien rond kerstmis een speciaal voordelig pakket op de markt???
Bedankt voor de info!
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Tijdens Expo Velo Sport is er mogelijkheid om te passen.
Promoprijzen zijn er niet echt, we hanteren nu al zeer scherpe prijzen, wel vallen de verzendingskosten (5 euro) weg.
Plaats reactie