wintertenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Re: L of M

Bericht door Gf biker »

BSPR schreef:Er zijn nu blijkbaar al heel wat mensen die zo'n mtb.be tenue dragen zodat er wel iemand moet zijn die mij kan verderhelpen:
1,70m
70 kg

L of M voor winterbroek en windtex vest ?? (ik vermoed M voor broek en L voor vest, maar misschien valt de vest sowieso groot uit dus ik twijfel)

Nog een vraagje: op de foto's lijken de trui met lange mouw en de windtex vest verdacht veel op elkaar. Is de windtex vest echt water- en windbestendig? Wanneer draag je die vest, alleen als het echt heel koud is of kan dit ook bij herfstweer? (normaal herfstweer dan, niet dat van 2006)
Ik ben 1mtr73 en weeg 78 kg :oops: en ik heb beiden in XL dus zou ik de broek voor u zeker een L nemen en het vest ook L want ik vind dat ze klein uitvallen, mijn vest en broek passen perfekt. Het is natuurlijk wel beter dat je ergens kan gaan passen, al kan je het steeds terug sturen indien dit na bestelling niet het geval moest zijn (na het te hebben gepast en niet gebruikt natuurlijk :roll: :wink: ). Het is wel degelijk een windtex vest dat je best kan dragen als de temperaturen onder de 5°C duiken anders gaat het te warm zijn. :wink:
gronholm
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 11 sep 2006 11:24
Rijdt met: Cube Reaction 2007 > full xt > magura louise

Bericht door gronholm »

1m88 groot en 82 kg....vr de zomertenue...broek en shirt in XL ?
BikingBrecht
Mountainbiker
Berichten: 681
Lid geworden op: di 03 aug 2004 19:28
Rijdt met: Cannondale F500, Cannondale Rush 5 met Fox vork

Bericht door BikingBrecht »

Ik ben aan het overwegen om een trui met lange mouwen te kopen.
Maar ja.... die maten.

Ik lees hier wel veel ivm kilo's en lengte. Maar volgens mij is voor een trui de borstomtrek het belangrijkste.

Bijgevolg zou ik graag volgend maat weten :
Als je het truitje plat op tafel legt, wat is dan de afstand van de ene oksel naar de andere?
Kan iemand die een M, L of XL heeft deze maat eens opmeten?

Dank
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

gronholm schreef:1m88 groot en 82 kg....vr de zomertenue...broek en shirt in XL ?
Ikke 1.88 en 79kg en draag XL, dus perfect voor jouw.
moredretser
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 18 mar 2008 09:42
Rijdt met: merida

Solden DECCA Zottegem

Bericht door moredretser »

Hallo, vrijdag naar Decca Zottegem geweest. Naar de soldenverkoop; goede kledij aan degelijke prijzen. Was weer HEEL veel volk. =D>
Jonas1984
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 18:51
Rijdt met: Kontich
Contacteer:

Bericht door Jonas1984 »

Ik lees in het de shop dat je tegenwoordig ook in Kontich kan passen? Dat zou voor mij (ben van Mortsel) wel handig zijn. Kan er iemand mij contactgegevens bezorgen van de plaats/winkel waar de kleding gepast kan worden?
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

is geen winkel maar bij ka.dee thuis, je kan hem best een pb sturen via het forum aangezien het niet de bedoeling is om zijn privé gegevens open en bloot op het forum te plaatsen.

je moet wel een beetje geduld hebben aangezien hij een druk bezet man is. maar geduld is een mooie deugt.
Gebruikersavatar
Brockie
Mountainbiker
Berichten: 1294
Lid geworden op: za 21 feb 2009 09:34
Rijdt met: radon ZR Race 29er 7.0

Bericht door Brockie »

ben zelf van riemst dat is zuid limburg, waar kan ik dan ergens in de buurt gaan passen. Groetjes davy
Plaats reactie