Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Tenue Mountainbike.be Tenue

Mountainbike.be Tenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht do 08 sep 2005 18:26
Gast

anders even afspreken voor op te halen
ik ben van wezemaal en werkt te aarschot
kan dus dat truitje oppikken en aan kadee geven bij de volgende meeting (24september)

Bericht za 24 sep 2005 16:29
Geronnimo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida Matts sport 700

hoihoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar een outfit om te gaan biken want ons moeder die blijft nie lachen me jeansbroeken die zwart zien van de smeer of stukken uitgereten zijn...
en vermits ik hier lid ben, waarom niet in een blitse outfit van deze bovenstebeste site =D>
daarom dit vraagje, wat is praktisch het beste haalbaar voor algemeen gebruik? korte broek- lange broek korte mouwen, lange mouwen...
ook qua maten. in het gewone leven heb ik maat 28 in broeken en een Medium of small in de tshirten. wat dan aan te raden ivm de maten voor een uitrusting?
greetz

Bericht zo 25 sep 2005 12:30
Gf biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Geronnimo schreef:
hoihoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar een outfit om te gaan biken want ons moeder die blijft nie lachen me jeansbroeken die zwart zien van de smeer of stukken uitgereten zijn...
en vermits ik hier lid ben, waarom niet in een blitse outfit van deze bovenstebeste site =D>
daarom dit vraagje, wat is praktisch het beste haalbaar voor algemeen gebruik? korte broek- lange broek korte mouwen, lange mouwen...
ook qua maten. in het gewone leven heb ik maat 28 in broeken en een Medium of small in de tshirten. wat dan aan te raden ivm de maten voor een uitrusting?
greetz

Denk dat het best is dat je past hoor, volgens mij is dit mogelijk op Expo Velo waar we een stand hebben, best eens informeren bij Kadee. :wink:

Bericht zo 25 sep 2005 22:03
Geronnimo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida Matts sport 700

expo velo? waar, wanneer en hoe:-)

Bericht ma 26 sep 2005 08:38
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
Geronnimo schreef:
expo velo? waar, wanneer en hoe:-)

www.expo-velo.be , Mountainbike.be is daar aanwezig met een stand.

Bericht vr 14 okt 2005 14:50
Herder Ben Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Epic 06 & Stumpjumper HT 08

Joriz schreef:
Vandaag alles aangekregen, heb alles in XL gepakt.
Ferm spul wel :)
Alleen de korte en lange broek mocht een maat kleiner omda ze een heel klein beetje te lang is ma het is zo ook goed hoor :) Truikes passen perfect :)
1.80m en 79kg

Voor 1m85 en 74kg zal de XL dus perfect zijn ?

Bericht vr 14 okt 2005 20:09
RSCA-lad Mountainbiker

Mijn bike: Trek
Ik heb gisteren mijn tenue ontvangen. Tpast perfect. Bedankt voor de vlotte service!

Bericht vr 04 nov 2005 17:36
Haegike Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD Team

is er iemand uit de regio lier (boechout of ranst kunnen handig zijn) die een tenueke hebben?
ikzelf ben 1.80m en weeg 85kg (hopelijk binnen een tijd wat minder) en ik zou graag ongeveer weten hoe groot ik moet gaan en aangezien ik niet direct in zottegem kom...

als ik trouwens een pakket bestel, hoe moet ik dan de maten kiezen?

mvg,
Stijn

Bericht vr 04 nov 2005 17:57
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
Haegike schreef:
is er iemand uit de regio lier (boechout of ranst kunnen handig zijn) die een tenueke hebben?
ikzelf ben 1.80m en weeg 85kg (hopelijk binnen een tijd wat minder) en ik zou graag ongeveer weten hoe groot ik moet gaan en aangezien ik niet direct in zottegem kom...

als ik trouwens een pakket bestel, hoe moet ik dan de maten kiezen?

mvg,
Stijn

Stijn, je kan altijd komen passen bij thuis in Kontich. Stuur me effe een PB voor meer info.

Bericht ma 14 nov 2005 14:04
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM Ultra 27,5"

Is er eventueel sprake van een soort thermovest in het gamma ?

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Tenue