Mountainbike.be Tenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Joriz
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 21:31
Rijdt met: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza

Bericht door Joriz »

ik zou mij het herfstoakket wille aanschaffen, maar ben aan het twijfelen over de maten. Mijn huidig tenueke is allemaal XL en is volgens mij net iets te groot, dus kweet nie of ik L of XL zou moete hebben. Ben 1.80m, 79kg.
Kheb die maten thread al is doorgelezen...
Gebruikersavatar
Iglo
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 20 okt 2002 23:54
Rijdt met: Scott, Specialized, Scott

Bericht door Iglo »

Joriz schreef:ik zou mij het herfstoakket wille aanschaffen, maar ben aan het twijfelen over de maten. Mijn huidig tenueke is allemaal XL en is volgens mij net iets te groot, dus kweet nie of ik L of XL zou moete hebben. Ben 1.80m, 79kg.
Kheb die maten thread al is doorgelezen...
Het zou helpen mocht je het merk van je huidige tenue erbij zetten. Velen onder ons hebben immers - naast DE tenue natuurlijk - ook kledij van andere merken. Zo kunnen we vergelijken en je misschien verder helpen.

Greetz
Iglo
Gebruikersavatar
Joriz
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 21:31
Rijdt met: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza

Bericht door Joriz »

Iglo schreef:
Joriz schreef:ik zou mij het herfstoakket wille aanschaffen, maar ben aan het twijfelen over de maten. Mijn huidig tenueke is allemaal XL en is volgens mij net iets te groot, dus kweet nie of ik L of XL zou moete hebben. Ben 1.80m, 79kg.
Kheb die maten thread al is doorgelezen...
Het zou helpen mocht je het merk van je huidige tenue erbij zetten. Velen onder ons hebben immers - naast DE tenue natuurlijk - ook kledij van andere merken. Zo kunnen we vergelijken en je misschien verder helpen.

Greetz
Iglo
Is een tenue van Itek zelf (die winkel), denk nie dat er iemand ook zoiets heeft :)
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ik ben 1m74 en weeg 73-74 kg enne ik pas perfect in een L. De winterbroek is ietsiepietsie te lang...
Gebruikersavatar
Joriz
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 21:31
Rijdt met: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza

Bericht door Joriz »

Vandaag alles aangekregen, heb alles in XL gepakt.
Ferm spul wel :)
Alleen de korte en lange broek mocht een maat kleiner omda ze een heel klein beetje te lang is ma het is zo ook goed hoor :) Truikes passen perfect :)
1.80m en 79kg
Hopper
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di 25 feb 2003 14:01
Rijdt met: Specialized Rockhopper Comp

Bericht door Hopper »

Vorige week koerstrui met korte en één met lange mouwen besteld.
Vandaag keurig in een postpakket afgeleverd gekregen.
Alles past perfect en het is heel mooi materiaal.
Bedankt.
Gebruikersavatar
tarzan
Mountainbiker
Berichten: 624
Lid geworden op: di 02 sep 2003 19:19
Rijdt met: granville pulse custom

Bericht door tarzan »

Vandaag mijn zomertenue ontvangen (zeer snel, of heeft de post nieuwe brommerkes misschien).
Ben nu eens benieuwd hoeveel Mountainbike.be'ers ik ga leren kennen door dit tenueken, want met een blauw lintje was da maar flauwkes.
Gebruikersavatar
dragonfly
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: vr 10 dec 2004 03:18
Rijdt met: Viper LX/XT hayes disc

Bericht door dragonfly »

Ben ook vanplan om een herfstpakket te bestelle maar zit zowat in de knoop ivm met de maat. en daar ik totaal niet aan die maattabellenuitkan vraag ik het hier maar ff
1.74m en 66kg
lenden : 73 cm
beenlengte 73 cm
schouderbreedte 50 cm

Hopelijk kan iemand mij hier ff helpen
Gebruikersavatar
Spyder
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 02 mei 2005 10:02

Bericht door Spyder »

zou het van mij ook eens willen weten

ben 1.79 en weeg 67kg
Beenlengte tot aan mijn ***** :p 82cm
Gebruikersavatar
Jens
Mountainbiker
Berichten: 247
Lid geworden op: do 13 mei 2004 05:14
Rijdt met: Specialized Rock Hopper Pro disc

Bericht door Jens »

ik ben een meter 80, rond de 73 kilo en ik heb me een M besteld, en ik ben hier zeer content van!!!! Tis goed strak, maar niet dat je er niet meer in kan, echt ideaal!
Het enige wat misschien iets beter kon, is de windtex, mijnen nek is daar iets te dik voor. Daar had ik misschien beter een large genomen. Maar voor de rest is hij gepast, en ik doe dan altijd nog een buff-sjalleke aan, daarmee is dit probleempje ook opgelost.
Plaats reactie