Mountainbike.be Tenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
RingRing
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 13:37
Rijdt met: Granville - Kraftstoff E1

Bericht door RingRing »

Staan er soms foto's online van het wintertenue?
(lange broek en windtex)

Bedankt!
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

RingRing schreef:Staan er soms foto's online van het wintertenue?
(lange broek en windtex)

Bedankt!
http://www.mountainbike.be/algemeen/shop.php

:wink:
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Ik heb zonet het superpakket besteld.
Als beginnende MTB-er lijkt me zoiets het meest waar voor z'n geld. In een fietswinkel betaal je toch al snel meer dan €100 voor een truitje...
Ik ben echter de maten vergeten aanduiden, in m'n enthousiasme gewoon 'superpakket' aangevinkt en verstuurd.
Aangezien ik niet echt een e-mailadres zag staan bij de shop, heb ik de maten doorgemaild naar info@mountainbike.be.
Is dat dan in orde zo? Of moet ik de bestelling opnieuw aanmaken?
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

El Baelos schreef:Aangezien ik niet echt een e-mailadres zag staan bij de shop, heb ik de maten doorgemaild naar info@mountainbike.be.
Is dat dan in orde zo? Of moet ik de bestelling opnieuw aanmaken?
Dat zal wel in orde komen dan! Kadee zal je wel een bevestigingsmailtje sturen i.v.m. de maten!

Veel plezier met je kledij!
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Iemand enig idee hoe lang het normaal duurt voor je zo'n mailtje ontvangt?
Ik heb de kledij zaterdag besteld en betaald, maar nog steeds geen enkele bevestiging ontvangen.
Ik wil niet zagen, maar heb net m'n fiets en wil nu ook graag deftige kledij om er het veld mee in te duiken... 8)
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Ondertussen is het 10 dagen geleden dat ik mijn bestelling geplaatst en betaald heb.
Nog steeds niks gehoord erover.
Ik vind het niet erg dat het wat langer duurt om te leveren om één of andere reden, maar kan er mij gewoon iemand laten weten hoe het precies zit? Zijn mijn bestelling en betaling ok? Is er iets niet leverbaar?
Vind het nogal vervelend om van niks te weten, 190 euro is tenslotte vrij veel geld...
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

El Baelos schreef:Ondertussen is het 10 dagen geleden dat ik mijn bestelling geplaatst en betaald heb.
Nog steeds niks gehoord erover.
Ik vind het niet erg dat het wat langer duurt om te leveren om één of andere reden, maar kan er mij gewoon iemand laten weten hoe het precies zit? Zijn mijn bestelling en betaling ok? Is er iets niet leverbaar?
Vind het nogal vervelend om van niks te weten, 190 euro is tenslotte vrij veel geld...

Dit zou inderdaad niet mogen, heb aan Kadee gevraagd om hier zo snel mogelijk op te antwoorden. Geen nood het komt zeker en vast in orde hoor. :wink:
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Ha, er komt schot in de zaak :-D
Nogmaals, het kan mij niet echt schelen dat er wat vertraging opzit (ik run zelf ook een webshop, dus weet hoe het soms gaat...), maar het is wel leuk om toch iets van bevestiging te krijgen.
Gebruikersavatar
parring
Mountainbiker
Berichten: 301
Lid geworden op: do 29 nov 2007 20:37
Rijdt met: CUBE LTD COMP 2008

Bericht door parring »

waneer komt de bevestigings mail?
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

parring schreef:waneer komt de bevestigings mail?

Dit kan enkele dagen duren hoor. :wink:
Plaats reactie