Mountainbike.be Tenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Mountainbike.be Tenue

Bericht door JeF GT »

De Mountainbike.be Tenue is te bestellen op de gloednieuwe (en werkende) shoppagina.

Je vindt redelijk wat informatie op die pagina, maar indien je nog vragen hebt kun je hier terecht! Real life foto's hebben we nog niet, want ze komen pas binnen een dikke 14 dagen in onze stock.
Gebruikersavatar
VoRtX
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004 17:32
Rijdt met: Gary Fisher Marlin 2005

Bericht door VoRtX »

Vraagje omtrent de maten...
1m83 en 65 kg.... Dilemma, want ik heb geen zin in baggy-trousers of water-in-kelder-collants,... .
Passen is ook een probleem, want ik hoorde dat dit enkel kan tijdens de kantooruren, en helaas moet bibi hier dan werken.

Kan iemand (evt. op basis van vorige tenues) wat raadgeving geven ivm de maten om een miskoop voor mij te helpen vermijden. Of bestaat er eventueel een mogelijkheid om iets om te wisselen als het niet blijkt te passen?
Gebruikersavatar
Iglo
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 20 okt 2002 23:54
Rijdt met: Scott, Specialized, Scott

Bericht door Iglo »

Bij de eerste bestelronde had Kadee een matentabel gepost op het forum. Ik kan die niet meer vinden via de search functie. Misschien geen slecht idee om die opnieuw eens te posten?

Greetz
Iglo
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

heb vorig jaar zowel de zomer als de winter tenue besteld
daarom nu graag alleen de trui lange mouwen
blijkbaar is dit alleen niet mogelijk?
beny
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Ben ook geïnteresseerd als iemand mij met de maat kan helpen.
Ben 1m72
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Iglo schreef:Bij de eerste bestelronde had Kadee een matentabel gepost op het forum. Ik kan die niet meer vinden via de search functie. Misschien geen slecht idee om die opnieuw eens te posten?

Greetz
Iglo
Voila, de gevraagde tabellen:

Koersbroek
Koerstrui
Windtex
ElStinho
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 18:36
Rijdt met: Cube Ltd 2 '04
Contacteer:

Bericht door ElStinho »

KaDee schreef: Voila, de gevraagde tabellen:

Koersbroek
Koerstrui
Windtex
Hoi Kadee,

Misschien een stupide vraag ... maar welke maten stellen die waarden voor? Ik dacht centimeters, maar dan val ik in alles buiten de waarden van de tabellen (voor sommige parameters extreem groot, voor andere dan weer extreem klein).

Ik heb zojuist op wielertoerist.be (hun kledij is ook van Decca) gekeken en daar hebben ze tabellen met gelijkaardige waarden gepost. Achteraf bleken dit de waarden voor de benodigde stof te zijn.

Grtz
Stijn
Gebruikersavatar
Jens
Mountainbiker
Berichten: 247
Lid geworden op: do 13 mei 2004 05:14
Rijdt met: Specialized Rock Hopper Pro disc

Bericht door Jens »

Als ik dat zou willen passen bij Decca, gaat dit nu al? En wanneer is dit in het weekend open (ook zondag?)
groetjes,
Jens
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Wat die broek betreft is 1 ding mij nog niet echt duidelijk:
" collant met bretellen " wil dat betekeken dat het deel dat je over de schouders kan trekken verstelbaar is zoals bepaalde andere merken hebben ?
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Donderdagnamiddag mocht ik (eindelijk) de nieuwe lichting Mountainbike.be tenues gaan afhalen. Alle betaalde bestellingen zijn intussen de deur uit. Door het grote aantal voorbestellingen zijn helaas twee maten reeds uitgeput. Het betreft de collant maat SEL en de windtex maat EXL. Decca is met kerstverlof tot 10/1, een volgende levering zal dus voor binnen een viertal weken zijn.
Plaats reactie