Mountainbike.be Tenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

P° schreef:Is er eventueel sprake van een soort thermovest in het gamma ?
P°, bedoel je hiermee de Windtex vest niet?
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Voor hetgeen ik al gezien en gelezen heb van de Windtex ; neen,is niet hetzelfde als de thermovest.De thermovest is een wintervest,meestal 'gemoltoneerd' binnenin,wind-en waterdicht (tot in zekere mate uiteraard).De Windtex fladdert ook wat teveel naar mijn gevoel.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Heb ook de "Mtb.be windtex" en deze is idd gemoltoneerd en wappert niet.
Voor de huidige temperaturen is hij nog iets te warm(of misschien niet ademend genoeg?).Ik zweet makkelijk en veel #-o .
@ P° Verwar je de windtex niet met een regenjack?Of anders zou men in de "shop"de naam dan beter wijzigen in thermovest? :drunk:
Je omschrijving ervan klopt nl en lijkt ook logischer.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Dickie schreef:Heb ook de "Mtb.be windtex" en deze is idd gemoltoneerd en wappert niet.
Voor de huidige temperaturen is hij nog iets te warm(of misschien niet ademend genoeg?).Ik zweet makkelijk en veel #-o .
@ P° Verwar je de windtex niet met een regenjack?Of anders zou men in de "shop"de naam dan beter wijzigen in thermovest? :drunk:
Je omschrijving ervan klopt nl en lijkt ook logischer.
Inderdeed,dacht dat windtex eerder een windstopper-type was.Ben meer naar de dikkere wintervest op zoek.Kzal de uwe al rijdend eens passen tijdens een avondritje :lol:
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

@ P°, de Windtex is idd een wintervest hoor.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

ka.dee schreef:@ P°, de Windtex is idd een wintervest hoor.
OK,bedankt.Was waarschijnlijk te wijten aan de naam wind-tex,zoals Dickie al suggereerde.Excuus.
Gebruikersavatar
pointbreak
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: za 05 nov 2005 17:22
Rijdt met: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Contacteer:

Bericht door pointbreak »

Ik heb deze week het zomertenue van Mountainbike.be besteld.
Een paar technische probleempjes gehad met de bestelling maar deze werdt binnen de kortste keren bevestigt door de webmaster.
Dus kijk ik uit naar het prachtige tenue van MTB.be

Ik heb het eigenlijk besteld voor de komende Coastrace op 19/02 in Oostduinkerke waar ik voor de eerste keer in deze kleuren zal rijden.
Hopelijk valt het weer dan wat mee...
Gebruikersavatar
pointbreak
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: za 05 nov 2005 17:22
Rijdt met: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Contacteer:

Bericht door pointbreak »

Even melden !

Vandaag donderdag heb ik mijn bestelling perfect ontvangen.
Het zomertenue past perfect en ziet er schitterend uit !
Alles vlekkeloos verlopen en een tevreden biker.

Bedankt, moutainbike.be
Gast

Bericht door Gast »

onze fotograaf anex filmcrew zal u daar proberen op te pikken. Dus niet boos worden als er ene vervelende motor naast u komt rijden. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Vanaf vandaag heb ik paskleren in huis ( Dilsen-Stokkem), dus de mensen die hier gebuik van willen maken kunnen mij contacteren.
Plaats reactie