Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Tenue Webshop Mountainbike.be

Webshop Mountainbike.be

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht do 16 nov 2017 14:23
Bulls69 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Big Jon fatbike ‘16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15 & Kuota Kharma '15

Maandje later ondertussen, hebben we nu al een antwoord :-?

Bericht do 16 nov 2017 21:59
Edlisjas Avatar gebruiker
Moderator

Mijn bike: Canyon Exceed cf SLX 9.9 Pro Race, Cannondale Beast of the East" 1 27,5+
Men zit in de eindfase met een nieuwe leverancier. Onze vorige leverancier, no drugs, is ermee gestopt.

Bericht ma 07 mei 2018 13:24
Joriz Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza
Wat is de huidige stand van zaken? Ik had graag wat shirts aangekocht maar zie dat de webshop nogaltijd offline is...

Bericht ma 07 mei 2018 15:06
Edlisjas Avatar gebruiker
Moderator

Mijn bike: Canyon Exceed cf SLX 9.9 Pro Race, Cannondale Beast of the East" 1 27,5+
Joriz schreef:
Wat is de huidige stand van zaken? Ik had graag wat shirts aangekocht maar zie dat de webshop nogaltijd offline is...

De huidige kledijleverancier (no drugs) is niet meer en we zijn op zoek naar een nieuwe leverancier. Volgende week staat er een afspraak op de agenda. Voorlopig is de webshop dus nog even offline.

Bericht ma 07 mei 2018 21:33
Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Trek X-Caliber 9 29" 2016
Raar dat nodrugs hun site nog online is.

Alez, hopelijk een afspraak met doltcini, want die hun huidige PRO reeks heeft een abnormaal goed zeemke :-).

Vorige

Keer terug naar Mountainbike.be Tenue