Memorial Jan Nuyttens

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

mtbhurricane schreef:Mss kunnen we met de rest van het geld dat op die rekening staat, pijltjes laten maken met de Viperkoe op. Zo kunnen we van de Viperroute een vaste routte maken. En kan iedereen die er op 1/11 niet kan bijzijn, toch alleen en in alle rust de route rijden.
Ik weet niet of dit wettelijk mag en in de praktijk ook kan, mss weten de mensen die de route kennen hier meer over.
Dat zou nog eens een gedacht zijn zeg van mtbhurricane, bij govapa kan je toch redelijk goedkoop zal ik maar zeggen pijlen laten bedrukken met je eigen logo en in dit geval de Viperkoe.
wat de Viperroute betreft kan ik onmogelijk daar ik dat weekend al in de ardennen.

daar ik dezelfde camelback heb dan Jan ( model Mule ) zal ik zowiezo al aan hem denken morgen tijdens de TT.

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

mtbhurricane schreef:Mss kunnen we met de rest van het geld dat op die rekening staat, pijltjes laten maken met de Viperkoe op. Zo kunnen we van de Viperroute een vaste routte maken. En kan iedereen die er op 1/11 niet kan bijzijn, toch alleen en in alle rust de route rijden.
Ik weet niet of dit wettelijk mag en in de praktijk ook kan, mss weten de mensen die de route kennen hier meer over.
Vind ik n fantastisch schoon idee,alleen moet de administratieve en legale kant eens worden nagekeken denk ik. =D>
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

kunnen navraag doen in Ternat zelve he waar hij woonde en mss wil die sportdienst ook helpen.

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

Een vaste route uitpijlen zou inderdaad een mooi eerbetoon zijn. Er zullen vast wel mensen zijn die hun schouders onder dat project willen zetten, maar geef het nog wat tijd...

Ik wil zeker proberen aanwezig te zijn bij een herdenkingstocht, wanneer ze ook moge doorgaan...
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Mooi idee, mtbhurricane.

Het moet dan wel onderhouden worden, vind ik (evt. herstellen bepijling, trackonderhoud, etc.).
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

Boys, ik zal er samen met de rest van Kattemboys er ook proberen te zijn op 01.11.04.

wat betreft de vaste route en de administratie, al gedacht aan de 'sportfunctionaris van de gemeente Ternat', alias Kris Bruylandt ? zijn emailadres : kris.bruylandt@ternat.be

ik heb 'Kris' na de 'Zamrit' van enkele weken geleden gemaild en gefeliciteerd met de organisatie en vroeg hem toen om er een vast Bloso parcours van te maken. Hij ging het sterk overwegen, zei hij.

Nu met het overlijden van Jan, waarom niet deze vaste route 'licht aanpassen' en ze te om te dopen tot de VIPERROUTE ?

Raffie
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

hoe later op de avond, hoe betere ideeën er bij komen hoor ik precies.

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

=D> Dit vindt ik dus een fantastisch mooi idee .
En moet zeker te realiseren zijn denk ik.
In ieder geval ik rij mee (hoewel ik Viper nooit heb gezien).
=D> Keep up the good thinking =D>
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Wel,als ik hier lees hoe iedereen begaan is met het trieste lot dat één van onze mede-bikers is overkomen...Chapeau,mannen. =D> Waar ik nu ook juist aan denk : Mountainbike.be is toch bezig met andere tenues,kunnen we niet een gedenkteken op de tenue plaatsen voor Jan ?Iets discreet op de trui ?Ik vind het persoonlijk een manier om hem blijvend te gedenken en eventuele latere forumleden erop attent te maken.
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

AFSPRAAK OP 01 NOVEMBER 2004 AAN HET SPORTCOMPLEX (ZWEMBAD) VAN TERNAT om 08u30 voor de Memorial ?
Da's vlak in de buurt van Jan's woonplaats ...

ps : ik wil niemand hier iets opdringen hé, alleen 't moet toch een beetje georganiseerd worden hé .... #-o
Plaats reactie