Memorial Jan Nuyttens

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Memorial Jan Nuyttens

Bericht door JeF GT »

Ik was dit weekend van plan om de TT in Overijse te rijden, maar wegens het onfortuinelijke voorval van onze geliefde viper zou ik voorstellen dat we eventueel het voorstel van Catchup! volgen en de door Jan uitgestippelde route rond Asse rijden.

http://users.skynet.be/vipersite/ttvers ... dvanas.htm

Het moet allemaal snel gaan, maar als we duidelijk afspreken kunnen we nu al een eerste keer Jan herdenken via een memorial.
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

:oops: JFK ik wil niets afbreken maar zou je dit niet beter posten bij het overlijdingsbericht ?
Ik denk niet dat er veel volk hier zit te kijken :-?
Sorry hoor maar dat zou ik doen als je volk wil ,alleen is maar alleen hé.
Alvast een goed voorstel en een mooi gebaar =D>
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

Ik heb er wat gemengde gevoelens bij.
Enerzijds was ik al langer van plan de door viper uitgestippelde eens te rijden.
Anderzijds, zo kort na zijn overlijden, met een grote groep (voor mij toch) onbekenden, ik voel me daar eerlijk gezegd ongemakkelijk bij.

Ik zou willen voorstellen om de tocht gezamelijk te rijden als herdenking, bijvoorbeeld binnen een maand. Dan zijn de eerste emoties wat vervaagd, en kunnen we allicht op een meer 'ontspannen' manier samen rijden.
Zo kort na dit ongeval zou de sfeer eerder bedrukt zijn.
Op die manier wort het eerder een 'eerbetoon' dan een 'rouwtocht'.

Nog een aantal kleinere redenen om de tocht wat uit te stellen:
1. ik zit sowieso nu zondag vast, beroepsmatig
2. voorbereiding (beetje zoals een Mountainbike.be-dag)
3. de tocht is niet uitgepijld. Op de vipersite staan kaartjes en een gps-file. Misschien is het interessant om een paar 'gidsen' te hebben die de tocht al kennen, of ons met gps kunnen begeleiden.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Ik kan u helemaal begrijpen, ik had zelf ook eventueel gedacht aan 1 november. Dan heeft quasi iedereen verlof en kan er ook iets worden voorbereid.

De sfeer zou zo snel na zijn overlijden ook maar (te) triestig zijn, daar heb je gelijk in. Het moet een postieve samenkomst zijn, geen negatieve!
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

prachtig voorstel, de tocht op 1 november.
Laat gerust weten als der wat hulp moest nodig zijn, bv ne keer op voorhand diene toer gaan rijden.

Willy
Gast

Bericht door Gast »

Hoewel ik zelf voorstelde om deze tocht zondag al te rijden, is 1/11 idd een betere datum.
Ik zal er dan ook zeker zijn.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

JFK zei:Ik kan u helemaal begrijpen, ik had zelf ook eventueel gedacht aan 1 november. Dan heeft quasi iedereen verlof en kan er ook iets worden voorbereid.



Ik zou ook heel graag meerijden, maar heb die dag andere familiale verplichtingen, en ik denk dat ik hier niet alleen ben.(Allerheiligen)

Is het niet mogelijk die dag te verleggen naar een latere datum vb. zaterdag 13 november, er is meer tijd om andere bikers te bereiken en dan is het precies 1 maand.


Hulp nodig, wil altijd helpen voor de voorbereiding, zelfs mocht die op een mij niet passende datum doorgaan. (Op 1/11 zou ik achter komen na het werk).

Rudy VdE.
Laatst gewijzigd door beethoven op za 16 okt 2004 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

1 November, ik zal aanwezig zijn. :cry:

13 november is mischien wat moeilijker omdat sommige op verlengd weekend zijn (11Nov.) :-?

We zien wel....
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Jfk, persoonlijk vind ik ook 1 november (of zelfs iets later) een betere datum.

Morgen zie ik het althans niet zitten (maar iedereen is vrij om te doen wat hij wil, ik wil zeker niemand tegenhouden, laat dat duidelijk zijn).

Aangezien Ivan vandaag in Melden en met opzet niet de TT Aalter-Brug heeft gedaan (die hij normaliter samen met Jan zou rijden), vermoed ik dat hij er hetzelfde over denkt. Aangezien zijn PC echter stuk is, zal het vrees ik enige tijd duren vooraleer Ivan kan reageren.

P.S.: Los van het feit dat de Viperroute Jan's eigen werk is, wil ik ook even meegeven dat hij bij mijn weten de TT Asse van de Hopduvels (ook op zijn site terug te vinden, als ik me niet vergis) de mooiste tocht vond van de streek (en dus mooier dan zijn eigen route). Tenminste als het vrij droog was, want Jan was geen modderkieken...

EDIT: kleine correctie. JFK, 'k had nog niet in het ander topic gezien dat het zowieso 1 november ging zijn.
Laatst gewijzigd door Jack77 op za 16 okt 2004 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Mss kunnen we met de rest van het geld dat op die rekening staat, pijltjes laten maken met de Viperkoe op. Zo kunnen we van de Viperroute een vaste routte maken. En kan iedereen die er op 1/11 niet kan bijzijn, toch alleen en in alle rust de route rijden.
Ik weet niet of dit wettelijk mag en in de praktijk ook kan, mss weten de mensen die de route kennen hier meer over.
Plaats reactie