Summer Bike Festival 2011

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

deadric ,
ik zoek eigenlijk gewoon volk bijéén ,
al de instanties zijn op de hoogte , gemeente, provincie, bloso , mtb.be
ik ben niet aan het liegen ,
de singletracks die er al zijn is het werk van mij en vrienden
het parcours op 18 juni 2011 met Golazo .com is ook dankzij mij , je moet me geloven want ik ga wss een datum vooropstellen zodat ik jullie mss kan aan het werk kan zetten want alleen kan ik dat niet , het is teveel ....
grts
flashing de pioneer vd schorre
deadric
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 09 jan 2011 16:49
Rijdt met: Cannondale FS-I

Bericht door deadric »

flashing schreef:deadric ,
ik zoek eigenlijk gewoon volk bijéén ,
al de instanties zijn op de hoogte , gemeente, provincie, bloso , mtb.be
ik ben niet aan het liegen ,
de singletracks die er al zijn is het werk van mij en vrienden
het parcours op 18 juni 2011 met Golazo .com is ook dankzij mij , je moet me geloven want ik ga wss een datum vooropstellen zodat ik jullie mss kan aan het werk kan zetten want alleen kan ik dat niet , het is teveel ....
grts
flashing de pioneer vd schorre
Aight, count me in that case 8)
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

dag mtb, ers,

elfendest en timmyy , helpen jullie dan ook mee ? want ik verwacht ongeveer een groepje van minstens 6 man , hoe meer , hoe beter en sneller alles afgeraakt .
deze zondag 4 september is het extreme-experience in de schorre , ik zal proberen er te zijn vanaf 15 u
bereikbaar op 0485568957 of vanhoey.peter@telenet.be , dit adres voor later dan ....
Deze maand vindt ik nog iets te vroeg , enkele redenen zijn , het seizoen is nog niet gedaan voor wedstrijden dan , laat ons zeggen na de 24ste september ,
ik zal een datum vooropstellen ..... :-) [/url]
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

dag allemaal , of toch diegene die willen biken vlakbij nl te Boom !in de schorre .
We zijn aan het werken aan het vast parcour en het schiet op , traag maar zeker .
Doelen zijn ; rockgarden ; fungehalte hoog houden, zo veel mogellijk kleipaden vermijden , enzovoort ..
ps is er iemand geinteresseerd om is mee te helpen , voorlopig handen en mouwen tekort soms

grts Flashing :-D
Timmyy
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 17 apr 2011 18:01
Rijdt met: massi pro evo
Contacteer:

Bericht door Timmyy »

flashing schreef:dag allemaal , of toch diegene die willen biken vlakbij nl te Boom !in de schorre .
We zijn aan het werken aan het vast parcour en het schiet op , traag maar zeker .
Doelen zijn ; rockgarden ; fungehalte hoog houden, zo veel mogellijk kleipaden vermijden , enzovoort ..
ps is er iemand geinteresseerd om is mee te helpen , voorlopig handen en mouwen tekort soms

grts Flashing :-D
ik ben momenteel gekwetst. maar als ik terug in orde ben zal ik iets laten weten.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Prachtig werk wat gulle daar geleverd hebt gasten, echt machtig!!!!

't Is de moeite niet meer om nog naar Houffalize te trekken, buiten voor't bier dan....

Respect voor jullie werk en inzet.


(en dit is dan weer het het laatste positieve wa'k dit jaar ga posten)

:drunk:
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Bericht door bip bip »

ik heb gemerkt dat er inderdaad mooie tracks zijn bijgemaakt =D> . Klopt het dat de volledige ronde nog gaat afgepijld worden?

grt,
bip bip
Gebruikersavatar
PsYchO66
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 30 sep 2009 16:35
Rijdt met: Cube Reaction rx

Bericht door PsYchO66 »

Tegen eind maart zullen de pijltjes wel in orde zijn neem ik aan:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 6&start=10
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

wat ik zondag 25 maart wil doen is de mensen effen laaten zien wat wij hebbe gemaakt de officiele opening moet nog worde geplant
Plaats reactie