Summer Bike Festival 2011

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
crazy rush
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:41
Rijdt met: cannondale rush 08

Re: Trap

Bericht door crazy rush »

PhilippeBiker schreef:Dit jaar nemen ze de trap hopelijk niet... daar schuif je bij vettig weer toch gewoon af.
den trap zit er in
en ik raad iedereen aan af te stappen [-o<
ZEER GEVAARLIJK heb daar vorig jaar toch enkele zien proberen met de gevolgen dat er twee naar het ziekenhuis moesten #-o
oja er staat een GROOT BORD AFSTAPPEN AUB
tino de lop
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 20 jun 2010 15:53
Rijdt met: jos

hoi

Bericht door tino de lop »

welke trap bedoelen jullie eigenlijk?
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

Zo, de pijltjes hangen weer. Hopelijk blijven we gespaard van vernielingen dit jaar. De trap bij het domein Ter Hage zit er inderdaad weer in, maar er hangt een kanjer van een waarschuwingsbord bij.
Gebruikersavatar
crazy rush
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:41
Rijdt met: cannondale rush 08

Bericht door crazy rush »

ik heb vandag de tocht weer gedaan alles is perfect
die mannen in de schorre 10 uur aan een stuk #-o
der waren er al bij die volledig stuk waren en als je dan nog een uur of 4 moet gaan ik weet het niet ???
in ieder geval goe bezig =D>
als dat stuk er morgen ook in ligt hou U dan maar vast
der waren steile stukskes bij
Gebruikersavatar
duc'y
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: za 18 aug 2007 22:01
Rijdt met: GT Zaskar carbon 9r PRO / CANNONDALE Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door duc'y »

gisteren de 600' gereden en moet zeggen dat het een zeer technisch parcour was,steile afdalingen/single tracks/techn klimmekes... 't was continu gas geven!

mijn conclusie: heb meer afgezien dan op een chrono in de ardennen :-)

uiteindelijk net geen podium gehaald bij de teams,maar toch goe gereden :bounce:

... en knap van die gasten die hem solo hebben gereden =D>
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

K2-er schreef:Zo, de pijltjes hangen weer. Hopelijk blijven we gespaard van vernielingen dit jaar. De trap bij het domein Ter Hage zit er inderdaad weer in, maar er hangt een kanjer van een waarschuwingsbord bij.
Gaat gij vdg ?
Gebruikersavatar
elfendest
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 27 okt 2010 13:41
Rijdt met: Orbea

Bericht door elfendest »

Zaterdag ook mee aan de 600minuten voor Duchenne gedaan.
Inderdaad chapeau voor de solo's
Het parcour, echt DEMAX!!! Nee echt zalig parcourke, dat nu goe int kopke zit zene.

Nen dikke proficiat voor de organisatoren

Aja de foto's die genomen zijn, waar komen die?
Ik weet dat nog ff zal duren omdat het nu wa druk is voor die manne, maar kan de vraag al stellen e :)
Gebruikersavatar
ice.man
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 22 jun 2011 15:48
Rijdt met: Merida matts HFS special edition

Bericht door ice.man »

vandaag de 40km gereden op bekend terrein voor mij :-D proficiat aan de organisatoren. =D>
yves/shorty
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 10 jun 2011 19:17
Rijdt met: canyon 6.0

toertocht boom

Bericht door yves/shorty »

hey allemaal heb vandaag de tt de schorre gedaan kids toer eerst met ons mannen en daarna het eerste stuk van de tt wegens tijds tekort ivm nog een feestje bij familie heb ik de route van 40km niet volledig kunnen rijden is er iemand die deze met gps gereden heeft en zou je mij die eventueel kunnen sturen via een link of zo route van de hele tocht dus groeten yves
Gebruikersavatar
ice.man
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 22 jun 2011 15:48
Rijdt met: Merida matts HFS special edition

Re: toertocht boom

Bericht door ice.man »

yves/shorty schreef:hey allemaal heb vandaag de tt de schorre gedaan kids toer eerst met ons mannen en daarna het eerste stuk van de tt wegens tijds tekort ivm nog een feestje bij familie heb ik de route van 40km niet volledig kunnen rijden is er iemand die deze met gps gereden heeft en zou je mij die eventueel kunnen sturen via een link of zo route van de hele tocht dus groeten yves
als je de rit op gps rijdt hou rekening dat je deze niet helemaal zou kunnen rijden er zitten nl prive stukken in waar toestemming voor nodig was. ;-)
Plaats reactie