Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Bikers Dag(en) testen van materiaal

testen van materiaal

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht do 01 jul 2010 23:38
PhilippeBiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark 900
Ziet er toch weer een mooi stukje uit da jullie hebben uitgestippeld.
Ik ben nieuwschierig voor Zondag spijtig da er zoveel standhouders hebben afgebeld.. :roll:

Bericht vr 02 jul 2010 21:16
Havik Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale Rush 5 L

allen,

aangezien er blijkbaar een misverstand rond gaat:
Op zaterdag 3 juli 2010 is het nog GEEN summerbike festival. Op Zondag 04 juli 2010 is iedereen welkom vanaf 7u30 a 8u

Bericht za 03 jul 2010 01:10
kawa Avatar gebruiker
Mountainbiker

Havik schreef:
sneak preview

http://www.youtube.com/watch?v=UkmKdV_vZjs

kwaliteit op youtube trekt op niet veel , cam stond op het stuur daarmee de "wilde" bewegingen

Ich word dul van da filmke...

Komt onze vriend manitou ook naar de SBP?

Bericht zo 04 jul 2010 21:49
TimDC Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Rockhopper en een andere vuile velo
Zeer knap parcours daar vandaag in Boom, 2 x gereden 1x met eigen fiets en dan de Skyde en de Lynsky 29 niner afgewisseld met mijne maat. Wat een knappe fietsen en zoveel comfort, vooral op de 29 niner waar zelfs een vaste voorvork op stond.
In mul zand is zo'n 29 niner gewoonweg verbluffend, je moet zelfs niet een klein beetje inhouden, dat rijdt zoals op rails.

Vorige

Keer terug naar Mountainbike.be Bikers Dag(en)