Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Bikers Dag(en) Summer Bike Festival 2010

Summer Bike Festival 2010

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht di 02 maart 2010 15:48
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
patje2 schreef:
zijn er ook verkenningsritten in de week geplant?

Dat kan ook ja

Bericht wo 03 maart 2010 00:01
farmer/cowboy Mountainbiker

Mijn bike: gaat sneller bergaf dan bergop...
ka.dee schreef:
patje2 schreef:
zijn er ook verkenningsritten in de week geplant?

Dat kan ook ja

Maar niet met den deze. Grondwerk voor meer dan een jaar start overmorgen. Dus door de week rijden zal er niemeer bijzijn voor mij. :-?

Bericht do 25 maart 2010 09:59
SusXT Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ene met twee wielen
Naar Werchter ga ik op donderdag, dus zaterdag of zondag tijd om naar de SB te gaan :wink:

Bericht do 25 maart 2010 12:12
MC Jo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Ik ben maandagavond in Schelle. Ik plan om tegen 18u te vertrekken voor de bloso route van Willebroek.
Mochten jullie verkenningsritten plannen, laat maar weten. Ik kan op maandagavond (niet tijdens de paasvakantie) mee van 18u tot ongeveer 20u. Om 20u30 moet ik terug in Schelle zijn.

Bericht do 25 maart 2010 23:02
mtb117 Mountainbiker

Mijn bike: gaint atx
MC Jo schreef:
Ik ben maandagavond in Schelle. Ik plan om tegen 18u te vertrekken voor de bloso route van Willebroek.
Mochten jullie verkenningsritten plannen, laat maar weten. Ik kan op maandagavond (niet tijdens de paasvakantie) mee van 18u tot ongeveer 20u. Om 20u30 moet ik terug in Schelle zijn.
ik wil wel mme gaan rijden

Bericht vr 26 maart 2010 09:45
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
waneer worden er terug verkenningsriten gereden??

Bericht vr 26 maart 2010 09:48
MC Jo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
MC Jo schreef:
mtb117 schreef:
MC Jo schreef:
ik wil wel mme gaan rijden

OK, we zullen zien he. Heb vanochtend gehoord dat het maandag gans de dag gaatb regenen (en van 't weekend ook). Ik heb in ieder geval mijn fietske mee maandag. Is de route van Willebriek te rijden als het zo gegoten heeft? OIs het dan baggeren of valt het nog mee?

Bericht vr 26 maart 2010 10:08
Havik Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale Rush 5 L

hangt er vanaf welke je gaat doen , de groene ken ik niet zo , de rode is wel te doen maar er zullen vuile stukskes tussenzitten.

wat de verkenningsritten betreft zullen we eens dringend moeten starten.
Ik heb vorige week met kenneth de tocht gereden (exclusief het stuk in de schorre) om het in te laden op gps , vanaf het moment dat het weer iets stabieler is stel ik voor om op zondag morgen de verkenningsritten te starten.

De bedoeling van deze ritten is om wat meer mensen op de been te krijgen die eventueel ook voor en tijdens sbf willen helpen met het uitpijlen van het parcours en de zonebewaking. (om het ontpijlen door misnoegde mensen te voorkomen).

Laat mij er wel bijvertellen dat de verkenningsritten geen race tegen de avs is , mijn conditie is beneden alle pijl momenteel.

mvg
Havik

Bericht vr 26 maart 2010 18:39
mtb117 Mountainbiker

Mijn bike: gaint atx
zaterdag kan ik heel de dag

Bericht za 27 maart 2010 14:28
farmer/cowboy Mountainbiker

Mijn bike: gaat sneller bergaf dan bergop...
Havik schreef:
mijn conditie is beneden alle pijl momenteel.

mvg
Havik

Collega dan! :wink:

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Bikers Dag(en)