Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Bikers Dag(en) Summer Bike Festival 2010

Summer Bike Festival 2010

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht ma 12 jul 2010 01:52
PsYchO66 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube Reaction rx

Na de goeie commentaren hier te lezen ben ik vant weekend ook eens ginder gaan rijden, 't is tenslotte maar een goeie 15km van de deur, dus ideale opwarming langs de vaart tot ginder.

Heb in de schorre nog stukken van de tracks kunnen terugvinden en idd zeer mooi, technisch en zwaar genoeg daar! Wel een geluk dat er hier en daar nog pijltjes en linten hingen want anders had ik die paadjes nooit gevonden. Zal ook wel nog heel wat verkenningswerk nodig hebben om de verschillende paadjes aaneengeschakeld te krijgen tot een goed aaneensluitend toertje.
Dan ook door dat tunneltje naar (wat ik vermoed) de kleiputten? Ook daar zeeer schone paadjes kunnen doen en ferme klimmekes en afdalingen en zandstroken.
Op den duur zelfs min of meer verloren gereden daar :oops:

Hier ga ik dus zeker nog komen rijden! en ik kom volgend jaar ook af om eens een idee op te doen hoe jullie alles mooi aan elkaar plakken :-)

Bericht di 13 jul 2010 10:25
PhilippeBiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark 900
Ik denk dat er best nog iemand een keer de linten terug omhoog gaat hangen enkel dan in de schorre want ik vrees dat er meer op de grond hangen,helaas heb ik zo'n lint niet .

Bericht do 15 jul 2010 09:54
El Perro Diablo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Sharia for Niner

Wie is er zijn festival vergeten op het parcours? Gelieve uwe rotzooi mee te nemen.

Bericht do 15 jul 2010 15:56
yajop Mountainbiker

Mijn bike: Cube XMS
PhilippeBiker schreef:
Mag de track op het forum gezet worden vooral dat stuk dan in de schorre ? Mvg Philippe

Kan je me de track mailen aub, ik ben op zoek naar de eerste 15km in de Schorre zelf, dus niet de stukken na de bevoorrading.

Bericht do 15 jul 2010 16:59
Mountainbiker

Bericht za 17 jul 2010 19:49
Leto Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4
Ik zak waarschijnlijk morgenochtend nog eens af naar de Schorre...is het parcours nog enigszins terug te vinden ?

Bericht za 17 jul 2010 20:47
mtb117 Mountainbiker

Mijn bike: gaint atx
in de schore ja er. buite das iets anders

Bericht za 17 jul 2010 20:52
Mountainbiker

Natuurlijk is het nog terug te vinden ik ben daar ook rond 8.45u

Bericht vr 30 jul 2010 12:23
Leto Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4
Zou er nog iets overgebleven zijn na tomorrowland? :-D

Bericht vr 30 jul 2010 13:05
flashing Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cannondale cafeine

ik ga binnenkort is iemand kontakteren om terug wat te werken in de schorre , één van jullie ; perro wil al meedoen
grts flashing

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Bikers Dag(en)