Summer Bike Festival 2010

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

MC Jo schreef:
MC Jo schreef:
farmer/cowboy schreef:Nu woensdagnamiddag om 13 u op de parking van de Schorre. maar hou het hier in 't oog want bij hondenweer kan't nog worden afgelast. :wink:
Kan het een kwartiertje later? Ik vertrek om u in Schelle (studio 100) en rechtstreeks naar daar. Verloren rijden ingecalculeerd :-D moet ik er op een kwartiertje geraken!!
Natuurlijk en ik kan ook wel een kwartiertje in de file staan... :-? Dus tussen 13 u en 13u30 zijn we weg...

en voor mtb117: volgende zondag weer kans. Dan komt Havik normaal ook.
Laatst gewijzigd door farmer/cowboy op ma 30 nov 2009 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

farmer/cowboy schreef:
MC Jo schreef:
MC Jo schreef: Kan het een kwartiertje later? Ik vertrek om u in Schelle (studio 100) en rechtstreeks naar daar. Verloren rijden ingecalculeerd :-D moet ik er op een kwartiertje geraken!!
Natuurlijk en ik kan ook wel een kwartiertje in de file staan... :-? Dus tussen 13 u en 13u30 zijn we weg...
en voor mtb117: volgende zondag weer kans. Dan komt Havik normaal ook.
't is te hopen , zondag blijkbaar weer verplichtingen, moest het lukken om er een tt achtige rit van te maken rond 10 of 11 u vertrekken, dan kan ik normaal op tijd thuis zijn om 's middags naar het st-niklaas feest te vertrekken.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Havik schreef:'t is te hopen , zondag blijkbaar weer verplichtingen, moest het lukken om er een tt achtige rit van te maken rond 10 of 11 u vertrekken, dan kan ik normaal op tijd thuis zijn om 's middags naar het st-niklaas feest te vertrekken.
Gade een groot pak krijgen van Klaas , Bert?? :lol: :lol: :lol:

En zondag 10 u vertrekken is goe. De lange afstand buiten de schorre is netto maar +- 27 km (+15 in de schorre die we nu nog nie doen wegens teveel mud)
Zaak van de 2 parcours te kennen over een aantal weken voor het wat opdroogt in de leutige Schorre. Dan pakken we heel de rit. :bounce:
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

4 juli dan kan ik ni als ik het juist voor heb komt den Tour de France voorbij mijn deur ( mechelen) en das een once in a lifetime gebeuren dus ik zal den 3de moeten komen


Après avoir quitté Rotterdam, nous prendrons la direction de la Zélande pour une première partie d’étape dans les polders, entre terre et eau. Ce sera ensuite la traversée des Flandres en passant par Anvers et Malines avant d’entrer dans Bruxelles par Meise où réside Eddy Merckx. C’est une étape pour sprinteurs qui connaîtra assurément un beau succès populaire.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Morgen iets na 13u op de parking van de Schorre.

Zondag om 10 u voormiddags.
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

MC Jo schreef:
farmer/cowboy schreef:Morgen iets na 13u op de parking van de Schorre.

Zondag om 10 u voormiddags.
Normaal gezien zal ik er zijn. Je hebt mijn GSM-nr van in mijn mail voor het geval er een probleem is.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Rit van morgen gaat niet door wegens familiale omstandigheden :-?
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

zijn er dan mensen die tt bornem rijden
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

word er zondag gereden
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ritten opgeschort tot na de feestdagen, dan zal het witte tapijt wel stilaan verdwenen zijn zeker? :-?
Plaats reactie