Summer Bike Festival 2010

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

ik ben woensdag nog is gaan trainen id schorre en moest al serieus wat bramen verwijderen !
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

volgende zondag ga ik wss naar Chimay , iedereen kan meegaan
Gebruikersavatar
PsYchO66
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 30 sep 2009 16:35
Rijdt met: Cube Reaction rx

Bericht door PsYchO66 »

Ben er woensdagmiddag ook nog eens een toertje gaan doen. Vooral aan de kleiputten gereden, schorre lag nogal veel fesitvalrommel en opruimers.
Aan een van die paaltjes van de wandelknooppunten een bordje zien hangen dat een deel van de routes door de kleiputten was afgesloten omdat er op verschillende plaatsen asbest naar boven zou komen uit het stortafval. #-o
Dus als we hier binnenkort allemaal longproblemen krijgen, we weten vanwaar het komt..

btw, ik zak den 8e wsl ook af naar Chimay voor de Raid des Sources, wsl wel maar de 65k
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

ik, laat wel iets weten dan , normaal gezien spreken we altijd af voor richting Namen ad carpoolparking te Kontich om 8u s,morgens
Gebruikersavatar
TimDC
Mountainbiker
Berichten: 913
Lid geworden op: do 16 dec 2004 16:56
Rijdt met: Specialized Rockhopper en een andere vuile velo

Bericht door TimDC »

PsYchO66 schreef:Ben er woensdagmiddag ook nog eens een toertje gaan doen. Vooral aan de kleiputten gereden, schorre lag nogal veel fesitvalrommel en opruimers.
Aan een van die paaltjes van de wandelknooppunten een bordje zien hangen dat een deel van de routes door de kleiputten was afgesloten omdat er op verschillende plaatsen asbest naar boven zou komen uit het stortafval. #-o
Dus als we hier binnenkort allemaal longproblemen krijgen, we weten vanwaar het komt..

btw, ik zak den 8e wsl ook af naar Chimay voor de Raid des Sources, wsl wel maar de 65k
Voor dat beetje asbest? :lol: Onlangs een tocht gereden in de Vlaamse Ardennen. Daar had een boer er niet beter op gevonden dan asbestplaten in stukken te kloppen en er zijn landbouwweg mee te verhogen. Sommige zijn toch echt wel knetter :evil:
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

flashing schreef:ik ga binnenkort is iemand kontakteren om terug wat te werken in de schorre , één van jullie ; perro wil al meedoen
grts flashing
Vanaf eind september mss is deftig werk van maken?
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

schorre

Bericht door flashing »

het zou eigenlijk nu ook al gaan vooral op die regenachtige dagen dagen Perro want die andere dagen is het vooral trainen en rusten want er zijn nog een viertal marathons die eraan komen houffa , bastogne, hollange en mss bouillon

grts Flashing
mag ik je bellen dan ?
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

he hebben jullie al is het testparcour gedaan zoals ik vandaag ? precies lang geleden want ik moest weer is serieus snoeien .
als jullie in de schorre rijden please .. verwijder dan regelmatig bramen en netels
groetjes Flashing
Gebruikersavatar
morriske
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 05 apr 2007 19:40
Rijdt met: granville pulse

Bericht door morriske »

valt er daar eigelijk te rijden bij dit weer?
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

enkel de afdalingen kunnen gevaarlijk zijn , je moet enkel weten de welke ... meestal de kleiafdalingen als ze heel nat zijn maar klei droogt wel snel
Plaats reactie