Summer Bike Festival 2010

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
remco1985
Mountainbiker
Berichten: 462
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 20:24
Rijdt met: cube reaction gtc sl

Bericht door remco1985 »

super tochtje, had dit eigenlijk niet verwacht, aangezien ik totaal niet wist wat voor soort parcours het was
onderweg achter paar tragere gezeten, en die mensen nog horen zeggen dit is toch niet meer mountainbiken zeker?! :-D
mij mag je volgend jaar weer verwachten ze!
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

tarzan schreef: Komen de andere foto's ook nog op het net, of waren die echt niet
de moeite om te zien :wink:
Ik en mijn maat zijn namelijk gefotografeerd aan die eerste leuke
afdaling het bosje in, maar vind de foto's niet terug.
veel van de foto's zijn overbelicht daar de zon foutief stond tov. het parcours. Zal binnen enkele dagen als ik thuis ben alle foto's online zetten dan kan je zien of de foto ertussen zit en of ze goed genoeg zijn om te gebruiken.


mvg
Havik
Gebruikersavatar
tarzan
Mountainbiker
Berichten: 624
Lid geworden op: di 02 sep 2003 19:19
Rijdt met: granville pulse custom

Bericht door tarzan »

Havik schreef:
tarzan schreef: Komen de andere foto's ook nog op het net, of waren die echt niet
de moeite om te zien :wink:
Ik en mijn maat zijn namelijk gefotografeerd aan die eerste leuke
afdaling het bosje in, maar vind de foto's niet terug.
veel van de foto's zijn overbelicht daar de zon foutief stond tov. het parcours. Zal binnen enkele dagen als ik thuis ben alle foto's online zetten dan kan je zien of de foto ertussen zit en of ze goed genoeg zijn om te gebruiken.


mvg
Havik
Dank U !
Gebruikersavatar
Xfrank
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: za 20 sep 2008 19:21

Bericht door Xfrank »

formidabel knap parcours. =D>
ben wel met mijne kop tegen de dwarse balk gereden die over het pad was gesjord (een paar km voor de bevoorrading bij het buitenkomen uit het bos). een lintje had hier wel gemogen. #-o
ferme deuk in de helm en nog steeds een stijve nek. Ik besef weer ten volle waarom ik een helm draag! zonder was het misschien een zware hersenschudding of zelfs een schedelbreuk geweest. :drunk:

ik was redelijk op dreef en had die balk totaal niet gezien. op de bevoorrading heb ik dit toch even gemeld.
als ik de enige ben die er tegen is gereden, zal het waarschijnlijk wel aan mij hebben gelegen. de rest van onze club (een 10tal man) had hem wel zien hangen. :oops:
toch nog met de fiets naar Waasmunster gereden.
volgend jaar mogen ze ons hier terug verwachten. :-D
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

Xfrank schreef:formidabel knap parkoer. =D>
ben wel met mijne kop tegen de dwarse balk gereden die over het pad was gesjord (een paar km voor de bevoorrading bij het buitenkomen uit het bos). een lintje had hier wel gemogen. #-o
ferme deuk in de helm en nog steeds een stijve nek. Ik besef weer ten volle waarom ik een helm draag! zonder was het misschien een zware hersenschudding of zelfs een schedelbreuk geweest. :drunk:

ik was redelijk op dreef en had die balk totaal niet gezien. op de bevoorrading heb ik dit toch even gemeld.
als ik de enige ben die er tegen is gereden, zal het waarschijnlijk wel aan mij hebben gelegen. de rest van onze club (een 10tal man) had hem wel zien hangen. :oops:
toch nog met de fiets naar Waasmunster gereden.
volgend jaar mogen ze ons hier terug verwachten. :-D
ik heb mee uit gepijlt en van onz is er niemand tegen gereden
Gebruikersavatar
Xfrank
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: za 20 sep 2008 19:21

Bericht door Xfrank »

uitpijlen doe je dan ook wel tegen een ander tempo hé :-D
toch graag een lintje aan de balk volgend jaar.
BTW, kom 25juli bij ons eens rijden in Waasmunster (zie kalender)
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bepijling

Bericht door PhilippeBiker »

Gisteren nog even een tochtje gedaan in de Schorre vond het zo mooi da ik het mijn techniek nog wat wou bijschaven en wat blijkt dat er nog een heel deel van de bepijling hangt #-o en nog veel linten op de grond liggen is dit normaal ? of is er iemand dit vergeten te verwijderen :roll: richting terhagen is alles dan weer weg.
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

Xfrank schreef:uitpijlen doe je dan ook wel tegen een ander tempo hé :-D
toch graag een lintje aan de balk volgend jaar.
BTW, kom 25juli bij ons eens rijden in Waasmunster (zie kalender)
Nadat jij er tegengereden bent, zijn we wat extra lint gaan hangen aan dat balkje.
Gebruikersavatar
Xfrank
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: za 20 sep 2008 19:21

Bericht door Xfrank »

K2-er schreef:
Xfrank schreef:uitpijlen doe je dan ook wel tegen een ander tempo hé :-D
toch graag een lintje aan de balk volgend jaar.
BTW, kom 25juli bij ons eens rijden in Waasmunster (zie kalender)
Nadat jij er tegengereden bent, zijn we wat extra lint gaan hangen aan dat balkje.
prachtig!
hang het er volgend jaar van in het begin aub... dit zal me heel wat "kopzorgen" besparen #-o
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Re: Bepijling

Bericht door El Perro Diablo »

PhilippeBiker schreef:Gisteren nog even een tochtje gedaan in de Schorre vond het zo mooi da ik het mijn techniek nog wat wou bijschaven en wat blijkt dat er nog een heel deel van de bepijling hangt #-o en nog veel linten op de grond liggen is dit normaal ? of is er iemand dit vergeten te verwijderen :roll: richting terhagen is alles dan weer weg.
Laten hangen en blijven rijden!!! Dan blijft het heel het jaar openliggen!!!

Good job gasten, ferm parcours in de Schorre gemaakt!!!
Plaats reactie