Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Bikers Dag(en) sunpark

sunpark

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht za 24 jul 2010 15:09
SusXT Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ene met twee wielen
Iemand enig idee wanneer dit weekend door gaat dit jaar en waar ik meer info kan vinden?

Bericht za 24 jul 2010 18:16
MC Jo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
MC rage schreef:
Ben in deze organisatie wel geinteresseerd maar ik zal nooit aan 3 mede bikers geraken. :-?

Hey

We kunnen dit misschien afspreken met de MC-ers. Ik ben verleden jaar geweest met de familie en ik vond het super-tochten. Dit jaar zou ik terug willen gaan, maar ik weet nog niet of ik met de familie ga ofdat ik probeer een "MC-weekend" te organiseren. Ik ga er eens over na denken.

Bericht wo 18 aug 2010 10:49
Gobi Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Kan er niemand meer info geven want de site trekt niet op zoveel en het programma staat er nog niet op.

Kan je bv. zelf een huisje huren en dan ter plaatse nog inschrijven voor de ritten?

Bericht wo 18 aug 2010 11:29
MC Jo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Gobi schreef:
Kan er niemand meer info geven want de site trekt niet op zoveel en het programma staat er nog niet op.

Kan je bv. zelf een huisje huren en dan ter plaatse nog inschrijven voor de ritten?

Yep, dat kan. Je kan dan wel niet mee doen aan de "randactiviteiten" als die er nog zijn. Bv. Pasta avond. En het zou kunnen dat zelf een huisje huren duurder komt, maar dat kan je wel makkelijk uit rekenen.

Bericht wo 18 aug 2010 11:34
Gobi Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

MC Jo schreef:
Gobi schreef:

Yep, dat kan. Je kan dan wel niet mee doen aan de "randactiviteiten" als die er nog zijn. Bv. Pasta avond. En het zou kunnen dat zelf een huisje huren duurder komt, maar dat kan je wel makkelijk uit rekenen.

Kan jij meer info geven want echt niet veel over te vinden vind ik.
Programma?
Op MTB-You staat het vermeld en op de site van sunparks maar heel weinig details.

Bedankt

Vorige

Keer terug naar Mountainbike.be Bikers Dag(en)