Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Gent

Bericht door beethoven »

Beste Bikers,
wie komt naar de meeting in Gent op 12 juni:
Berggeit, Bieste, Cannonneke, Doorbijter, Farmer Cawboy, Freezy, Froq, Horry Borry, Ivan, Maurice, Moab, Pietje, TilesO2, Wito, Ren&Stempy die komt met 5 personen, Matchbox, Beethoven, Dobbie en Pat17 zijn van de partij. Wel moet ik nog rekening houden met Sifaka en vriend , Heinz en Schiz(o). Jack 77 neemt het heel nipt en Rallymaster heeft nog geen bevestiging gegeven. Ik hoop dat men spoedig reageerd.
Ik denk dat iedereen alle gegevens heeft door gekregen?
Personen die hier niet voorkomen maar toch de tocht willen maken verzoek ik dit mij te melden.
Mocht je vragen hebben aangaande deze tocht gelieve dit nog te laten weten. Sportieve groeten,
Rudy VdE.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni

Bericht door beethoven »

OPGELET!!

De parking is wegens wegen werken niet te bereiken via de opgegeven weg. Er is een kleine omleiding voorzien. Voor alle duidelijkheid:
Kom je van de richting Brussel, Oostende of Kortrijk neem je de uitrit Gentbrugge. Aldaar kom je op de N9 (de baan Gent-Aalst) die neem je in de richting Gent dus Links. Na een 150m kom je aan de verkeerslichten die je rechtdoor de Brusselsesteenweg volgt. Dan neem je de eerste straat rechts, (Steenvoordestraat, een kasseibaan waar tramsporen liggen) op het einde van deze straat kom je aan de parking uit, Land Van Rodelaan.
Komt men van Antwerpen van de E-17uitrit Gentbrugge moet je ook links weg voor een 200m richting Gent. Dan de eerste straat rechts, na een 500m ben je aan de parking.


Sorry voor het ongemak.

De lijst is aangepast, enkele hebben moeten afhaken wegens ziekte, jammer en van harte beterschap.

Tot morgen
Rudy
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Vanmorgen tien minuten te laat vertrokken in Jette met mijn koersfiets en dankzij de constante windop en een spoorweg die bijna 10 minuten dicht was de Mountainbike.be-ers met een klein kwartiertje gemist in Gent. Grommel grmml... :evil:

Dan maar doorgereden richting Oostende om dan onderweg het idee te krijgen na 100km windop rijden terug te keren en in Gent rond 13u30-14u de bikers te zien arriveren.

Na mijn weg te verliezen in Gent en nog een uurtje te verpozen in de camionette kwamen de dapperen omstreeks 15u15 terug op de parking. Effe met een paar man gebabbeld en dan met pa naar huis.

Ik weet nu niet of iedereen snel snel naar huis was of naar de après-bike, maar bijna 5u onderweg met de MTB kruipt wel in je kleren denk ik... ;)

Voor het wel en wee van de rit en de meeting zelf laat ik deelnemers aan het woord.

Alvast mijn dank aan Rudy alias Beethoven voor het initiatief en de organisatie...
Gebruikersavatar
ivan
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 05 jan 2004 14:08
Rijdt met: TREKoclv

Mountainbike.be Gent

Bericht door ivan »

Beste Rudy en Co,

Bedankt voor de mooie rit, en de goede sfeer. Deze BMSdag zal geboekstaaft blijven als "de rit van de lekke banden en de salto's de een al meer mortalé dan de andere".Met de voorziene proviand konden we minimum 100 km rijden.We hebben Gent en onmiddelijke omgeving langs een totaal andere kant gezien.

Tot binnenkort

Met genegen groet Ivan
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni

Bericht door beethoven »

beste bikers,

bedankt om af te zakken naar Gent. Met genoegen heb ik de ganse ploeg geleid. Ik hoop dat het biken hier jullie bevallen is, en hoop dat iedereen behouden thuisgekomen is.

sportieve groeten
Rudy
Sifaka
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: di 11 nov 2003 22:13
Rijdt met: Surly Long Haul Trucker

Bericht door Sifaka »

Het was vandaag ronduit fantastisch in Gent en ik wil dan ook Beethoven, Pat 17, Ren&Stimpy, en de andere mensen die hier aan hebben meegewerkt bedanken voor de mooie rit. Ik wil ook iedereen bedanken die naar Gent is gekomen, want anders was er ook niets aan natuurlijk :P
Gebruikersavatar
HorryBorry
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 22 feb 2004 15:26
Rijdt met: Be One Mason
Contacteer:

Bericht door HorryBorry »

Ik heb me goed geamuseerd. :D
Hoewel de rit over het algemeen vrij vlak was, moesten we af en toe toch zorgen dat we de juiste technieken meester waren.
Het "hoogtepunt" van de dag was zonder twijfel de skipiste.
Een niet al te steile, doch technische beklimming, gevolgd door een afdaling waarbij we het verstand op nul moesten zetten.
En dan niet te vergeten het sprongske vlak aan de bevoorrading.
Voor de meesten leuk voor een keer ....
voor Moab, Maurice, Farmer Cowboy en ik goed voor een wedstrijdje verspringen. 8)
Proficiat Moab : met ongeveer 5 meter vloog je net iets verder als ik. :evil:
Tevens de complimenten voor de organisatoren en de overvloedige bevoorrading.
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

de skipiste van heel boven langs de trapjes gedaan ?
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

't Was weer goe vandaag, bedankt trouwens aan de organisators!!!! :D :lol: Het platte Gent bleek toch wat te bieden voor mannen die liefst wat molshopen tegenkomen. Na de val van Rudy (die bleef liggen, maar gelukkig ongedeerd was) toch maar van afgezien om die steile afdaling te pakken :cry: , maar da jumpke aan de bevoorrading maakte nog veeel goed!!!!!!!! (over and over again). eerste keer verschoot ik mij nen bult (achterwieltje hoog de lucht in). Tegen de moab zijn spring-kunsten konden we natuurlijk weer nie op :-?

ps, fotokens onderweg???

Groetjes, Jan
Laatst gewijzigd door farmer/cowboy op do 17 jun 2004 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni

Bericht door beethoven »

ja, Moab heeft die gedaan. Afgedaald langs de trap. Ik hoorde plots veel lawaai toen ik bij de trappen stond, een plaats waar ik mij opgesteld had deze te bewaken zodat er geen ander persoon toegang kreeg om langs die weg naar boven kon gaan. Andere plaatsen waren ook afgezet. Het was ook juist 13.00u toen we daar bezig waren en konden voldoende tijd in deze beklimming en afdaling stoppen. Echt fun to bike.
Plaats reactie