Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

JFK schreef:Opdracht nr. 2, Gf biker en co. niet vergeten te inviteren. ;)
Wees gerust zunne ik zal er zekers zijn :D behoudens onvoorziene omstandigheden :-? en k'zal zekers mijn Digittje mee hebben :wink:
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Mountainbike.be meeting te Gent

Bericht door beethoven »

Beste Bikers, ik had aan drie personen gevraagd een fototoedstel mee te nemen. meer kan ik ook niet doen, ik besef zeker dat vele die als soevenier zien. Ik deed het mijne. Wat betreft het deelnemers aantal? Er waren 5 vrienden van Ren&Stempy, Ren&Stempy zelf, Beethoven Berggeit, Bieste, Doorbijter Farmer cauboy, Froq, Horry Borry, Ivan, Maurice, Moab, Pat17, Pietje, Sifaca, Tiles02. Er waren wel meer inschrijvingen, op het forum met hun naam zoals deze daar voorkomen , mer mail met een andere naam op e-mail adres+andere op een eigennaam, wel een werkje tot stuk in de nacht om enig duidelijkheid te scheppen. Er zijn er 3 man die mij een bericht per GSM of telefonisch gebelt hebben, waarvoor mijn dank aan deze personen. Als het lukt schrijf ik deze avond een verslag, Maar gisteren kwam het er niet van wegens ziekte. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
spilliespeedy
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:43
Rijdt met: gary fisher hoo koo e koo / specialized carve comp 29er

Bericht door spilliespeedy »

JFK schreef:Opdracht nr. 1 dus voor de Mountainbike.be-dag, iedereen aanmanen om fotokes te trekken en de groepsfoto niet vergeten. Eventueel aan Spilliespeedy zijn mouw gaan frotten om zijn camerake mee te nemen.

camera is precies toch goe in smaak gevallen vorige keer :lol:

Kan nie op elke Mountainbike.be meeting zijn he

cameramannen zijn dun bezaaid :lol:
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

btw: is metalgod te gefrustreerd om hier dingen te posten??? nu zit hij mij via PM te beledigen dat ik mee beethoven zou lachen...
metalgod
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 21:51
Rijdt met: ne schone

Bericht door metalgod »

beste freezy ik heb u niet beledigt op uwe pm!!!
als ge zo gaat beginnen dan kan ik hier ook komen BLEITEN dat ge me beledigt hebt op mijne pm door te zeggen dat ik een sukkel ben en een meeloperke!!!

[-X [-X [-X
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

metalgod schreef:beste freezy ik heb u niet beledigt op uwe pm!!!
als ge zo gaat beginnen dan kan ik hier ook komen BLEITEN dat ge me beledigt hebt op mijne pm door te zeggen dat ik een sukkel ben en een meeloperke!!!

[-X [-X [-X
tis beledigD... :D

ik ga erover zwijgen... het is toch de moeite niet om mij op te jagen in iemand waar het halve forum mee overhoop ligt...
metalgod
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 21:51
Rijdt met: ne schone

Bericht door metalgod »

het halve forum!!! 2/3de van dat zogezegde halve forum zit hier onder verschillende nicks!!!! zo kan ik ook "aanhang" hebben!!!!!
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Ik hoor hier precies mijn klein mannen bezig (maar die zijn nog maar 7,5 jaar.)
Allez, allebei in den hoek totdat u ni meer hoor.
Een handje, een kuske en "ik zal het nooit meer doen" en dan samen terug gaan puzzelen.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Black Phantom schreef:Ik hoor hier precies mijn klein mannen bezig (maar die zijn nog maar 7,5 jaar.)
Allez, allebei in den hoek totdat u ni meer hoor.
Een handje, een kuske en "ik zal het nooit meer doen" en dan samen terug gaan puzzelen.
Of hoorde nie goe :lol: :lol:
metalgod
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 21:51
Rijdt met: ne schone

Bericht door metalgod »

ja pa! :cry:
Plaats reactie