Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Dobbie
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 26 jan 2003 01:32
Rijdt met: Specialized Rockhopper Pro

Bericht door Dobbie »

pat17 schreef:ik ben wel nog een poging aanhet doen om de fotos van mij te redden
het probleem is : ze zijn totaal niet sherp
doordat de camera in macrostand stond
ik zie nog wel of ik ze post , is een beetje schaamtelijk he

is het filmen ook mislukt of was je gewoon foto's aan het schieten terwijl
we van de skiberg kwamen?
Gebruikersavatar
pat17
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: za 08 mar 2003 22:23
Rijdt met: Scott
Contacteer:

Bericht door pat17 »

nee heb niet gefilmd
en de fotos zijn te slecht
sorry
Gebruikersavatar
lacer
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 11:28
Rijdt met: Specialized FSR Pro, Trek OCLV 9.8 en 970 Cro-Mo

Bericht door lacer »

Volgend jaar ga ik ook mee, Gent rondbiken...

k'zal dan wat fotokes trekken zie.
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Komt er nog een volgende keer? Een tijdje terug was het drummen om een meeting te organiseeren. Nu is het opvallend stil.
Gebruikersavatar
rallymaster
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: do 10 jul 2003 20:15
Rijdt met: trek 8000 + red bull cc-werks

Bericht door rallymaster »

bieste schreef:Komt er nog een volgende keer? Een tijdje terug was het drummen om een meeting te organiseeren. Nu is het opvallend stil.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=11147

Wel geen echte meeting.
Gebruikersavatar
lacer
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 11:28
Rijdt met: Specialized FSR Pro, Trek OCLV 9.8 en 970 Cro-Mo

Bericht door lacer »

Volgend jaar zal er wel een nieuwe editie zijn. Als het wat zachter wordt zijn we van de partij, vanaf de lente of zo, dat zie ik wel zitten.
Dit jaar had ik het niet geweten, anders was ik er zeker bijgeweest.

Allee :GHENT ON THE BIKE :lol:

Beethoven zal wel zijn troepen verzamelen, hoop ik
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Ha das nieuw voor mij zie Lacer, maar zeker niet tegen mijn gedacht.
Ne wintermountainbike.be dag dan.
maar die lag vast op een bepaalde datum dacht ik en zou dan op Zaterdag 12/2 doorgaan dacht ik. Ga dan ook eens kontakt op nemen met een paar collega's welke me kunnen bijstaan om jullie een mooie bikers dag te laten beleven. Ik moet eerst wel fiat verkrijgen van enkele gezagvoerders dezer site. Ook een ander parcour dan bij de meeting. Ik voorzie dan een +/- 50km, zeker 300hm, en wie voorstander is steek ik er een stukje tech. parcour in. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

hey, Ik had de site-master aan geschreven ivm de organisatie van deze tocht en zijn goedkeuring had ik om de organisatie te laten doorgaan. Echter mag dit om geen verwarring te schoppen met de uitstap naar holland daarna maar georganiseerd worden. Eigenlijk sta ik ook achter het gedacht mocht er een andere kandidaat zijn om een mountainbikers dag te organiseren in een betere streek qua parcour en dergelijke ik me niet zal focusen op het idee mountainbikers dag: We organiseren dan wel weer een kleinere meeting als gezellige tocht. Ik bespreek het nog met de moderators van de site en post dan ten gepaste tijde. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

ik bedacht een ander heugelijke verwezenlijking te maken, Ik had het gedacht om tijdens de Gentse Feesten ne mountainbikers tocht te laten doorgaan. Alzo wil ik dan alhier starten met een pre gebabbel met een groepje die al geabboneerd is op dit onderdeel of een inbreng heeft. De 10 daagse feesten gaan alvast door vanaf 16/7 en sluiten op 25/7.

Mochten er geintresseerden zijn kan je met sugesties hier alvast tercht.
@ mods; zou ik dit mogen doen in samen werking met de stad Gent, sport-dienst?????? Graag hier omtrent je opmerkingen??? Sportieve groeten, Rudy VdE.
Plaats reactie