Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Bikers Dag(en) Summer Bikefestival 2009

Summer Bikefestival 2009

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht za 09 mei 2009 06:30
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
Nee geen Trek dit jaar.

Bericht zo 10 mei 2009 18:19
bip bip Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Colnago baanslet
davy schreef:
Ik zie trek niet staan tussen de exposanten.

zijn ze er niet dit jaar?

welke exposanten zullen wel aanwezig zijn?ik heb namelijk nog geen lijstje met fietsfabrikanten gezien maar heb al wel enkele bikes in gedachte die ik eens de sporen wil geven.

Bericht zo 10 mei 2009 19:09
DDM Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Mountain Cycle Zen
[quote="welke exposanten zullen wel aanwezig zijn?ik heb namelijk nog geen lijstje met fietsfabrikanten gezien maar heb al wel enkele bikes in gedachte die ik eens de sporen wil geven.[/quote]
Zal Ka.dee een beetje helpen:
http://www.mountainbike.be/sbp/expozone.php

Bericht ma 11 mei 2009 09:02
lok 36000 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork
Ik ga ook weer van de partij zijn, hopelijk krijgen Ka.dee en zijn crew wel een deelnemers aantal dat ze verdienen voor hun inzet. De advertentie in de Vlaamse Wielrijder en Biker zal ook een aantal mensen wakker schudden zeker.

Is het enkel inschrijven ter plaatse of kan dit ook vooraf?

Bericht ma 11 mei 2009 10:22
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
Inschrijven kan enkel ter plaatse ditmaal.
En toegegeven, met 2,5-3,5 euro houden we het zeer democratisch deze keer.

Bericht ma 11 mei 2009 23:21
lok 36000 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork
ka.dee schreef:
Inschrijven kan enkel ter plaatse ditmaal.
En toegegeven, met 2,5-3,5 euro houden we het zeer democratisch deze keer.

Zelfs in tijden van economische crisis is dit een spotprijs :wink:

Bericht ma 18 mei 2009 14:39
Magic 10 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ORBEA LANZO SLX / FOX
we zouden ook komen wel spijtig dat de link niet werkt om eens te kijken langs waar we moeten naar De schorre rijden vanuit Gent #-o
alsook andere plaatsen waar er een TT is kan niet meer bekeken worden :oops:
maar dat zal wel opgelost worden door de mensen hier want da zijn hier wel straffe kadee's :wink:

Bericht ma 18 mei 2009 19:14
fonzarelie Mountainbiker

Mijn bike: orbea
Vanaf de E19:

Neem op de E19 afrit 8 'Rumst'. Volg de richting Rumst, je blijft de hoofdweg volgen. In Rumst sla je linksaf richting Terhagen/Boom. Je blijft de hoofdweg volgen en komt zo voorbij Terhagen in de Kapelstraat terecht. Het domein ligt aan je rechterkant. Aan het rond punt kun je rechts de Schommelei inslaan. 500 meter verder bereik je de hoofdparking aan je rechterkant. Vanaf het centrum van Rumst kun je de bruine pijlen naar De Schorre volgen.

Vanaf de A12 en Boom:

Neem op de A12 afrit 9 'Boom'. Aan de afrit blijf je de richting Boom centrum volgen. Je komt zo in de Antwerpsestraat. Aan de lichten sla je linksaf. Je blijft de hoofdweg volgen en komt zo in de Kapelstraat. Aan het rond punt sla je linksaf de Schommelei in. 500 meter verder bereik je de hoofdparking aan je rechterkant. Van aan de afrit “Boom” kun je de bruine pijlen naar De Schorre volgen. Indien je gebruik maakt van een GPS, dan kun je volgende coördinaten invoeren om de hoofdingang van De Schorre te bereiken: 51° 05’ 21,45” NB - 4° 22’32,94” OL (bij het ingeven van een straatnaam kun je best opteren voor 'Kapelstraat 83', aangezien heel wat gps-systemen de 'Schommelei' nog niet kennen)

Bericht di 19 mei 2009 14:51
Magic 10 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ORBEA LANZO SLX / FOX
bedankt voor de info :wink: =D>

Bericht di 19 mei 2009 20:05
DDM Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Mountain Cycle Zen
Kan men mij (ons) een idiee geven van de hoogtemeters op de verschillende tochten en ondergrond waarover de toertochten plaats hebben?

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Bikers Dag(en)