Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Bikers Dag(en) Summer Bikefestival 2009

Summer Bikefestival 2009

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht ma 09 maart 2009 21:57
farmer/cowboy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: gaat sneller bergaf dan bergop...
Hookipa schreef:
Als ge hulp nodig hebt bij het uitzetten van parcours of dergelijke zal ons plaatselijk clubke graag helpen, tot hoors !!!!!!!!!!!

Kan nog van pas komen, wie weet, eerst nog wa overleg hier en daar, en vandaag al wa verkend, zelfs door ne keffer gebeten in de Schorre. En als ge dan afstapt om hem ne stevigen trap onder zijn bakhuis te planten kunt ge'r nie bij komen natuurlijk, den bange wezel :lol:

Bericht za 14 maart 2009 22:43
TimDC Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Rockhopper en een andere vuile velo
Daar kijk ik al naar uit, de eerste keer het het een keer bij ons in de buurt is. Als je daar toelating krijgt om overal te rijden kan het nog zeer leuk worden. Een paar jaar geleden is er eens een TT geweest in Niel, vlak tegen Boom, is bij mijn weten maar 1 keer doorgegaan maar ws gewoon prachtig.

Bericht wo 18 maart 2009 21:23
devil biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd team , trek top fuel 8 2010

zeg farmer , zou ik mee kunnen rijden als ge gaat en plek hed ?
(of hedde t dan weer te druk met boeren lek vorig jaar en toen waar ik al mijn geld kwijt :( )

Bericht do 19 maart 2009 00:28
Mountainbiker

devil biker schreef:
(of hedde t dan weer te druk met boeren lek vorig jaar en toen waar ik al mijn geld kwijt :( )

Komt dik voor mekaar dit jaar, 30 mei is den turbopiek achter de rug, nog wel druk maar ik ga zeker. En ik voer U zat, dan is da van vorig jaar vergeten! :lol: :lol:

ps. : als ge den toer eens prematuur wilt rijden, over een paar weekskes kun je wel eens meegaan naar de Schorre om den toer eens te doen. (als ie volledig in één mijner gpskes zit)

Bericht do 19 maart 2009 19:29
devil biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd team , trek top fuel 8 2010

farmer/cowboy schreef:
devil biker schreef:

Komt dik voor mekaar dit jaar, 30 mei is den turbopiek achter de rug, nog wel druk maar ik ga zeker. En ik voer U zat, dan is da van vorig jaar vergeten! :lol: :lol:

ps. : als ge den toer eens prematuur wilt rijden, over een paar weekskes kun je wel eens meegaan naar de Schorre om den toer eens te doen. (als ie volledig in één mijner gpskes zit)

daar onthou ik u aan (dat zat voeren van mij) :lol:
ik kan wel aardig wat verzetten
wil gerust mee voor de toer al eens te rijden.

Bericht wo 25 maart 2009 00:29
Havik Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale Rush 5 L

ga ik wel langskomen denk ik , shorre is bijna achter den hoek , en moest ge nog setup hulp nodig hebben laat mer iets weten.

Bericht do 02 apr 2009 21:22
Koendie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Stumpjumper

Wat missen de mensen die er niet zullen bijzijn? Wat valt er allemaal te beleven op deze dag(en)? Gezellig samen-zijn met andere forum leden?

Bericht di 07 apr 2009 21:00
edse Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Flanders x-light:shimano LX - Trek Fuel EX8('08)
het is hier toch stil hoor mannen... :(
we weten wel al iets maar zouden toch eens een beschrijving willen
over het weekend.
Zeg ne keer,wat zijn jullie allemaal van plan? :bounce:

Bericht di 07 apr 2009 21:39
Mountainbiker

Tip van de sluier: toertocht van +- 35 (kan nog meer worden) en +-15 km waarvan 80 - 85 % offroad. Subliem parcours voor de streek, hier gaan er velen van opkijken. Alle ingrediënten aanwezig, pittige afdalingen, kuitenbijters en inclusief montée impossible. :lol: We kunnen de afstand nog stevig uitbreiden maar dat gaat ten nadele van het offroadgehalte. Verder weer een aantal fietskes testen op een uitdagend testparcours en campeergelegenheid wordt momenteel bekeken. Deelnameprijs wordt een prikje tov vorige edities.
Tot zover deze lezing.

Bericht za 11 apr 2009 13:27
Hookipa Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: a mean green machine
farmer/cowboy schreef:
Tip van de sluier: toertocht van +- 35 (kan nog meer worden) en +-15 km waarvan 80 - 85 % offroad. Subliem parcours voor de streek, hier gaan er velen van opkijken. Alle ingrediënten aanwezig, pittige afdalingen, kuitenbijters en inclusief montée impossible. :lol: We kunnen de afstand nog stevig uitbreiden maar dat gaat ten nadele van het offroadgehalte. Verder weer een aantal fietskes testen op een uitdagend testparcours en campeergelegenheid wordt momenteel bekeken. Deelnameprijs wordt een prikje tov vorige edities.
Tot zover deze lezing.

Als je me de route verklapt zal ik er persoonlijk op toezien dat deze niet kan dichtgroeien :lol:

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Bikers Dag(en)