Summer Bikefestival 2009

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ik weet het niet precies, maar ik vermoed ergens tss 300 en 400. Ik had meer dan 1000 hoogtemeters van zaterdag en zondag maar heb dan ook veel stukken dubbel gedaan met controleren, herstellen, afbreken etc, want ik had ook meer dan 100 kms van die twee dagen!

Rond de 1000 deelnemers geteld, dus deze editie was een succes. Volgend jaar nog beter een parcours , bepijling en een pakje meer fabrikanten, dus ook testbikes.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

board schreef:Zeg farmer hoeveel waren nu de hoogtemeters van het parkoer op de 40km?
De 31km had er 235.
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

een maandagje wandelen met de hond :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Hey die heb ik daar zien rondzwerven!!! Had ik geweten dat hij die bordjes mollesteerde, ik had em .... :evil:

:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

SusXT schreef:Hey die heb ik daar zien rondzwerven!!! Had ik geweten dat hij die bordjes mollesteerde, ik had em .... :evil:

:lol: :lol:
echt he , en dan weten da die zaterdag en zondag om 7u al daar was om de pijlkes terug te zetten die hij 's nachts had weggenomen.

iederzijn verslaving zekers :D
Gebruikersavatar
board
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 05 jun 2002 02:00

Bericht door board »

@ farmer en susxt. Thanks, het waren er dan toch meer dan ik dacht.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

board schreef:@ farmer en susxt. Thanks, het waren er dan toch meer dan ik dacht.
Thanks Ikke? Waarover gaat het? :oops:
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

board schreef:Zeg farmer hoeveel waren nu de hoogtemeters van het parkoer op de 40km?
SusXT schreef: De 31km had er 235
daarover dus
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Heb de tt zaterdag ook gereden, was dik in orde, aangenaam verrast.
Geen fietsen getest, want dat maakt menne kop toch maar zot.

Organisatie was dus dik in orde.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Bedankt aan alle 971 deelnemers (verspreid over de twee dagen).

De voorbije weken waren hectisch (zeker in combinatie met onze aanwezigheid op de WB in Houffa, Averbode en LCMT) maar al de positieve commentaren doen ons echt deugd.

Bijna drie volle dagen hebben we 'gevochten' tegen pijltjesvandalen.
De hockyjeugd die pijltjes omdraait, dat gebeurdt mijn inziens wel op elke tocht (ook het stuk in Reet aan het voetbalveld had hier op zondagmorgen onder te leiden). Maar hetgeen in Terhagen is gebeurd tart wel alle verbeelding en was van een gans andere orde. Ik wist niet dat er zulke onverdraagzame mensen bestonden. In Terhagen hebben we dus vanaf donderdagavond de bepijling telkens weer in orde kunnen brengen.

We trekken in ieder geval lessen hieruit en zullen naar volgende editie toe opnieuw met zonebewaking werken. Door de positieve commentaren over de route zal het ook makkelijker zijn om met een aantal vrijwilligers de route van editie 2010 prematuur te rijden :wink: Natuurlijk houden we ook rekening met alle hier bovenvermelde opmerkingen.
Plaats reactie