Summer Bikefestival 2009

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Sergeke
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 04 jun 2007 22:08
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door Sergeke »

Vanmorgen de grote toer gedaan , wist niet dat er zulke leuke plekken waren hier in de buurt... Alleen jammer van die achterlijke buurtbewoners !!! of achterlijke mensen die het werk van die vele vrijwilligers zo naar de knoppen willen helpen ... voor de rest alles ok !!
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

wat een mooie tour, vooral voor de bevoorrading, een waar single track paradijs met zeer veel technische stukken, schitterend, de 2 man die voortdurend in de weer waren om de bordjes goed te hangen vanwege het vandalisme hadden het erg druk,bravo voor die 2 mannen.
hier kom ik zeker terug, ik heb met men zoon de 40km gedaan, maar hebben het eerste deel van 15km nog is gedaan, zo mooi =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

Wat een prachtig parcour, snap niet dat hier niet meer tt zijn maar langs den andere kant toch wel het uitpijlen wordt om de haverklap gesaboteerd dat het niet schoon meer is toch, de kidstoer er met een testfiets bij gedaan. Morgen terug van de partij
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Ook deze morgen de 40 km gedaan en problemen gehad met de bepijling.
Mooie toer , mooi weer en omgeving, alles aanwezig dus voor een plezante tocht.

Samen gereden met iemand van de kanten van Antwerpen (denk ik toch ) en onderweg een leuke babbel gehad.
We hebben er een toeristisch uitstapke van gemaakt. :wink:

Parking, inschrijving en bevoorrading allemaal in orde.

Het is wel een duur uitstapke geworden voor mij want ik ben mijn Sigma BC 2006 onderweg verloren.
Als iemand die computer onderweg moest gevonden hebben mag hem mij altijd iets laten weten.


Achteraf mocht natuurlijk het welverdiende pintje niet ontbreken na een bezoekske aan de aanwezige standen.

De mannen van MOUNTAINBIKE.BE hebben dat goed gedaan en mogen dat nog doen, mij zien ze zeker terug.

Jaro.
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

-Inderdaad de moeite waard wat deze mannen wederom gepresteerd hebben om zo'n parcours uit te stippelen in deze streek waar je het echt niet van verwacht. Toen ik de 40km gedaan had waren de pijltjes terug in orde. Echt een aangename dag achter de rug. Vooral teruggekomen met het volledige kledingspakket met de nieuwe zeem in de lange en driekwartbroek. Echt de topkwaliteit. Bedankt mannnen. Bedankt Ka.dee, Manitou en .....
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

jaro schreef:Ook deze morgen de 40 km gedaan en problemen gehad met de bepijling.
Mooie toer , mooi weer en omgeving, alles aanwezig dus voor een plezante tocht.

Samen gereden met iemand van de kanten van Antwerpen (denk ik toch ) en onderweg een leuke babbel gehad.
We hebben er een toeristisch uitstapke van gemaakt. :wink:

Parking, inschrijving en bevoorrading allemaal in orde.

Het is wel een duur uitstapke geworden voor mij want ik ben mijn Sigma BC 2006 onderweg verloren.
Als iemand die computer onderweg moest gevonden hebben mag hem mij altijd iets laten weten.


Achteraf mocht natuurlijk het welverdiende pintje niet ontbreken na een bezoekske aan de aanwezige standen.

De mannen van MOUNTAINBIKE.BE hebben dat goed gedaan en mogen dat nog doen, mij zien ze zeker terug.

Jaro.

heb je enig idee waar ongeveer je hem bent verloren?
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

ja idd mooie tocht farmer en co =D>
waar vandaag om 7u met de farmer daar en om 7u20 zijn ze vertrokken om terug bij te bepijlen.
Ze hebben er meer dan 3u overgedaan voor de eerste helft van de 31 km (in het reservaat vooral) en na de bevoorrading was zo goed als alles in orde ).
En ze hebben daar een pracht van een lokatie en volgend jaar meer test bikes en hopelijk hetzelfde weer en het volk dat ze verdienen.

tot de volgende mannen :wink:

grtz devil
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Havik schreef:
heb je enig idee waar ongeveer je hem bent verloren?
Ik veronderstel in dat eerste gedeelte van die putten.
Na 5 km had ik hem nog , heb er toen nog op gekeken.
Toen we het technisch gedeelte voorbij waren was het toestel verdwenen.
Ben na de rit van 40 km terug het eerste gedeelte langzaam gaan afrijden maar zonder resultaat.
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

jaro schreef:
Havik schreef:
heb je enig idee waar ongeveer je hem bent verloren?
Ik veronderstel in dat eerste gedeelte van die putten.
Na 5 km had ik hem nog , heb er toen nog op gekeken.
Toen we het technisch gedeelte voorbij waren was het toestel verdwenen.
Ben na de rit van 40 km terug het eerste gedeelte langzaam gaan afrijden maar zonder resultaat.
Ik ben net dezelfde verloren(maar thuis weggelegd en kan hem ni meer vinden :oops: :oops: )
Sergeke
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 04 jun 2007 22:08
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door Sergeke »

Vraagje aan organisatie of iemand die het weet !!

'kzou morgen met de dochter de kidstoer willen doen maar het is haar allereerste keer !! en ik heb vandaag de 40 gedaan en vond het gedeelte voor de bevoorading heeeeeeeel zwaar en technisch,loopt die kidstoer over gans hetzelfde parcour ??

thanx mannen van de organisatie

grtn
Serge

PS: volgend jaar weer summerbike festival in de schorre ?? pls say yes !!!
Plaats reactie