Summer Bikefestival 2009

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
sparkx
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 02 sep 2006 11:15
Rijdt met: Specialized

Bericht door sparkx »

Was er een probleem met die mens met zijn 2 sint Bernards, want die heb ik ook tegengekomen, en die twee loebassen liepen dan nog los ook.
Als het deze persoon was wil ik wel eens informeren, want maat van mij woont in Terhagen en heeft zelf een hond, en komt daar dus geregeld.
Btw zijn hond is daar ook al meerdere malen aangevallen door loslopende blaffers, het is daar dus schering en inslag.
Gebruikersavatar
facebreaker
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: do 07 aug 2008 18:58
Rijdt met: Trek Fuel Ex8

Bericht door facebreaker »

Als alles goed gaat, komt er volgend jaar een vervolg in De Schorre, en we zorgen ervoor dat het alleen nog beter wordt !
oh ja volgend jaar nog van dat [-o< [-o<
Het zijn zware dagen geweest voor de crew (van 7 uur 's morgens tot in stuk in de avond) om het parcours te bepijlen en vooral de bepijling in orde te houden.
in ieder geval niets dan lof over wat jullie hebben gedaan hier in de streek
bedankt mannen, bedankt =D> =D> =D>
ik hoop echt dat ze die kerel met zijn honden hebben kunnen pakken
heb zelf een chocolate labrador ben dus zeker geen hondenhater, maar die gast ( niet de hond ) moesten ze gewoon tegen de muur zetten en afschieten , man wat voor eikels lopen er tegenwoordig rond ik snap dit echt niet. Hopelijk heeft er niemand letsel opgelopen door die man :evil:
Gebruikersavatar
facebreaker
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: do 07 aug 2008 18:58
Rijdt met: Trek Fuel Ex8

Bericht door facebreaker »

:lol: :lol: Boomenaars worden niet voor niets HONDEFRETTERS genoemd #-o

tijdens de 1ste als tijdens de 2de wereldoorlog werd er in Boom, wegens de heersende hongersnood, hondenvlees gegeten. Dat is in de westerse wereld een ongebruikelijk fenomeen.

waarschijnlijk had die man er teveel van opgegeten [-X [-X [-X
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

Tot gisteravond wist ik niet goed waar te rijden, keuze ineens duidelijk na lezen van commentaren van gisteren, naar Boom dus.

Heel ferm toerke, eindelijk nog 'ns afgepijld door iemand die weet wat Mtb is en niet klakkeloos lange stukken volgt om km's te maken. Alle stukjes fun links en rechts benut die er volgens mij zijn.

Heb er zelf nog een 26km-gps-lus bijgelapt om het compleet te maken. Superleuk en volgend jaar zeker opnieuw !

Nu mijn fietske wat in orde brengen voor volgende tocht, want kraakt en klikt wat veel en schakelt wat slecht en daardoor maar 99% kunnen genieten van deze geweldige tocht.

Schorre & forumteam, tot volgende editie!
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Volgende editie zal voor en voorbij de bevoorrading nog verbeterd worden! Er liggen daar nog mooie stukken maar we mogen niet zomaar alles gebruiken. Op korte termijn komt er een evaluatie waarna gestart wordt met de voorbereiding van 2010!

Verder zal editie 2010 buiten het broedseizoen plaatsvinden want in dat seizoen krijgen we geen toestemming meer van Bos en Groen.

Waren idd drukke dagen, Samen met K2-er , Kadee , Havik en Lokske 36000 op twee dagen meer dan 110 kms en 1000 hms gedaan met bepijlen, ontpijlen en vooral herstellen! Met dank aan Havik en Lok36000. Maar ineens klaar voor de Raid Malmedy! :lol:
Sergeke
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 04 jun 2007 22:08
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door Sergeke »

Nog ene keer , ja kan het niet laten ...

MERCI AAN DE ORGANISATOREN !!! EN VANONZENTWEGE HOPELIJK TOT VOLGEND JAAR !!!!

grtn
Serge en Evi[/b]
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Ik was zeer aangenaam verrast door het parcours. Zoiets technisch en bosrijk had ik daar zeker niet verwacht. Ik heb ook eens de zandrijtechniek kunnen inoefenen en het dient gezegd na de middag lukte het al zeer goed.
Ik heb een zeer leuke dag gehad. Ook het ontpijlen was leuk en gezellig. Ik heb hier met veel plezier aan geholpen omdat ik aan en met mountainbike.be al veel plezier heb gehad. :P :P :lol:
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Bericht door Hookipa »

misschien de volgende keer de kleiputten van Niel er proberen aan te breien?????????????
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

Gebruikersavatar
board
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 05 jun 2002 02:00

Bericht door board »

Zeg farmer hoeveel waren nu de hoogtemeters van het parkoer op de 40km?
Plaats reactie