Summer Bikefestival 2009

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

zal zaterdag worden denk ik , ga zelfs proberen om mijzelf te overtreffen en met de fiets tot daar te komen :D

moest ge vandaag of morgen nog hulp nodig hebben om iets klaar te zetten, gimme a shout
't is goe weer en ik heb deze middag verlof :)
fonzarelie
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 08 aug 2008 20:29
Rijdt met: orbea

Bericht door fonzarelie »

en jongens hoe ist parcour kunne de semi slicks of toch iets beter ???
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Bericht door Hookipa »

Als we de oude kleiputten induiken(wat zeer waarschijnlijk is) moet je toch altijd rekening houden met een vettige ondergrond, water kan hier in deze streek amper in de ondergrond dringen(klei); Maar met dit weer moeten semi-slicks wel kunnen, als het nat zou liggen lopen andere banden hier toch ook snel vol.
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

Zo, Net terug van het uitpijlen van de parcours. Het ligt er allemaal droog bij. Juist wat problemen gehad met buurtbewoners die pijltjes verwijderen of van richting veranderen. Hopelijk blijven ze er vanaf en dan kunnen jullie morgen geniet van een mooie tocht. Voor de veiligheid rijden we het parcour morgen nog eens na vanaf 7 uur voor de zekerheid.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Heb je er een gpstrack van mochten er toch pijltjes verdwijnen? Je mag die altijd mailen.
Ik veronder dat de fiets veilg kan worden geparkeerd om fietsen te kunnen testen?
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

ik heb enkel de lus die we deze middag gedaan hebben , maar is niet echt om door te sturen daar er vrij veel dubbele stukken op , heb net even gekeken in google earth en is wel lachen, vooral daar aan het voetbalveld.

ik zal zien dat ik morgen vroeg tegen 7u daar ben om de laatste stukjes in de schorre te doen , hebben deze avond nog vrij veel gedaan maar mensen kunnen er blijkbaar niet me overweg dat er op sommige stukken pijltjes of linten hangen.

mvg
Havik
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

Tijd om in mijne nest te kruipen, morgen om 07u.00 vertrek ik met de fiets naar Boom :-D
no- brakes
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 23:45
Rijdt met: santa cruz heckler,cube "Fritzz"

Bericht door no- brakes »

Ik ga zondag met ne maat,ben benieuwd.Gelukkig nog een ander remschijfke gevonden hier op 'tforum,met dank aan F1l1p,
Grtz.
Gebruikersavatar
duc'y
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: za 18 aug 2007 22:01
Rijdt met: GT Zaskar carbon 9r PRO / CANNONDALE Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door duc'y »

ik heb de nachtshift :( ,straks effe gaan slapen en tegen 13u hoop ik in Boom te zijn... voor een toertocht ben ik te laat maar hoop daar toch nog een clinic of testritje te kunnen meemaken :bounce:
sparkx
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 02 sep 2006 11:15
Rijdt met: Specialized

Bericht door sparkx »

Vanmorgen rond 8 uur vertrokken, weinig volk voor zo'n mooi weer te zijn, Prachtige tocht, vooral de eerste 15 kilometer. Toen ik de eerste keer door de schorre en de kleiputten passeerde was de afpeiling een ramp vooral de kleiputten dan. Toen ik na 45 kilometer een tweede keer passeerde waren er mensen bezig voor al de afpeiling terug op zijn plaats te hangen. Dus tweede keer ging het al VEEL beter. Heb me goed geamuseerd, organisatie OK, nu in het vervolg hopen op wat meer medewerking van de omwonenden. Proficiat
Plaats reactie