Summer Bikefestival 2009

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Nee geen Trek dit jaar.
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Bericht door bip bip »

davy schreef:Ik zie trek niet staan tussen de exposanten.

zijn ze er niet dit jaar?
welke exposanten zullen wel aanwezig zijn?ik heb namelijk nog geen lijstje met fietsfabrikanten gezien maar heb al wel enkele bikes in gedachte die ik eens de sporen wil geven.
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

[quote="welke exposanten zullen wel aanwezig zijn?ik heb namelijk nog geen lijstje met fietsfabrikanten gezien maar heb al wel enkele bikes in gedachte die ik eens de sporen wil geven.[/quote]
Zal Ka.dee een beetje helpen:
http://www.mountainbike.be/sbp/expozone.php
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Ik ga ook weer van de partij zijn, hopelijk krijgen Ka.dee en zijn crew wel een deelnemers aantal dat ze verdienen voor hun inzet. De advertentie in de Vlaamse Wielrijder en Biker zal ook een aantal mensen wakker schudden zeker.

Is het enkel inschrijven ter plaatse of kan dit ook vooraf?
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Inschrijven kan enkel ter plaatse ditmaal.
En toegegeven, met 2,5-3,5 euro houden we het zeer democratisch deze keer.
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

ka.dee schreef:Inschrijven kan enkel ter plaatse ditmaal.
En toegegeven, met 2,5-3,5 euro houden we het zeer democratisch deze keer.
Zelfs in tijden van economische crisis is dit een spotprijs :wink:
Gebruikersavatar
Magic 10
Mountainbiker
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 06 sep 2002 02:00
Rijdt met: ORBEA LANZO SLX / FOX

Bericht door Magic 10 »

we zouden ook komen wel spijtig dat de link niet werkt om eens te kijken langs waar we moeten naar De schorre rijden vanuit Gent #-o
alsook andere plaatsen waar er een TT is kan niet meer bekeken worden :oops:
maar dat zal wel opgelost worden door de mensen hier want da zijn hier wel straffe kadee's :wink:
fonzarelie
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 08 aug 2008 20:29
Rijdt met: orbea

Bericht door fonzarelie »

Vanaf de E19:

Neem op de E19 afrit 8 'Rumst'. Volg de richting Rumst, je blijft de hoofdweg volgen. In Rumst sla je linksaf richting Terhagen/Boom. Je blijft de hoofdweg volgen en komt zo voorbij Terhagen in de Kapelstraat terecht. Het domein ligt aan je rechterkant. Aan het rond punt kun je rechts de Schommelei inslaan. 500 meter verder bereik je de hoofdparking aan je rechterkant. Vanaf het centrum van Rumst kun je de bruine pijlen naar De Schorre volgen.

Vanaf de A12 en Boom:

Neem op de A12 afrit 9 'Boom'. Aan de afrit blijf je de richting Boom centrum volgen. Je komt zo in de Antwerpsestraat. Aan de lichten sla je linksaf. Je blijft de hoofdweg volgen en komt zo in de Kapelstraat. Aan het rond punt sla je linksaf de Schommelei in. 500 meter verder bereik je de hoofdparking aan je rechterkant. Van aan de afrit “Boom” kun je de bruine pijlen naar De Schorre volgen. Indien je gebruik maakt van een GPS, dan kun je volgende coördinaten invoeren om de hoofdingang van De Schorre te bereiken: 51° 05’ 21,45” NB - 4° 22’32,94” OL (bij het ingeven van een straatnaam kun je best opteren voor 'Kapelstraat 83', aangezien heel wat gps-systemen de 'Schommelei' nog niet kennen)
Gebruikersavatar
Magic 10
Mountainbiker
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 06 sep 2002 02:00
Rijdt met: ORBEA LANZO SLX / FOX

Bericht door Magic 10 »

bedankt voor de info :wink: =D>
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

Kan men mij (ons) een idiee geven van de hoogtemeters op de verschillende tochten en ondergrond waarover de toertochten plaats hebben?
Plaats reactie