Mountainbike.be Meeting Dilsen [ de epiloog ]

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

maurice schreef:
Gf biker schreef:Ik zal er ook zekers bij zijn, maar mijn schoonbroer en zijne zoon zullen forfait geven wegens andere verplichtingen.
@ Maurice, met hoevelen zullen we ongeveer gaan zijn al enig idee??
Als iedereen komt zo rond de 20. Ik heb nog geen afmeldingen ontvangen.


Manitou
Bmweke
farmer/cowboy
rallymaster
Toon ( onder voorbehoud :wink: )
lucky7
Ren&Stimpy
etienne
GF biker
Itek biker
Amateurke
beethoven
Moab
Madness
Zaskie
DJ
Kristof
Het zou kunnen dat van ons groepje ik en Jerom erook zullen zijn (misschien nog iemand erbij ?)

Fieldbiker
Gebruikersavatar
rolling thunder
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 13 aug 2002 02:00
Rijdt met: Fatbike (Y)
Contacteer:

Bericht door rolling thunder »

Deze hollander komt ook zijn paasbenen eens strekken daar.

pb er nog even over met maurice
Gast

Bericht door Gast »

Ik hoop dat de vertrekplaats voor iedereen duidelijk is. Allee we gaan morgen nog ene keer checken of de eekhoorns geen valletjes hebben geplaats en of er gene boom is omgewaaid. :lol:

FF een omschrijving van de route. ^^. Veel afwisseling, weinig asvalt, over het algemeen zandgrond met een paar technische stroken en wat ferme afdalingen en klimmekes. We hebben nog wel wat verrassingen in petto. Douches en kleedruimte zijn geregeld alsook een plaats om te apre'biken. Als er een mogelijkheid is om mijne hogedrukreiniger aan te sluiten voorzie ik ook nog een bikewash. Bevoorrading na ongeveer 20 kilometer.
Gebruikersavatar
TRAPPELEROS
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:53
Rijdt met: Trek Roscoe 2023

Bericht door TRAPPELEROS »

jip, is der nog wat bikeruimte voor nen man of drie ??? dan kunnen we onze paasroes eens verbiken.
Gast

Bericht door Gast »

Voor iedereen die nog op het laatste moment wil afkomen. Hier nogmaals de gegevens.

Vertrek om 10.30 aan jeugdontmoetingscentrum De Kalei in Dilsen. Het is een geleide tocht met naar ik schat een AVS die rond de 16 km/h zal liggen. De tocht zelf is nie al te licht ( vandaar ook de lage AVS) met toch flink wat hoogtemeters erin. Ikzelf heb geen altimeter, dus ik hoop da iemand anders er ene heeft om naderhand een verslagje te kunnen maken ( zou leuk zijn). Vanaf de alslag Genk Oost E314 staan er pijltjes naar de startplaats.

^^B+D +/- 40 km
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

maurice schreef:Voor iedereen die nog op het laatste moment wil afkomen. Hier nogmaals de gegevens.

Vertrek om 10.30 aan jeugdontmoetingscentrum De Kalei in Dilsen. Het is een geleide tocht met naar ik schat een AVS die rond de 16 km/h zal liggen. De tocht zelf is nie al te licht ( vandaar ook de lage AVS) met toch flink wat hoogtemeters erin. Ikzelf heb geen altimeter, dus ik hoop da iemand anders er ene heeft om naderhand een verslagje te kunnen maken ( zou leuk zijn). Vanaf de alslag Genk Oost E314 staan er pijltjes naar de startplaats.

^^B+D +/- 40 km
Kzal er voor zorgen. In verslagjes schrijven ben ik wel nie zo goed :oops:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ik scheur over Eyndhoven... da gaat voor mij vlotter. Maar kzal er wel geraken zonder pijltjes.
't Is toch daar in't Gerstenbos hé Maurice?(althans volgens mijne routeplanner)
Mijn wonderkastje brengt me wel tot daar.
't Ziet er naar uit da we met twaalvendertig man gaan zijn :lol: :lol: :lol:
Voor den après zal den deze nie veel tijd hebben, kwestie van tijdig terug tussen mijn lacterende viervoetige dames te staan!!
Voor mij toch +/- 80 minuten knorren. :-?
Over dames gesproken, die gaan daar maandag nie zo talrijk zijn precies...:-k
We hebben wel mazzel met het weer!! \:D/ :-({|=
@ Maurice en Moab : alvast bedankt om dit ineen te knutselen!!! =D>(klap, klap)

Tot maandag

Greeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzz 8)

Jan
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

Bericht door Bmweke »

maurice schreef: Ikzelf heb geen altimeter, dus ik hoop da iemand anders er ene heeft om naderhand een verslagje te kunnen maken
das geen probleem, ik breng mijne codak mee en zal dan ook een verslag zetten op mijne site...

ik hoop welk dat ik kan volgen...
morgen ist XC in langdorp en ik gaan me daar wel kapot rijden, hopelijk wordt er dan op maandag op een rustige manier gereden zodat ik gene gps moet meebrengen om de finish te halen :D :P

anders neem ik die van farmer/cowboy wel mee :wink:

*edit* ola over kristof zijn reply gelezen, bwa kzal er dan een kleintje van maken op mijne site :wink:
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

Ik ga er waarschijnlijk ook bij zijn in Dilsen.
Moet wel op tijd thuis zijn, want het liefke doet om 3u mee aan de Paasjogging in Olmen en die heeft supporters nodig he!
Gast

Bericht door Gast »

ik kom ook af
ben juist terug van de vogezen
Plaats reactie