Mountainbike.be Meeting Dilsen [ de epiloog ]

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

Bericht door Bmweke »

goe bezig maurice,
kzien er al naar uit...
voor mij zalt dan wel als losrijden gereden worden, dus babbelen zal er wel gedaan worde :P

P.S.
ge hebt toch al goe weer besteld, zoiets moete op tijd doen hé...
anders ist noppes :-?

:D :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Nou stel ik me toch de vraag 8-[ . Der zijn hier op het forum toch meer bikers hier uit de buurt, hé :roll: :roll: . waarom niet van de gelegenheid gebruik maken om in je eigen biothoopje wat mensen te leren kennen. :wink: . Ge hoeft nie bang te zijn hoor, we bijten niet ( alléé, niet allemaal). Da's tenslotte de bedoeling van zulke dagen. \:D/
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Aaaaaah, daarom uwen avatar veranderd, die vorige beet anders vandeeg!!!! :lol: :lol: :lol: :D :) :D :lol: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Kan zijn da ik nog wa bikers meebreng die niet op het forum zitten of is da een probleem?
Gast

Bericht door Gast »

Gf biker schreef:Kan zijn da ik nog wa bikers meebreng die niet op het forum zitten of is da een probleem?
Is altijd goed om leden te rondselen. Als ze zien wat voor ene toffe sfeer er is. :lol: :lol: :lol: ..
Ik ben met Moab aan het zien of we een accomodatie kunnen regelen vwb kleedkamer en douche.

P.s aan hoeveel mensen had ge gedacht? kwestie van zicht te houden op het aantal deelnemers.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

maurice schreef:
Gf biker schreef:Kan zijn da ik nog wa bikers meebreng die niet op het forum zitten of is da een probleem?
Is altijd goed om leden te rondselen. Als ze zien wat voor ene toffe sfeer er is. :lol: :lol: :lol: ..
Ik ben met Moab aan het zien of we een accomodatie kunnen regelen vwb kleedkamer en douche.

P.s aan hoeveel mensen had ge gedacht? kwestie van zicht te houden op het aantal deelnemers.
Als ze meekomen zijn het er twee, ge kent ze mijn schoonbroer en zijne zoon, die ook regelmatig meerijden met mij maar dan op de zaterdagen.
Gebruikersavatar
madness
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:26
Rijdt met: Trek Superfly 9.8 XT 2016

Bericht door madness »

Dat zijn ook toffe kloten. Excuseer voor de platte uitdrukking.

@maurice: schrijf mij ook maar op. Als Toon het geregeld krijgt langs familiale kant. Dan zal ik het ook wel geregeld krijgen. (pasen) Hoe hij heeft flikt weet ik nog niet, maar ik zal het wel te weten komen.
Gast

Bericht door Gast »

madness schreef:Dat zijn ook toffe kloten. Excuseer voor de platte uitdrukking.

@maurice: schrijf mij ook maar op. Als Toon het geregeld krijgt langs familiale kant. Dan zal ik het ook wel geregeld krijgen. (pasen) Hoe hij heeft flikt weet ik nog niet, maar ik zal het wel te weten komen.
Hij heeft beloofd dat em niet zonder paaseieren thuis komt. :lol: :lol: :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Vandaag met moab het toerke gedaan. AVS 17.5..Max 50.9 ( inne bos hé..op een stijle afdaling :drunk: ). het parkour lag er redelijk goed bij, op een paar waterplassen na.
Gebruikersavatar
moab
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 13:56
Rijdt met: scott e-genius 700 tuned , niner rip rdo
Contacteer:

Bericht door moab »

yep , parcours is niet al te zwaar , iedereen kan denk ik volgen .
alleen zal het op die maandag moeilijk zijn om een doucheplaats te vinden, omdat het een feestdag is , maar verder zal alles wel in orde geraken tegen dan .
zal proberen om ondertussen op de route een paar heuveltjes :bounce: aan te leggen op het parcours voor de jumpfanaten onder ons , iemand iets op tegen ? :lol:
Plaats reactie