Mountainbike.be Meeting Dilsen [ de epiloog ]

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Disen meeting

Bericht door beethoven »

Hello Maurice, Zoals ik al melde zou ik er heel graag willen bij zijn.
Voormij speelt de datum zeker geen rol. Ik zou wel afspreken met een andere biker. Dit zal zeker luken. Maar alvast bedank voor het aanbod. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

Hierbij heb ik ook op zaterdag 17april mijn stemmeke gezet :wink:
Paasmaandag staat Voeren ook op het programma.Maar moest het
Paasmaandag worden geen probleem ik kom dan ook wel. =P~
Heb daar enkele mooie tochten gereden dit jaar,met leuke klimmekes. \:D/ \:D/
En vooral ik zie de maurice nog eens graag #-o #-o ...............ge weet wel :^o :^o
Gast

Bericht door Gast »

15 posts en 15 reacties op de poll. 60/40 in het voordeel van de paashaas.
Ik denk dat we met de voorbereidingen kunnen beginnen.

Mijn voorstel, allemaal samen vertrekken ( kunnen de snelle mannen een recupke van zondag rijden). Vertrek om ongeveer 10.00uur voor een rit van 2 á 3 uur ( 35 a'40 km ). Diegene die meegaan sturen mij ff een PM en dan zorg ik voor de routebeschrijving.Voor de lokatie ben ik met de sportdienst aan het onderhandelen of we een kleedruimte van de sporthal kunnen gebruiken ( indien jullie willen douchen, anders hoeft da niet). Nogmaals, de middelen zullen beperkt zijn, maar Leffe hebben ze hier in Dilsen ook :lol: :lol: :lol:.

IK heb gene hoogtemeter dus het aantal HM's weet ik nie. Er zitten enkele toffe afdalingen en ferme kuitebijters in.( allee voor mij toch :lol: )
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

kunder half 11 van maken Maurice? Kwestie van de "van ver komers" wat wind in de rug te geven... :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

farmer/cowboy schreef:kunder half 11 van maken Maurice? Kwestie van de "van ver komers" wat wind in de rug te geven... :lol: :lol:
Daar hou ik rekening mee.
Gast

Bericht door Gast »

FF een voorlopige opsomming van de mensen die zich aangemeld hebben via een PM.

Manitou
Bmweke
farmer/cowboy
rallymaster
Toon ( onder voorbehoud :wink: )
lucky7
Ren&Stimpy
etienne
GF biker
Itek biker
Amateurke
beethoven
Moab
Madness
Zaskie
DJ
Laatst gewijzigd door Gast op za 27 mar 2004 22:21, 11 keer totaal gewijzigd.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Dacht dat da was voor een routebeschrijving, enne die kennikalè! :lol: :D :lol: Ik kom eraan zle.
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

Wanneer is het nu juist? Waar ? Hoelaat? :oops:
Gast

Bericht door Gast »

maurice schreef:15 posts en 15 reacties op de poll. 60/40 in het voordeel van de paashaas.
Ik denk dat we met de voorbereidingen kunnen beginnen.

Mijn voorstel, allemaal samen vertrekken ( kunnen de snelle mannen een recupke van zondag rijden). Vertrek om ongeveer 10.00uur voor een rit van 2 á 3 uur ( 35 a'40 km ). Diegene die meegaan sturen mij ff een PM en dan zorg ik voor de routebeschrijving.Voor de lokatie ben ik met de sportdienst aan het onderhandelen of we een kleedruimte van de sporthal kunnen gebruiken ( indien jullie willen douchen, anders hoeft da niet). Nogmaals, de middelen zullen beperkt zijn, maar Leffe hebben ze hier in Dilsen ook :lol: :lol: :lol:.

IK heb gene hoogtemeter dus het aantal HM's weet ik nie. Er zitten enkele toffe afdalingen en ferme kuitebijters in.( allee voor mij toch :lol: )
Zoals hier staat \:D/ Op de paasmaandag rond 10.00 uur ( kan half elf worden voor de laatkomers). Ik stuur jullie nog mijn telefoonnummer toe mochten er verwikkelingen optreden op weg naar hier. Ik heb trouwens geen kleedruimtes kunnen regelen vanwege het feit dat de hele sporthal hier op die dag met retraite is. #-o


Maar ik heb wel een tuinslang en hogedrukreiniger voor de mensen die zich toch willen wassen :lol: :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb vandaag de route gereden. Mooi weerke hé :colors: .... Beetje modder en mulle zand, maar over het algemeen lekker soepel. Een paar ferme afdalingen tegen 50 km/h over ene singletrack 8-[ en een paar ferme klimmekes tegen wandeltempo(letterlijk) #-o

39.28 KM ( kan nog uitgebreid worden tot +/- 65 KM maar da is met den tijd niet haalbaar) op 3 uurkes met gebabbel en een rustpauze derbij. Ik ben met ene onervaren gast de route gaan doen en die hield dat goed vol. :wink:

Verhouding weg . onverhard = +/- 10/90 maw ge zult dus nie veel asvalt zien. \:D/
Plaats reactie