3de Mountainbike.be dag - 07/08/04 <pre-gebabbel>

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

wheely schreef:Waar is het nu eigenlijk. ik ben van opoeteren dat is zo ongeveer 7.5 kilometer van dilsen af. ik ken daar veel wegen en het is niet zo moeilijk om daar een parcours van om en bij de 40 kilometer uit te stippelen. Dilsen heeft een echt geweldig mooie bos voor mtb.
De Mountainbike.be zomerdag gaat definitief daar in het zonienwoud, In Dilsen is er een meeting geweest http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0 :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

En die was dik in orde!!!!!!!!!!!! :bounce: =D>
wheely
Mountainbiker
Berichten: 350
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 23:50

Bericht door wheely »

Gf biker schreef:
wheely schreef:Waar is het nu eigenlijk. ik ben van opoeteren dat is zo ongeveer 7.5 kilometer van dilsen af. ik ken daar veel wegen en het is niet zo moeilijk om daar een parcours van om en bij de 40 kilometer uit te stippelen. Dilsen heeft een echt geweldig mooie bos voor mtb.
De Mountainbike.be zomerdag gaat definitief daar in het zonienwoud, In Dilsen is er een meeting geweest http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0 :wink:
oei srry ben nieuw op het forum wist dit niet :oops:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Welkom op't forum zou ik zo zeggen :lol:
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

'k weet dat ik weer ga zagen, maar ik moet werken de zaterdag :evil: :evil:
waarom zijn die Mountainbike.be-dagen altijd de zaterdag?? :cry: :cry:
Gebruikersavatar
RG
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 07 mar 2003 17:43
Rijdt met: Rockrider 8.1

Bericht door RG »

Ik ga waarschijnlijk ook aanwezig zijn, het zal er alleen vanaf hangen
hoe strak mijn vrouwke mijnen leiband zal aantrekken dienen dag. :lol:
Voor de rest ben ik thuis den baas! :^o
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

franky schreef:waarom zijn die Mountainbike.be-dagen altijd de zaterdag?? :cry: :cry:
Omdat er dan (bijna) geen toertochten zijn.
Als je een Mountainbike.be dag 's zondags organiseert, dan heb je nog niet de helft van het volk :(
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Vandaag samen met Jeroen (MTBhurricane) en mijn pa het parcours gaan uitpijlen.

Er was 1 spuitbus witte verf nodig om de oude bepijling te vernieuwen en te corrigeren. Het is dus vanaf nu mogelijk om de toer alleen te rijden. Let wel het is niet bepijld als een TT af en toe moet je bij een splitsing wel eens inhouden.

Er zijn 400 hoogtemeters op de 40km, het lag er redelijk droog bij. Af en toe kregen we wel een spatje vuiligheid op ons van de 95% off-road wegen.


In de loop van de week krijgen jullie hier en via e-mail alle informatie qua startplaats, startuur, afspraken, parcours,...

Ik laat de eer aan Jeroen om een relatief onafhankelijke mening van het parcours te geven.
Gast

Bericht door Gast »

Een tof parcours die voor iedereen 100% te doen is. Geen zware klimmen en geen modder! Zelfs niet na die zware regen van gisteren. (En de hele zomer eigenlijk al)
Volgens mij is dit een zo goed als perfect parcours voor een Mountainbike.be dag. Brede paden waar je dus naast elkaar kan rijden om wat te kletsen. :wink:
Ik kan er niet bijzijn omdat k moet werken, maar ik heb nu toch al eens het parcours gereden, en kan het iedereen aanraden. =D>
Gebruikersavatar
timbie
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 21 nov 2003 13:01
Rijdt met: Bulls

Bericht door timbie »

Ik kan er ook niet bijzijn, maar aangezien ik het zonienwoud nog niet ken, en er toch eens een route door wil doen, wil ik wel eens de route volgen die jullie "gepoten" hebben met de witte pijlen.

Vanwaar vertrek je dan eigenlijk ?
Kun je iets meer vertellen hoe dat je de pijlen kunt herkennen ? ( is er een speciale vorm ? zijn er bepaalde punten in de route waaar het gemakkelijk is om "fout" te rijden ? )
Plaats reactie