3de Mountainbike.be dag - 07/08/04 <pre-gebabbel>

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

The number is one! De pijlen zijn halve witte pijlen in de vorm van een 1. Let wel ze zijn van verschillende grote, soms is het een heel kleintje op een smal paaltje.

De parking nabij de Hippodroom van Groenendaal langsheen de grote ring van Brussel (net voorbij Hoeilaart) is het makkelijkst om te vertrekken.

Als je het principe 'waar er geen pijl staat dien je het pad te volgen' hanteert zou je in principe de tocht zonder probs kunnen rijden.

Op mijn site staat er bij informatie een plannetje dat handig kan zijn, maar de route op dat plannetje verschilt wel redelijk wat met die van de Mountainbike.be dag.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud

Bericht door beethoven »

JFK,
dat ziet er inderdaad goed uit, ik hoop dat er zeker wat volk op af komt. Ik kom zeker af, maar niet in vorm daar ik juist terug zal komen uit vakantie. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
madness
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:26
Rijdt met: Trek Superfly 9.8 XT 2016

Bericht door madness »

Ik zou doodgraag willen zeggen dat ik zeker kom, maar aangezien mijne metser enkel zaterdags kan. Ben ik afhankelijk van het gevordere werk in mijn tuin. Ten laatste dezelfde week laat ik je iets weten JFK.
Gebruikersavatar
cuby
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 15 apr 2004 21:54

Bericht door cuby »

Kan iedereen hier komen meerijden?
Het initiatief spreekt me wel aan en zo ziet men ook eens wie de andere formuleden zijn.
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

cuby schreef:Kan iedereen hier komen meerijden?
Het initiatief spreekt me wel aan en zo ziet men ook eens wie de andere formuleden zijn.
Tuurlijk niet, lees dit maar eens (hier te vinden)
Black Phantom schreef:
swerkfiets schreef:daaruit kan ik opmaken dat er geen bepaalde voorwaarden zijn om mee te mogen.
Oesje ... voorwaarden????
Gelukkig niet nee. Ik zou in de verste verte niet weten waarom en welke voorwaarden er gesteld zouden kunnen worden #-o
Iedereen welkom, iedereen meedoen!!!
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2054
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Vandaag het toerke van JFK gaan rijden. Dit onder deskundige begeleiding van JeKas. Het was vlammen van begin tot einde, niet echt mijn ding, maar kom, goei training. In Overijse vertrokken naar Hoeilaart en daar JeKas opgepikt.

Prachtig parkoers, enkele onbekende stukken in het Zoniënwoud voor mij, vrijwel modderloos en zeer snel.

=D>

(ongeveer 50km tegen 25,3 km/u gemiddeld)

@JFK: kunt ge die pijlkes nog is gaan herschilderen, ze beginnen af te gaan :wink: :lol:
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Meent ge het? Gaan ze af?... DAMN #-o
Plaats reactie