3de Mountainbike.be dag - 07/08/04 <pre-gebabbel>

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

JFK schreef: Het is zeker geen koers, maar ook geen wandeltocht.
....
Ik wil deze keer vermijden dat we meer dan 5u onderweg zijn. Zo is er tijd genoeg voor een uitgebreide après-bike, en ben je moe van te fietsen niet van 5u bezig te zijn.
....
* Behalve diegenen die mijn persoonlijke besttijd van 1u21m op de lange afstand willen verbreken. ;)
@JFK: Ik heb al verschillende keren met TT´s door het zoniënwoud gereden en weet dat daar aardig kan doorgevlamd worden. Maar als ik zo een beetje naar al jullie andere uitspattingen kijk dan vrees ik dat ik als gewone toertochtrijder helemaal achteraan ga zitten te puffen. Een idee aan welk gemiddelde ge daar door dat bos wil gaan krossen ??

Geert
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Het is zo dat het tempo word aangepast op een Mountainbike.be dag, dus van racen is absoluut geen sprake. Het gemiddelde zal zo ongeveer rond de 20 liggen wat voor de meeste onder ons wel haalbaar moet zijn.Voor diegene die twijfelen aan hun conditie zal er een kleinere toer voorzien worden, er is dus voor elk wat wils en iedereen is dan ook welkom. :wink:
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Gbu schreef:vrees ik dat ik als gewone toertochtrijder helemaal achteraan ga zitten te puffen.
Da's een eer die mij meestal te beurt valt.
Dat gaat ge mij niet afnemen :wink:
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

Black Phantom schreef:
Gbu schreef:vrees ik dat ik als gewone toertochtrijder helemaal achteraan ga zitten te puffen.
Da's een eer die mij meestal te beurt valt.
Dat gaat ge mij niet afnemen :wink:
Inderdaad, en als het te hard gaat dan zorgt Black Phantom er wel voor dat hij "toevallig" een platte band heeft. Vorig jaar heeft hij die truc tot 2 maal toe met succes toegepast :wink:

XVM
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Ik ken anders ook nog een trukje om gans de rit van achter te hangen :wink:
Diegenen die er vrig jaar bij waren weten wel wat ik bedoel.
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

KaDee schreef:Ik ken anders ook nog een trukje om gans de rit van achter te hangen :wink:
Diegenen die er vrig jaar bij waren weten wel wat ik bedoel.
Het "spijtige" is dan wel dat niemand het ziet :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Black Phantom schreef:
swerkfiets schreef:daaruit kan ik opmaken dat er geen bepaalde voorwaarden zijn om mee te mogen.
Oesje ... voorwaarden????
Gelukkig niet nee. Ik zou in de verste verte niet weten waarom en welke voorwaarden er gesteld zouden kunnen worden #-o
Iedereen welkom, iedereen meedoen!!!
eeuh,,,, Een goed humeur. Gene regen meenemen, ene Bike hebben is ook handig, al is het maar ene van den opa. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik zal er ook bijzijn, met DJ en Moab normaal.
Sifaka
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: di 11 nov 2003 22:13
Rijdt met: Surly Long Haul Trucker

Bericht door Sifaka »

Ik ben normaal gezien ook van de partij, als er niks tussenkomt.
Gebruikersavatar
Terre
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: zo 15 jun 2003 13:49
Rijdt met: W-VL

Bericht door Terre »

Ik ga me ook maar eens tonen zeker op een mountainbike.be dag 8)

@JFK: Kris gaat ook mee. Aan Nik ga ik het ook eens vragen...
wheely
Mountainbiker
Berichten: 350
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 23:50

Bericht door wheely »

Waar is het nu eigenlijk. ik ben van opoeteren dat is zo ongeveer 7.5 kilometer van dilsen af. ik ken daar veel wegen en het is niet zo moeilijk om daar een parcours van om en bij de 40 kilometer uit te stippelen. Dilsen heeft een echt geweldig mooie bos voor mtb.
Plaats reactie