Meeting Kasterlee 3th edition - Zondag 20 Juli

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Meeting Kasterlee 3th edition - Zondag 20 Juli

Bericht door Sjoerie »

Organisatie
Arez, dCore & SjoerieMoerie

Wanneer
Zondag 20 Juli om 9u15

Locatie
Sporthal Duineind in Kasterlee

GPS
Geef duineind op

Routebeschrijving
Vanuit Turnhout (E34 – Antwerpen & Nederland): Neem afslag 24 en volg richting Kasterlee, aan de rotonde tweede afslag. U rijdt Kasterlee centrum voorbij aan de eerste verkeerslichten is het links. Als u een molen ziet bent u te ver.
Vanuit Geel (E313 - Limburg): Neem afslag 23 en volg richting Geel. U volgt de Antwerpse steenweg tot aan de ring in Geel. Op de rotonde op de ring neemt u derde afslag richting Turnhout. U volgt de ring tot zijn einde. Hier neemt u links richting Kasterlee. Als u Kasterlee binnenrijdt is het aan de tweede lichten rechts. Als u aan de kerk bent, bent u te ver.

Klik hier voor een plannetje!

Meer informatie
www.mappy.be

Waarom?
Op een tempo dat voor iedereen doenbaar is mede-bikers ontmoeten, ervaringen uitwisselen en nog veel meer! Je kan gezichten op een nickname kleven, haspelt toertochten in de toekomst samen af.. ook de après is gegarandeerd één en al plezier.

Voorzieningen
Douches: als er personen zijn die douches wensen, gelieve dit te melden dan kunnen we deze vastleggen.
Parking: er is een ruime parkeergelegenheid voorizen.
Bevoorrading: er worden wafels, sportdrank & fruit voorzien. Als ieder 0,5 - 1€ uitlegt zijn de kosten ook voor ons gedekt.

Parcour
Het parcour is ongeveer 40km lang en bevat ongeveer 350 hoogtemeters. We beschikken over singletrack en maken optimaal gebruik van de kempische heuvelrug. Met een percentage van meer dan 95% offroad zal je amper asfalt onder de wielen krijgen.

Hoogtemeterprofiel vorige editie
Afbeelding

Niveau
Bikers van alle niveau’s zijn welkom! De ‘traagste’ bepaalt altijd het tempo.

Foto's vorige editie(s)
http://picasaweb.google.be/tom.arez/Mee ... tainbikeBe
http://www.pixagogo.com/7981514121
http://www.pixagogo.com/4985514223

Reacties voorgaande edities
ikkel schreef: tof parcours, toffe mannen en goei bevoorrading :P :P :P :P :-D :-D
maltje schreef:Ik ben zelfs van het laatste stuk moe geworden.
Die gasten hebben dat idd heel goed in elkaar gestoken.
Heel leuk parcour zelfs voor zij de Blosoroute kennen.
K2-er schreef:hallo,
het was weer een zeer prettige bikedag vandaag. Mooie tocht met een fijne bevoorrading (bedankt voor de verfrissting) , aangenaam gezelschap en een schitterende zonneschijn.
Sjoerie, strikeybart en de anderen hebben dat echt mooi in elkaar gestoken =D>
Hopelijk tot een volgende keer en veel beterschap aan Bart!
Schijfrem schreef:Voor mij was het ook een geslaagde meeting in een mooie streek! Het warme weer heeft de rest gedaan. De groene bloso is echt plezant om te doen, de bevoorrading was dik in orde en de toffe sfeer bleef er ondanks de vele pechgevallen toch in :P

Nen dikke merci aan Strikybart & SjoerieMoerie voor de puike organisatie =D> =D> =D>
gbiker schreef:Schoon toerreke met bevoorrading en afterbike.Well done Strikybart en SjoerieMoerie.Weer een nieuwe leuke mtb bende mogen ontmoeten.
Watje Jan schreef:Puik georganiseerd, spijtig van de valpartij van onze snelle-gidsman Bart.

Goede bevoorrading ook, de drank was lekker fris en dat was niet vanzelfsprekend op zo'n hete dag als vandaag in die serre dat een auto kan zijn met dit weer. :-D

Om af te ronden, bedankt aan de heren organisatoren voor het vele werk en de mooie rit en misschien tot een volgende hé. :wink:
the_streamer schreef:Hey Hey, Heb me eindelijk geregistreerd ! :-)
Twas gisteren een super-leuke tocht, en idd jammer van de pechgevallen en de gekwetste, laat ons hopen dat hij snel genezen is !

Nog eens allemaal merci voor de hele fijne dag, de uitstekende organisatie, de heerlijke verfrissing en het zomerweer !
Nog van dat !!!! :P

greetz...Pe
Bijterke schreef: Was voor mij de eerste keer :oops: Direct goed ontvangen en het was duidelijk dat iedereen dit al meer gedaan had.

Sjoerie en Bart, als jullie dit tochtje nog eens gaan doen, laat maar iets weten. Complimenten. =D> =D>
farmer/cowboy schreef:En nogmaals: ik keek op van het prachtig uitgestippelde parcours =D> =D> =D> .
Ben Lee schreef: 't was inderdaad een toffe meeting, ik heb die tour in Herentals (rood en groen voornamelijk) al meer rondgedraaid als vroeger de paardjesmolen ... maar hier zaten verschillende volledige verrassingen bij. Chapeau aan Bart en Christof ... hoe die gasten al die singletracks nog gevonden hebben =D> =D> =D>

Nadien terug wat gegroepeerd en in een chicke brasserie nog efkes op 'terras gezeten, lekker in 't zonneke... iets voor den onmiddellijke dorst en daarna een koppel Paterkes (Corsendonk) naar binnen gekapt

'twas alleszins voor hervatting haalbaar ...

Wanneer ge'm nog eens gaat rijden ... count me in!

Ben.
kiwi_x schreef: knap stukje organistie en toffe peen er tussen
en aan de gene die met zijn specialized reed merci voor de mentale steun .

hier kunnen ze van de wbv nog wat leren van ullie mannen. =D> =D> =D>
devil biker schreef:mannen het was een fijne tocht =D>
redelijk wat hoogtemeters met zand en da kroop in mijn benen :lol:
en veel nieuwe gezichten :-D
tot de volgende zou ik zeggen :wink:
Triple Powered schreef:
Arez schreef:Aan iedereen dat er was nen merci voor het vormen van de geweldige groep !
Kan ik alleen beamen, geweldige groep!!, SUPERTOCHTJE, prachtig fietsweer, beetje koud om 9 uur, maar tegen de middag, met een zacht zonnetje was het echt heerlijk om te rijden.

kortom een zeer geslaagde (voor)middag

Bedankt Sjoerie, Arez, dCore en uiteraard Strikybart!!

brtw, morgen in de showroom, een GEBRUIKTE scandium bike, ik meen me zelfs te herinneren dat ik door de plas reed [-o< [-o< #-o

grtz

Nico
aresius schreef: Merci aan allen voor deze supertoffe mtb-dag!!!!!!!!!
board schreef:T'was inderdaad zeer goed, heb stukjes gezien waar ik blijkbaar nog ni geweest was en die de moeite waren!!!! =D> =D> =D>


A'ja stommerik dak zijn, met een paar spulletjes uit mijne rugzak te halen bij vertrek kodak vergeten mee te nemen! ](*,)
the_streamer schreef: En aan de mannen van de organisatie : het was fan-tas-tisch ! Applausje voor jullie en vooral de moeite die jullie erin hebben gestoken !! Proficiat !!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Mis dit niet dus!

Deelnemers
1. Arez
2. dCore
3. SjoerieMoerie

(gelieve dit lijstje te kopiëren en aan te vullen)
Laatst gewijzigd door Sjoerie op vr 20 jun 2008 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Re: Meeting Kasterlee 3th edition - Zondag 20 Juli

Bericht door JanMan »

Deelnemers

1. Arez
2. dCore
3. SjoerieMoerie
4. Janman
5. Wallie
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

1. Arez
2. dCore
3. SjoerieMoerie
4. Janman
5. Wallie
6.devil biker
martin b.
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 17 feb 2007 19:41
Rijdt met: GT

Bericht door martin b. »

Hallo

Ik ga zorgen dat ik ook kan komen

1. Arez
2. dCore
3. SjoerieMoerie
4. Janman
5. Wallie
6.devil biker
7. martin b. onder voorbehoud
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

1. Arez
2. dCore
3. SjoerieMoerie
4. Janman
5. Wallie
6.devil biker
7. martin b. onder voorbehoud
8. forza_inja
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

1. Arez
2. dCore
3. SjoerieMoerie
4. Janman
5. Wallie
6.devil biker
7. martin b. onder voorbehoud
8. forza_inja
9. ikkel (gelieve de douche te reserveren voor mij :-D )
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

doet strikybart niet meer mee ? hoe is het trouwens met de kin ?
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

ikkel schreef:doet strikybart niet meer mee ? hoe is het trouwens met de kin ?
Bart heeft me, tot men grote spijt, gemeld dat hij niet kan mee kan organiseren. Volgende keer zal ie er wel weer bij zijn!

Met zijn kin is alles goed denk ik.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

ik breng waarschijnlijk nog een maat mee die enkele maanden geleden begonnen is met het moutenbiken.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

1. Arez
2. dCore
3. SjoerieMoerie
4. Janman
5. Wallie
6. devil biker
7. martin b. onder voorbehoud
8. forza_inja
9. ikkel (gelieve de douche te reserveren voor mij )
10. Vriend devil biker
Plaats reactie