Meeting Kasterlee 3th edition - Zondag 20 Juli

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

devil biker schreef:het was een fijn tochtje =D>
in begin wel regen gehad, maar die is weg getrokken, achteraf in t zonneke nog de apres bike gedaan :-D

mannen tot de volgende

grtz devil
Int zonneke???
Amai,hier gen zon gezien vanuit men luie zetel.
Gebruikersavatar
punky
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: za 12 jul 2003 14:06
Rijdt met: Cannondale Scalpel 1 & Cannondale F600 Xt Raceface & Kona Cindercone Xt Magura's

Bericht door punky »

schoon toerke buiten enkele plaskes onderweg :p
de apre wel moeten missen maar misschien lukt dat de volgende keer nog wel
btw iemand ervaring met keramische lagers voor de bracket ?
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Bericht door elmago »

punky schreef:schoon toerke buiten enkele plaskes onderweg :p
de apre wel moeten missen maar misschien lukt dat de volgende keer nog wel
btw iemand ervaring met keramische lagers voor de bracket ?
El Perro Diablo mss eens contacteren, die rijdt ermee, en hetgeen hij er al over geschreven heeft is toch positief. 8)
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

=D> =D> =D> tof toereke =D> =D> =D>
wel zeer vettige stukskes die ik wel fijn vond maar de velo niet. halverwege over de baan moeten terugkomen body was onderweg beginnen te ratelen en blokkeerde regelmatig van het vuil dat er in stak.

fietske eens goed onderhanden genomen en ja hoor ook de blokskes tot op het eind erdoor. (die zijn ondertussen vervangen)
achternaaf opengehad (behalve de body want ik mis nog een speciaal tooltje daarvoor dat ik dinsdag ga halen) en langs ene kant kwam het vuil en water eruit gelopen ( dt swiss moeten pakken zeggen ze dan goed afgedicht #-o :( )
maar alles komt in orde door het eens goed te reinigen en opnieuw in te vetten.

volgende keer zijn we der terug bij en hopelijk dan ewa minder regen en vettigheid.
jammer was het wa laat voor mij voor den apres te doen.


allezins
=D> =D> =D> =D> =D> =D>
aan de organisatoren
wheel
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006 14:57
Rijdt met: rockrider 8.1 - 2002

rit

Bericht door wheel »

yo de mannen,

inderdaad, ondanks de regen een leuk toerke. moest wel inbinden na de bevooraading wegens bakske vol en andere plichtplegingen ! toch kontent dat ik erbij was!


proficiat aan de initiatiefnemers =D> =D> =D>
Luc, nog eens bedankt voor de privé afspuit mogelijkheid !

tot 1 dezer

wheel ( wilfried )
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Zondagmorgen 7h30, de wekker loopt af.
Een stevig ontbijt naar binnen gewerkt, alles in den auto geladen en vertrokken naar Kasterlee.
Met zonnebril op en het raampje open kon mijn dag nimmer stuk! 8)
Tot ik in Kasterlee kwam #-o Regenen, nie normaal :-?

Opt eerste zicht leek het nie over te gaan maar eens iedereen goed en wel klaar was om te vertekken had de regen, net als de Rudi, het hazepad gekozen.
Het parkoer was ene modderpoel van begin tot einde maar dat kon de pret niet bederven!!
In het begin reed iedereen nog braaf langs de plassen maar al vrij snel kozen de meeste voor de kortste weg ipv de droogste :P

Sjoerie en Tom (Arez) hadden een schoon toerken uitgezocht!! =D> =D>
Met de nodige pauzes onderweg hebben we lang nodig gehad om de +- 40km af te leggen maar ik denk niet dat iemand zich dit betreurt heeft :P
Hoewel het parkoer er erbarmelijk bij lag heb ik enkel maar lachende gezichten gezien op de bikes (en er naast natuurlijk ook)!! :lol:

Qua pech zijn we deze editie relatief gespaard gebleven.
Buiten een aantal onderdelen aan bikes die dienst weigerden zijn er weinig incidenten geweest.
Ik kon het uiteraard weer niet laten om een groen hek eens van dichtbij te inspecteren.
Dit heb ik met een aantal serieuze schrammen op mijn been moeten bekopen #-o
De les van vandaag: iets kieskeuriger zijn met de keuze van het decorstuk!

Voor den apres hebben we even moeten zoeken maar uiteindelijk hebben we toch een terras gevonden waar het toegelaten was om met een bende vuile mountainbikers iets te komen nuttigen :P
Zonder zon was het nog even fris maar daar bracht de serveuze met de warme stem, en even later ook de zon zelf, verandering in ;)
2 donkere Corsendonks, er was gene Leffe :evil:, en ne leuke babbel met de resterende deelnemers later was het tijd om trug naar huis te rijden.

Int kort: voor mij was deze modderbike.be meeting meer dan geslaagd!! =D>
Aan alle deelnemers nen dikke merci om te komen en tot bikes!

Grtz
Gebruikersavatar
Fozzie
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 11:05
Rijdt met: Granville u6
Contacteer:

Bericht door Fozzie »

[quote="ikkel]
wel zeer vettige stukskes die ik wel fijn vond maar de velo niet. halverwege over de baan moeten terugkomen body was onderweg beginnen te ratelen en blokkeerde regelmatig van het vuil dat er in stak.

fietske eens goed onderhanden genomen en ja hoor ook de blokskes tot op het eind erdoor. (die zijn ondertussen vervangen)
[/quote]

Ik dacht da gij uwe Merida enkel op de droge tochten gebruikte? Gij beweert toch da schijven nie gemaakt zijn om door modder en zand te rijden? [-X

Das normaal dat em kapot gaat hè: diene is geen slijk gewend :P :P

See u!!
Gebruikersavatar
board
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 05 jun 2002 02:00

Bericht door board »

Ik vondt het een schoon toerke! En zoals hierboven al gezegd werd in het beging een beetje ontwijkend voor de plassen maar nadien foert! :lol:
Profiat voor de organisatoren. Diegenen die er niet bij waren hadden pech. 8)
En natuurlijk belanden de DIE HARDS nadien op het terras.
T'was nen schoon gevulde dag! Op naar de volgende meeting!
Gebruikersavatar
board
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 05 jun 2002 02:00

Bericht door board »

punky schreef: btw iemand ervaring met keramische lagers voor de bracket ?
Ikke!

Na de aankoop van mijne bike 500km gebold een kaput!
(was race face en nooit ni afgespoten met hoge druk)
Dus nieuwe erin en effe rondgezien.
En bij hillset terecht gekomen (enduro lagers)
Deze heeft me ook de raad gegeven van bij de plaatsing ook nog een gaatje te boren in frame ( ter hoogte van trapas) voor het vocht dat erin blijft.
Na demontage liep er een beetje water uit dus zoals gezegd gaatje geboord en lagers geplaatst en ondertussen al vele km gebold en no problemo! 8)

Grt,

board
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

Fozzie schreef:[quote="ikkel]
wel zeer vettige stukskes die ik wel fijn vond maar de velo niet. halverwege over de baan moeten terugkomen body was onderweg beginnen te ratelen en blokkeerde regelmatig van het vuil dat er in stak.

fietske eens goed onderhanden genomen en ja hoor ook de blokskes tot op het eind erdoor. (die zijn ondertussen vervangen)
Ik dacht da gij uwe Merida enkel op de droge tochten gebruikte? Gij beweert toch da schijven nie gemaakt zijn om door modder en zand te rijden? [-X

Das normaal dat em kapot gaat hè: diene is geen slijk gewend :P :P

See u!![/quote]

:-D het was schoon weer toen ik hier vertrok :-D
maar tegen dak daar was is het beginnen te regenen :( toch vertrokken met het gedacht dat het wel zou overtrekken maar integendeel :(

en idd schijven en zand/regen gaan niet samen :evil:
maar er waren er met magura's die ook door hun blokskes zaten :(

dat ze nu maar eens met iets op de markt komen dat daar wel tegen kan #-o :roll: want zo in de moor rondcrossen is wel plezant, maar kostelijk :( :-? :(
Plaats reactie