15/02/04 1ste Winter Mountainbike.be dag Rotselaar

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
gillian
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 17 mar 2003 21:54
Rijdt met: Zijn één voor één uniek.

Bericht door gillian »

Het was zoals iedereen al zei een fantastische tocht met alles erop en eraan! Een zéér dikke proficiat aan rallymaster, BMWke, manitou,.......
We hebben ons goed geamuzeerd, goed gelachen.....de volgende Mountainbike.be dag ben ik terug present :wink:
En voor al degene die me niet herkend hebben:

http://users.pandora.be/rallymaster/Mountainbike.be ... GE0174.JPG
Gebruikersavatar
ivan
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 05 jan 2004 14:08
Rijdt met: TREKoclv

Mountainbike.be

Bericht door ivan »

BMWEKE,

Op zeker moment was je achter mij aan het rijden ,toen je de opmerking maakte dat er zou moeten bijgeregeld worden aan mijn acherderailleur, vanwege gerattel.

Ik heb de helft van de tocht met dit euvel gesukkeld.Er was geen bijregelen aan.

Bij het reinigen van mijn bike ,het volgende vastgesteld : Door het meedraaien van een tak, was er hout geplet tussen pignon 1,2en3 .Door de kettingolie had dat hout de zelfde kleur aan genomen en was zelfs moeilijk te verwijderen. Daardoor wipte de ketting telkens omhoog.
#-o
mgg

Ivan

PS Ik was regelmatig in contact met enkele senior bikers tijden de Mountainbike.be tocht.Ik ben de forumnamen vergeten. Eentje was er van OOSTENDE, Eentje was afkomstig van OOSTENDE, eentje was afkomstig van OOIGEM.
Laatst gewijzigd door ivan op do 19 feb 2004 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Re: Mountainbike.be

Bericht door JeF GT »

ivan schreef:PS Ik was regelmatig in contact met enkele senior bikers tijden de Mountainbike.be tocht.Ik ben de forumnamen vergeten. Eentje was er van OOSTENDE, Eentje was afkomstig van OOSTENDE, eentje was afkomstig van OOIGEM.
Mijn pa 'frog' is ondertussen al bijna 53 en DDM woont nu in Waver maar is ook afkomstig van Oostende.

Ik heb ondertussen alle foto's chronologisch gegroepeerd, een beetje bijgewerkt met photoshop zodat ze er 'iets' beter uitzien en heb 'enkele' van echt te slechte kwaliteit eruitgezwierd. Zie maar op mijn site bij 'resultaten' of rechtstreeks op http://jeffrygoethals.fotopic.net/c120558.html

Nu moet iedereen toch wel toegeven dat Speci een natuurtalent is. De smoelen die hij trekt en de situaties (posities) waarin hij zich laat fotograferen zijn TOP! Laat ons zwijgen van het filmpje... of nee dat deed ie al voor ons. ;) :D
Plaats reactie