SBP 2008 - La Reid-Theux - 11-12/5/2008

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

SBP 2008 - La Reid-Theux - 11-12/5/2008

Bericht door ka.dee »

Op 11 mei 2008 organiseren Mountainbike.be en Mountain Bike Plus de derde editie van het Summer Bike Plus Festival. In navolging op de succesvolle eerste edities in Chimay en Dilsen, slaan we op Pinksterzondag onze tenten op in Theux. Voor de derde editie zijn we in zee gegaan met de organisatie van de Ardennes Trophy. Zondag staat in het teken van de fietstesten en clinics, Pinkstermaandag zijn de tochten van de AT aan de beurt. Kortom: Summer Bike Plus is hét bike-evenement voor mountainbikers uit Nederland en België… Be there!

Programma zondag 11 mei
Tussen 10u en 16u zijn er bikes te kust en te keur in het exposantendorp. Meerdere fietsmerken hebben inmiddels hun aanwezigheid bevestigd. Op een technisch en uitdagend testparcours van ongeveer 5 km lang kun je de bikes perfect ‘aan den lijve’ ondervinden.

Vanaf 11 uur (tot 16u) gaan ieder uur ook rijvaardigheidclinics voor gevorderden door. Hier test je je kunnen of steek je een paar goede tips op. De instructeurs van MTBschool.com zijn opnieuw van de partij..

Ook aan de innerlijke mens is gedacht. 's Ochtends kun je een klein ontbijt nuttigen en overdag zijn er belegde broodjes te koop. Aan het einde van de dag is er een heuse pastaparty om koolhydraten aan te vullen die je tijdens de Ardennes Trophy marathon hard zal nodig hebben. Voorinschrijving voor de pastapartij is vereist.

Het dragen van een helm is voor elke activiteit verplicht! Geldige identiteitskaart is vereist voor deelname aan de fietstesten!

Deelnemen kost:
6 euro

In dit bedrag zit een verzekering ‘persoonlijke ongevallen’, en de toegang tot alle activiteiten (m.u.v. pastaparty die 10 euro kost incl. 1 consumptie)

We raden je aan vooraf in te schrijven:

Dit beperkt de formaliteiten de dag zelf tot het minimum
Stelt de organisatie in staat om u een perfecte service aan te kunnen bieden
Volg voor de betaling de instructies op het scherm na het invullen en verzenden van het deelnameformulier.
Inschrijving is pas definitief na betaling
Vol is vol!

We wensen je alvast een fantastische bikedag toe!

Meer info en inschrijven: www.summerbikeplus.be

Programma maandag 12 mei
Tochten Ardennes Trophy
Prijs: 20 euro
Start: vanaf 10.00u
www.ardennestrophy.be
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

waarom regelen jullie geen korting voor mountainbike.be paspoorthouders? jullie brengen tenslotte wat extra volk ter plaatse dat er anders niet zou aanwezig zijn, en veel van dit volk heeft geen intresse in een chrono en vindt dan 20/25 euro betalen redelijk veel
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

Headshot schreef:waarom regelen jullie geen korting voor mountainbike.be paspoorthouders? jullie brengen tenslotte wat extra volk ter plaatse dat er anders niet zou aanwezig zijn, en veel van dit volk heeft geen intresse in een chrono en vindt dan 20/25 euro betalen redelijk veel
das echt waar, zou gewoon liever al genietend de 45 km bollen.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

devil biker schreef:
Headshot schreef:waarom regelen jullie geen korting voor mountainbike.be paspoorthouders? jullie brengen tenslotte wat extra volk ter plaatse dat er anders niet zou aanwezig zijn, en veel van dit volk heeft geen intresse in een chrono en vindt dan 20/25 euro betalen redelijk veel
das echt waar, zou gewoon liever al genietend de 45 km bollen.
Ik zal de vraag stellen aan de organisatie van de AT.
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

ik kom niet af (conditie te slecht en geen tijd), maar vorig jaar heb ik die gereden en ik moet eerlijk bekennen ik zit met een tweestrijdig gevoel ...

aan de ene kant is de 20/25 euro wel zijn geld waard (trouwens iedereen kan die 60km aan hoor :wink: ) want de sfeer en vooral de service die je krijgt zijn gewoon perfect (enorme bevoorradingen, fietsherstelpunten, ...).

Aan de andere kant is deze org een beetje het slachtoffer van zijn succes. Vorig jaar in de voorlaatste box gestart en de eerste 15 km (tot de eerste bevoorrading) waren een halve hel. Bij ieder technisch stuk file en te voet ... en dan vind ik die 20/25 euro te veel want om te wandelen ben ik ook niet gekomen. Ze moeten ervoor zorgen dat er een grote schifting is in het begin en starten met brede zeer stijle hellingen, zodat het pak al volledig verscheurd is.

Ik geef meer de voorkeur aan kleinere organisaties waar de service misschien iets minder is maar waar je een even prachtig parkoer krijgt tegen een schappelijkere prijs.

aan degenen die gaan ... veel succes ginder ver weg

jocca
Plaats reactie