Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Bikers Dag(en) Summer Bike 2008???

Summer Bike 2008???

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht ma 28 jan 2008 21:46
Gf biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Aangezien onze partners van Mountainbikeplus in de Februari editie van hun magazine alles reeds prijsgeven zal ik het hier ook maar doen. Het word dus pinksterzondag 11mei en de locatie = THEUX. Inderdaad Theux, dit jaar gaan we samenwerken met de organitatie van de Ardennes Trophy. Dat wil dus zeggen dat jullie buiten het testen van de bike's en deelname aan de rijvaardigheidsclinics op Zondag eventueel kunnen deelnemen aan deze prachtige chrono. De afstanden zijn 45, 65 en 85 km. Op Zondagavond is er natuurlijk opnieuw een Barbeque voorzien. Voor de Zaterdag gaan we proberen nog iets in elkaar te knutselen zodat de summerbikeplus dit jaar zelfs 3 dagen zal tellen. Wat precies weten we nog niet niet, maar een nachttocht behoort tot de mogelijkheden. Word vervolgd. :wink:

Bericht ma 28 jan 2008 22:04
kawa Avatar gebruiker
Mountainbiker

Interessant, en ik ben juist dat weekend volledig vrij :bounce:

Dus zondag fietsen testen en maandag Ardennes Trophy, of zie ik het mis?

Bericht ma 28 jan 2008 22:05
devil biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd team , trek top fuel 8 2010

ik ga zeker met farmer meekomen =D>

Bericht ma 28 jan 2008 22:16
Gf biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

kawa schreef:
Interessant, en ik ben juist dat weekend volledig vrij :bounce:

Dus zondag fietsen testen en maandag Ardennes Trophy, of zie ik het mis?

Da hebde goe gezien :wink: en voor de Zaterdag eventueel ook nog iets, maar daar moeten we het nog over hebben met de crew. :wink:

Bericht ma 28 jan 2008 22:22
kawa Avatar gebruiker
Mountainbiker

Ziet er goed uit.

Misschien interessant die zaterdag, maar ik ga het dan toch maar houden op zondag en maandag. Drie dagen zijn me te lang...
Zal mijn tentje eens van zolder halen... =D>

Wanneer starten de inschrijvingen?

Bericht ma 28 jan 2008 22:25
MX jorgy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner EMD en Niner Air9 Cabon
Hoe kun je bikes testen en dewelke?
Tzou de eerste keer zijn dak er naartoe ga en ben van plan om een nieuwe bike aan te schaffen na een grondige test.

Bericht ma 28 jan 2008 22:42
SusXT Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ene met twee wielen
MX jorgy schreef:
Hoe kun je bikes testen en dewelke?
Tzou de eerste keer zijn dak er naartoe ga en ben van plan om een nieuwe bike aan te schaffen na een grondige test.

Patience, my friend. :wink: Dat zeg ik ook tegen mezelf :lol: Ivm bikes testen, gewoon naar de stand gaan en de fiets pakken die je wil. Is die er niet dan wacht je even. De lijst met fabrikanten zal wel volgen, maar ik heb 't gevoel dat er paar mooie namen bij zitten. :lol:

Bericht ma 28 jan 2008 22:53
MX jorgy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner EMD en Niner Air9 Cabon
@ susXT kweet het ma kben nogal e kleine voor mijn e ouderdom :oops:
Kweet nie of dat er daar xs en s in fully zullen zijn hé. :-)

Bericht ma 28 jan 2008 23:33
viking Mountainbiker

Mijn bike: Ridley
Laat maar snel iets weten
er is toch overnachting
het is natuurlijk wel interessant voor boeking hotel camping en dergelijke.

Bericht di 29 jan 2008 16:34
devil biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd team , trek top fuel 8 2010

er zal warschijnlijk ook weer gezorgt worden voor een wei waar we tentjes en zo kunnen opzetten :-)

hoeveel hoogtemeters zijn daar trouwens te vinden ?
en de ardenne tropy, hoeveel heeft die er (45,65,80 km) ?

heb ook de sait van de ardenne tropy eens bekeken, der staat iet op van summer bike plus maar verder kan ik het niet lezen want kan geen frans :lol:

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Bikers Dag(en)