Summer Bike 2008???

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

En wie zegt dat het maar 1 dag is???? :drunk: :drunk: Er staan zeer in het kort nog enkele vergaderingen op het programma. Het zal echter niet lang meer duren vooralleer het gehele gekend is en dan worden de inschrijvingen gestart. Nog efkens geduld :wink: het zal beloond worden :P hoop ik :-? :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Gf biker op zo 27 jan 2008 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
karin
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 25 mar 2007 03:36
Rijdt met: hillset

regen

Bericht door karin »

het is ook niet te verwonderen dat velen naar huis zijn gegaan. het goot baaaaaaaaaakkkkkken water remember!!!!! ik ben toen wel nog gebleven. het is te zeggen , ik ben pas om zaterdagmiddag aangekomen en heb bekalve de clinic eigenlijk niets meegemaakt. ook was er geen niveauverdeling op zondag waardoor ik dus niets heb meegemaakt. als de organisatie dit misschien ook in het achterhoofd zou willen aub....
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Bericht door MX jorgy »

Kzou er ook wel naartoe willen gaan. Hoe zit dat met het testen van bikes daar?
@ Karin : een vrouwelijke dokter die nog biked ook :P , prachtig, kzal me es moeten laten vallen maar liefst niet te hard 8)
Hoop dat het een prachtige dag wordt, is de 1e maal dak kom en ik hoop dat het de moeite wordt. 8-[
dCore
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 21 mar 2007 14:23
Rijdt met: Cannondale F1

Bericht door dCore »

Als er geen 2 dagen zijn zoek ik een camping in de buurt waar we met een 15-20 man welkom zijn.

Als locatie bekent is hoor je meer van mij.

grtz

Jan alias dCore
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Je mag er gerust vanuit gaan dat het meer dan 1 dag bikeplezier gaat worden. :wink:
Gebruikersavatar
karin
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 25 mar 2007 03:36
Rijdt met: hillset

opgelet...

Bericht door karin »

@ Jorgy:


voor je je laat vallen voor mij, eerst es goed nadenken.... Denk dan aan de sticker die vroeger op de achterruit van vrouwelijke dierenartsen hing:

'opgepast heren, deze veearts kan castreren' :-)
Gebruikersavatar
malmedy
Mountainbiker
Berichten: 524
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 20:40
Rijdt met: epic en canondale optimo

Bericht door malmedy »

hoop toch dat dit jaar de test omloop de fietsen wat meer tot zen recht laat komen vorig jaar was te vlak en techniek moest je ook ni hebben voor derest was heel goede organisatie .
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Het testparcours zal dit jaar meer dan de moeite zijn :wink:
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

ik vond mijn testparcour vorig jaar thans ook meer dan de moeite 8)
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

malmedy schreef:hoop toch dat dit jaar de test omloop de fietsen wat meer tot zen recht laat komen vorig jaar was te vlak en techniek moest je ook ni hebben voor derest was heel goede organisatie .
Als we braaf hadden geluisterd zat er nog niet eens een helling in #-o Maar ik heb me vergist. Tja, vergissen menselijk, he :^o
Plaats reactie