Summer Bike 2008???

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
viking
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 21:39
Rijdt met: Orbea

Bericht door viking »

Ziet er weer goed uit echter als ik mag samenvatten!

Vrijdag niks te doen?
Zaterdag eten ??
Zondag testen en eten.?
Maandag rijden minstens 45 km, en dit in deze streek, zal voor de echte zijn, of zijn hier geen hellingen?
Campings is niet vlakbij?
En ook voor het hotel hebt ge verplaatsing nodig ?
Onze doelstelling was camper plaatsen, en direct aansluiting met het evenement te hebben.
Hoe ver is deze camping en welke is er het dichts bij het evenement.
Ook enkele gaan op hotel echter hoe zit het met verplaatsing ?
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Het plaatsen van een camper is normaal geen probleem in de buurt van het terrein, alleen met de tent zal niet evident zijn. Een paar medewerkers gaan deze week in ieder geval richting Theux trekken om te zien of er al dan niet mogelijkheden zijn om in de nabijheid te camperen. Wat eten betreft, zullen er broodjes verkrijgbaar zijn, en is er een pasta party. Doch breng je best ook wel zelf iets te eten mee. :wink:
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

Hallo,

kan er mij iemand zeggen of Rocky mountain er is ik kan dat op de site niet terug vinden.
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

Aja en Scott zijn die er?

Als ik kijk op de lijst met de aanwezige merken staan er amper 10 op.

En er staat bij wordt aangevuld.

Maar dit evenenement is dit weekend al.

Komen er nu nog merken bij?
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Scott en Rocky Mountain zijn helaas niet aanwezig dit jaar.
Met de 10 merken die nu op de site vermeld staan zullen we het moeten doen. Enkele merken hielden hun deelname nog in beraad (Pinkersterweekend blijkt nogal moeilijk te liggen voor sommigen en zo is er altijd wel een reden ...) maar hebben alsnog afgehaakt.
seke
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 21:25
Rijdt met: cannondale Rush2 2008

Bericht door seke »

Is het de bedoeling dat je uw eigen fiets nog meebrengt dit jaar? Of zal je voor de mtb-school e.d. ook testfietsen kunnen gebruiken?

Is er een parkoers aangelegd buiten dat van 5km voor tests?

Hoeveel mensen zijn ingeschreven want als enkel de aangeduide merken komen lijken dat er vrij weinig in mijn ogen. Als er dan 200 mensen zijn kan dat tot lange wachttijden 'lijden'. Dan kan je weer beter zelf uw fiets mee hebben?!

Wat zijn gevorderden voor de MTB school? Ik rij TT in ardennen uit zonder te vallen en neem afdalingen meestal vrij snel. ben ik gevorderd? 8)

Groeten,
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

besten luitjes hier

heb dikke pech, normaal ging ik met farmer cowboy meerijden maar hij heeft teveel werk op het veld.
mijn vraag is of iemand hier goesting heeft mij in turnhout te komen oppikken en terug afzetten natuurlijk ook.
help mij uit de nood :-?

stuur maar een pbtje

grtz devil
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

devil biker schreef:besten luitjes hier

heb dikke pech, normaal ging ik met farmer cowboy meerijden maar hij heeft teveel werk op het veld.
mijn vraag is of iemand hier goesting heeft mij in turnhout te komen oppikken en terug afzetten natuurlijk ook.
help mij uit de nood :-?

stuur maar een pbtje

grtz devil
Voor mij is dit onmogelijk maar als je niemand anders vindt kan je misschien kijken bij de NMBS. Turnhout heeft een station en Theux ook dus er geraken moet zeker lukken.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

lok 36000 schreef:
devil biker schreef:besten luitjes hier

heb dikke pech, normaal ging ik met farmer cowboy meerijden maar hij heeft teveel werk op het veld.
mijn vraag is of iemand hier goesting heeft mij in turnhout te komen oppikken en terug afzetten natuurlijk ook.
help mij uit de nood :-?

stuur maar een pbtje

grtz devil
Voor mij is dit onmogelijk maar als je niemand anders vindt kan je misschien kijken bij de NMBS. Turnhout heeft een station en Theux ook dus er geraken moet zeker lukken.
4 treinen moet ik dan nemen :-?
vind ik een beetje te zot.
mss summer bike plus volgend jaar dan :( , ga me amuzeren in overijse dan maar.

grtz
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

seke schreef:
Hoeveel mensen zijn ingeschreven want als enkel de aangeduide merken komen lijken dat er vrij weinig in mijn ogen. Als er dan 200 mensen zijn kan dat tot lange wachttijden 'lijden'. Dan kan je weer beter zelf uw fiets mee hebben?!
http://www.mountainbike.be/sbp/deelnemerslijst.php

Volgens mij heb je fietsen in overvloed om te testen, tenzij er een hoop daginschrijvingen komen.

Ik ga passen dit jaar wegens een te drukke (moeder)dag.
Plaats reactie