Meeting Kasterlee bis - Zondag 21 Oktober!

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

mannen het was een fijne tocht =D>
redelijk wat hoogtemeters met zand en da kroop in mijn benen :lol:
en veel nieuwe gezichten :-D
tot de volgende zou ik zeggen :wink:
Gebruikersavatar
Arez
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 08 jan 2007 10:40
Rijdt met: cannondale F600

Bericht door Arez »

Kben er toch vrij dood van :lol:

Elk pittig klimmetje was er bij, en het was geweldig plezant!

Aan iedereen dat er was nen merci voor het vormen van de geweldige groep !
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Arez schreef:Aan iedereen dat er was nen merci voor het vormen van de geweldige groep !
Kan ik alleen beamen, geweldige groep!!, SUPERTOCHTJE, prachtig fietsweer, beetje koud om 9 uur, maar tegen de middag, met een zacht zonnetje was het echt heerlijk om te rijden.

kortom een zeer geslaagde (voor)middag

Bedankt Sjoerie, Arez, dCore en uiteraard Strikybart!!

brtw, morgen in de showroom, een GEBRUIKTE scandium bike, ik meen me zelfs te herinneren dat ik door de plas reed [-o< [-o< #-o

grtz

Nico
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Ik ben toch fier op de 340HM die we uit de streek kunnen halen! Meer dan 2x zoveel dan de bloso :-)

Afbeelding

In het begin wast frisjes maar kwas vlug opgewarmd en twas zelfs aangenaam fietsen. Amper het bos in en ik maakte al een serieuze tuimeling à la strikybart.. alleen ben ik nog heel, mijn voorwiel iets minder ma kom.. het was het begin van een mindere dag voor mij. Op het wortelklimmeke aan het kappelke brak ik nog ene kant van mijn pedaal #-o

Bevoorrading was net zoals vorige keer weer voorzien van sportdrank, fruit en wafels.

Watje jan pikte ook nog ff aan vlak voor de bevoorrading. Na de bevoorrading een groot deel singletracks en nog wat klimmetjes.. maar we hadden nog wat venijn voorzien voor de staart :-$

Ook nog ne seksueel gefrustreerde wandelaar tegen gekomen met ne hond.. die heeft dus echt een pad van 4 meter breed nodig om te passeren eh. Achja het bos is enkel van hun zeker? (was trouwens op de bloso)

@ Kiwi: als ge het de volgende keer wat moeilijker krijgt moogde da gerust zeggen ze.. vermits we dikwijls in luskes rijden is er bijna altijd een 'makkelijkere' route :-)

Merci voor den toffe dag mannen!
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

damn, ik had er graag bij geweest. Mijne flux staat echter nog op't werk. Vrijdag teruggekomen van oefening en serieus slecht nieuws ontvangen, ik had geen goesting om mijne velo op te stappen om naar huis te rijden. m'n vriendin is me komen halen met de vervangwagen (clio). Op dit moment zit ik er compleet onderdoor en ik zie niet direct nen uitweg. hopelijk kan ik snel den bike op dat ik m'n zinnen kan verzetten.
Jannemanneke
Mountainbiker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 18:27
Rijdt met: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Bericht door Jannemanneke »

Sjoerie schreef:
Watje jan pikte ook nog ff aan vlak voor de bevoorrading. Na de bevoorrading een groot deel singletracks en nog wat klimmetjes.. maar we hadden nog wat venijn voorzien voor de staart :-$
Sorry, dat 'k er maar efkes bij was. Wat ik wel heb gemerkt is dat er weer veel werk in de voorbereiding van het parcours gestoken is geweest. Goed georganiseerd dus. Chapeau! :wink:
Jannemanneke
Mountainbiker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 18:27
Rijdt met: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Bericht door Jannemanneke »

Chimaera schreef:damn, ik had er graag bij geweest. Mijne flux staat echter nog op't werk. Vrijdag teruggekomen van oefening en serieus slecht nieuws ontvangen, ik had geen goesting om mijne velo op te stappen om naar huis te rijden. m'n vriendin is me komen halen met de vervangwagen (clio). Op dit moment zit ik er compleet onderdoor en ik zie niet direct nen uitweg. hopelijk kan ik snel den bike op dat ik m'n zinnen kan verzetten.
What's wrong Peter? :(
Dat slecht nieuws, heeft dat iets met 't werk te maken? Je maakt me curieus.
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Sjoerie schreef:Amper het bos in en ik maakte al een serieuze tuimeling à la strikybart.. alleen ben ik nog heel, mijn voorwiel iets minder ma kom.. het was het begin van een mindere dag voor mij.
Kunne we mijn accident nie als werkwoord gebruiken alstublieft dankuwel ;)
Trouwes, ge zult nog veel moete oefene op mij te evenare ze Sjoerie :lol:

Swat, on topic :P
Twas een héééérlijk ritje vanmorgen !!
Zoals ze hier zegge "twas fris aan de vis" maar eens aant rijde hadde we et zo warm..
..op den Tom na maar dieje moest weer persé in korte broek kunne rijde natuurlijk #-o

Zoals te verwachten was het singletracks en boswegen van start tot finish! 95% off-road halen we met gemak.
Voeg daar 340hms aan toe en je hebt een parkoer om van te kwijlen =P~
Doenbaar voor een beginnende mountainbiker en toch nog uitdagend voor de meer ervaren bikers.
Als kers op de taart nog een plezante bende medebikers erbij en je dag kan nimmer stuk 8)

Tempo: 42km aan 16km/h avg

Aan alle deelnemers: nen dikke merci voor jullie aanwezigheid, jullie waren een toffe bende!
Aan alle thuisblijvers: ik hoop da ge der vree veel spijt van hebt want ge hebt iet prachtig aan uwe neus laten voorbij gaan :P

Of er nog een 3e editie gaat komen is nog af te wachten maar in mijn geval zal het pas voor na juni 2008 zijn dus..

Grtz
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Strikybart schreef: Trouwes, ge zult nog veel moete oefene op mij te evenare ze Sjoerie :lol:
Tzal voor volgend jaar zijn want de ketting gaat er af voor 07 :-)
Strikybart schreef:Of er nog een 3e editie gaat komen is nog af te wachten maar in mijn geval zal het pas voor na juni 2008 zijn dus..
Ik volg.. zomer 08 ofzo :-) Tenzij het bij dCore en Arez eerder kriebelt :P
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

hehe sjoerie volgende keer zal ik niet aan de rekker hangen .

was mijn eerst toch na 7 maand en dan niet vergeten dat ik er al 15 ophad met naar arez te rijden he . :wink:
Gesloten